Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Családban marad

Rosszlányok blog 2022.04.11. 19:54

A történet egy buliban kezdődött. Baráti társaságunk apraja-nagyja összegyűlt, mivel már rég találkoztunk. Köztük volt párom unokatestvére, Ildikó is. Ildi nagyon dögös, 24 éves csajszi. Derékig érő, barna hullámos haja, kis melle, széles csípője és kerek feneke van. Mióta ismerem fantáziáltam arról, hogy megkefélem.

A buli nagyon jó volt, Ildi azonban kissé felöntött a garatra, így haza már nem engedtük, hanem elvittük magunkhoz. Nyilván én támogattam a menet során, és elég részegnek ítéltem, szóval néha úgy helyeztem a kezem, hogy meg tudjam fogni a mellét, vagy végigsimítsam a derekát.
Mikor hazaértük ágyba raktuk és mi is nyugovóra tértünk. Krónikus korán kelő vagyok, így hajnalban már mindig talpon szoktam lenni és végzem reggeli rutinom. Most sem volt ez másképp, a bulis iszogatások sem szoktak annyira megviselni, hogy ne keljek fel korán. Meglepetésemre Ildi is ébren volt már, a konyhában teát kortyolgatott.

-Ne haragudj, hogy kiszolgáltam magam, nem akartalak titeket felkelteni – mondta.
-Semmi gond, érezd magad otthon – válaszoltam, majd én is elkezdtem teát készíteni.
-Tudod – folytatta – én is letaperolnám egy-két részedet.
Annyira meglepődtem a hirtelen jött kijelentésén, hogy majdnem elejtettem a csészét.
-Tessék? – kérdeztem.
-Ne add a hülyét. Hiába tettem nehezen az egyik lábam a másik után, éreztem ám, hogy hol nyúlkálsz.
-De én…
-Nem kell magyarázkodnod – vágott közbe és felállt.
Az a testhez simuló piros kivágott póló és rövid szoknya volt rajta, amiben jött, lélegzetelállító látvány volt. Közelebb lépett, a mellére szorította a kezemet és megcsókolt. Én ránéztem ezután és visszacsókoltam. A melléről a derekára, majd a fenekére tévedt a kezem. Lehajoltam kicsit, rámarkoltam a combjára, majd ölbe kaptam. Kimentem vele a konyhából és bementünk a szobába, ahol aludt. Itt letettem. Ő levette a pólóját, fekete melltartó volt alatta. Kicsit várt, majd levette azt is. A szívem majd kiugrott a helyéről, szerencsére a párom az ellentétem alvás terén. Mély alvó és ezt sokáig is képes űzni, biztos nem fog felkelni.

-Nem gondoltam, hogy ilyen erős vagy – mondta meglepetten.
-Mi?
Úgy felkaptál, mintha minden nap ezt csinálnád – válaszolta kéjesen.
-Csendben kell lennünk – mondtam neki.
-Tudom – válaszolta, majd lehúzta a nadrágom.
Kézbe vette a meredező farkam. Nincs egy extrém méretem, 17/6 cm, de szemmel láthatóan tetszett neki. Először fel-le húzogatta a bőrt és közölte:
-Nem szeretném, hogy a számba élvezz, úgyhogy légyszi szólj mielőtt elsülsz!
-Oké – válaszoltam, és már a szájában is volt a farkam.
Én közben a mellét markolásztam, ő pedig szorgalmasan szopott. Először lágyan, csak a száját használta, majd egyre jobban szívta és bevetette a kezét is. Nekem ez nem volt elég, úgyhogy a mellét elengedtem, megfogtam a fejét és elkezdtem a száját megdugni. Ildi vette az adást, így még keményebben szopott. Úgy gondoltam úriember leszek, úgyhogy mikor közel jártam jeleztem neki. Ő kivette a szájából a farkam és elkezdte verni. A mellére élveztem, ő felnézett és elmosolyodott.

-Amiért ilyen jó voltál, mást is kaphatsz – mondta.
Megtörölte a mellét, hanyatt feküdt és szétnyitotta a lábát. Én lehúztam a bugyiját, a szoknyát meghagytam és elkezdtem nyalni. A nyelvem fel-le járt a csiklóján és bedugtam az egyik ujjam. A nyalás és ujjazás közben ő úgy adta tudtomra élvezetét, hogy mélyeket sóhajtott. Fél szemmel láttam, hogy a kezét a szájára teszi, ő sem akart lebukni. Még nem élvezett el, amikor azt mondta, hogy fejezzem be, mert a farkamtól akar elmenni.
Nem kellett kétszer mondania, az azóta visszakeményedett farkam bedugtam a szűk és nedves puncijába. Halkan nyögött egyet. Ő hanyatt fekve vonaglott én pedig fölötte, a mellét markolászva lassan járattam benne a farkam. Csendes nyögdécselések közepette megcsókoltam, ő pedig magához szorított. Nem kellett neki sok, éreztem, hogy a teste megfeszül és erősen belém kapaszkodik. Elélvezett. Hevesen lélegzett, én pedig hagytam, hogy lenyugodjon. Addig a melleit markolásztam. Kis cickói pont a kezembe fértek.

-Istenem… – lihegte. – Ekkorát még sosem élveztem. Nem akarlak lelankasztani, volt már bennem nagyobb fasz, de ilyen jól még senki nem használta. Most azt akarom, hogy keményen bassz meg!
-Nem kell kétszer mondanod – válaszoltam -, de csendben kell maradnunk, amennyire csak lehet.
-Kúrjál már! – utasított.
Én pedig felé hajoltam és a derekát fogva keményen basztam. Néztem, ahogy a farkam mozog a puncijában, ahogy a melle fel-alá ugrál és ahogy ő csukott szemmel és szájára tapasztott kézzel igyekszik csendben maradni. Egyszer csak újra végigfeszült a teste és a végtagjai.
-Ismét? -kérdeztem.
-Igen… – válaszolta. -Kétszer még senki nem vitt el.
Letolt magáról, hanyatt fektetett és ráült a farkamra.
-Most a rodeó jön! – mosolygott rám és lassan elkezdte mozgatni a csípőjét.
Egyre gyorsabban és erősebben ügetett rajtam. Én közben a mellét fogdostam, de eljött a pillanat, amikor már nem bírtam és magamra húztam. Megcsókoltam, és én kezdtem diktálni a tempót. Egyre gyorsabban és erősebben dugtam.
-Baszdmeg… ez dejó! – nyögte.
Nem sokáig bírtam így, kirántottam a farkam és a seggére élveztem a szoknya alatt. Ő rám hajolt és lihegett. Én is lihegtem.
-Ilyenben még nem volt részem – mondtam neki.
-Nekem sem… – válaszolt.
-Ugye tudod, hogy nem derülhet ki?!
-Persze, nem ment el az eszem.

Kis pihenés után rendbeszedtük magunkat és úgy folytattuk a konyhai ténykedésünket, mintha mi sem történt volna.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8317801059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása