Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Munka-masszázs

Rosszlányok blog 2022.04.18. 19:57

Legújabb munkám kapcsán már közel féléve sok időt töltök egy wellness-központszerű helyen. Folyamatosan ismerkedtem meg az itteni dolgozókkal is, bár többségükkel munkakapcsolatom nincs. Egy részükkel egyre közelebbi és szimpatikus lett a kapcsolat. Igy alakult Böbével is, aki az egyik masszírozó lány volt. 50 körüli, közel 180-as, nálam jó pár centivel magasabb, sportos, átlagos cicik, fenék, igazi erős alkat és kezek erre a munkára. Szőke haj, mosolygós arc. Többnyire kávé illetve ebéd közben futottunk össze, el-elbeszélgettünk. Mondta, hogy a kollégáknak – és közvetve én is azt voltam – ha szükséges, bármikor massziroz, akár gyógyitás, akár lazitás jelleggel és akár munkaidő után is.

Aztán a múlt héten volt egy bemutatós rendezvényük, ott többet is beszélgettünk és rákérdezett, mikor megyek már hozzá. Meg nehogy azért ne menjek, mert esetleg szégyenlősködöm előtte. Na ezen aztán jót nevettünk, mondtam nem az a tipus vagyok és tegnap munkaidő utánra megbeszéltünk egy találkozót. 4-kor bezár a részlegük, igy 4-re mentem, előtte kihasználva a hely lehetőségeit egy kicsit lubickoltam és jacuzziztam. Beszélgettünk az elején, mondta, hogy nem siet. Kérdezte van-e valamilyen problémám, igényem, stb… De kb nem volt, igy egy lelazitó változatban maradtunk. Korábban a munkaruhája része volt egy hosszú nadrág is, azt most nem viselte. Térdig érő köpeny, alatt póló, ami látható volt rajta. Velem ledobatott mindent, az alsót rám bizta, hogy marad-e. Én ledobtam és egy törölközöt tekerve oda, feküdtem fel az ágyra, hason. Finoman bekenegetett, majd erős mozdulatokkal végig masszirozta a hátamat, derekamat, karokat. Jó érzés volt. Aztán a comb, vádli. Folyamatosan kérdezte, hogy jó-e. Utána visszatért a derékhoz, kicsit lejjebb húzva a törölközőt és finoman érintve a fenék felső részét, majd a combom belső részeit is elkezdte dolgozni finom, kellemes mozdulatokkal. Ez kicsit másként érintett…. Mocorogni kezdtek a hormonok… Mondtam, hogy ez kezd túl jó lenni  Azt mondta, csak lazuljak és hagyjam dolgozni…Finoman derék-fenék, combbelső felváltva cserélgette, nekem pedig kezdett egyre jobban merevedni és a finom sóhajaim is jelezték mindezt. Aztán mondta, hogy forduljak meg. Na gondoltam ez nem kéne…. Finoman próbáltam lecsusszanni az ágyról, de az ágaskodó farkam komoly akadály volt ebben. Oldalt néztem és láttam, hogy Böbe jót derül a szitun, de azt is láttam, hogy közben lelazult ő is. Már köpeny nélkül volt, a fehér póló alatt fehér rövidnadrág volt, igy ült le egy nagy fotelbe. Mondta, hogy kicsit szusszan, addig helyezkedjek el és ha akarom takarjam el, amit kell, bár őt nem zavarja a látvány. Viszont más félreérthetné, ezért ráforditotta a kulcsot a zárban. Bár ilyenkor már kihalt volt a terület. Mondtam neki, hogy bocs ez van, de Te csináltad és egyébként jó  A törölközőt azért magamra dobtam és közben ernyedtem is és aztán folytattuk. Az ernyedés nem soká tartott…..Mert a finom ujjai előbb a mellkasomon jártak elég izgatóan, majd köldök alatti részén. Utána meg megtalálta újra a combom belső részeit. A törölköző kezdett emelkedni  Kérdezte folytassa-e. Lihegve mondtam, hogy igen. Ledobta a törölközőt, mondta, hogy igy talán egyszerűbb lesz és ennyi látvány meg neki is jár  A lábamon felkúszott a keze, a combbelsőn fókuszálva, most már folyamatosan érintve a zacskómat is, miközben a farkam teljes erőre duzzadva meredezett. Vártam mi lesz…. De mondtam neki, hogy úgy érzem ez már nem is annyira munka a részéről sem és akár könnyithetne is kicsit a ruháján. Ledobta a pólót, egy sport melltartóm maradt rajta felül. Viszont új fejezetet nyitott, az eddigi álló masszázs helyett félig felkúszva masszirozta a felső testemet. És igy nemcsak a kezét éreztem magamon, hanem a melleit is, miközben a combjai a farkam felé közelitettek. Itt éreztem, hogy eljött a pillanat….. Felemeltem a fejemet és az egyik kezemmel együtt a mellei felé közelitettem. Várj, mondta…. Leszállt és ledobta a melltartót. Igy könnyebb lesz, tette hozzá egy mosollyal  Korához képest nagyon kerek, kemény cicik figyeltek rám és kerültek gyorsan a szám és kezeim birtokába, ahogy Böbe visszahajolt fölém. A kezei közben elkalandoztak a farkam felé, finoman megfogta. A klasszikus masszázs program véget ért  Finoman húzogatta a farkamat és simogatta a makkot, miközben a cicijei kényeztetése apró sóhajokat váltott ki nála. Aztán megállt, az ágy mellé állt, majd én is leugrottam az ágyról és próbáltam lehúzni a rövidnadrágját és a bugyit. Tükörsima punci tárult elém, amiből már csöpögött ki a lé. Finoman beledugtam az ujjam, kis simogatás után pedig alulról megnyaltam a puncit. Ülj fel az ágy szélére mondta. És miután megtörtént, ráhajolt a farkamra és szopni kezdte, a herék masszirozása mellett. A szája is finom volt, érzékien csinálta és közben az egyik ujjával a csiklóját birizgálta. Nagy sóhajok mellett közel voltam az élvezethez, ezért letoltam a fejét rólam. Most ő feküdt fel az ágyra úgy, hogy a végénél volt a lucskos pinája. Mögé térdeltem és finom nyelv mozdulatokkal és egyre mélyebbre hatolva benne a nyelvemmel, kényeztettem. Visszafogott hangokkal, de erős sóhajokkal élvezte. Éreztem, hogy közel az orgazmus nála, igy aztán váltottam. Felálltam és a faszomra húztam. A tág, lucskos muff tövig nyelt be. Erőteljesen baszni kezdtem. A segge pattogott az asztalon, a faszom és a pinája pedig örülten csattogott, a puncilét pedig fröcsögött mindenfelé. Időnként megálltam, kivettem, rá-rácsaptam a farkammal a csiklójára, kicsit kinozva a kéjtől, amire fel-felnyögött izgalmasan és igyekezett vissza is húzni magába. Érezte, hogy mindkettőnknél közel a vég…. Még ne, mondta és egy hirtelen mozdulattal kiszállt. A fotelhez vitt, leültetett, majd máris a faszomon is volt és nagy tempóban lovagolni kezdett. Moooooost, lihegte és egy hirtelen mozdulattal rám borulva, a farkamat meggyűrűzve, lüktetve nagyokat élvezett, amihez pillantok alatt hatalmas kilövelléssel csatlakoztak a spermáim benne. A nagy hullám után még finoman mozgott rajtam kifacsarva a maradék lét is belőlem. Aztán lezuhanyoztunk együtt és hazamentünk. Kellemes masszázs volt. Abban maradtunk, hogy szivesen megmassziroz időnként munka után. Igy legyen...

Forrás: https://szextortenetek.hu/munka-masszazs/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7717801061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása