Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Öreg doki nem vén doki

Rosszlányok blog 2022.05.23. 21:09

Évek óta küzdök egy hormonbetegséggel. Ennek köszönhetem, hogy bármit teszek is dagi vagyok. Egy ápolt, szép arcú, erotikus kisugárzású, huncut, de dagi nő, Így aztán elég ambivalens érzések kavarogtak folyamatosan bennem, mert a dagiság lehúzott, elvette a belső önbizalmam, de mivel úton útfélen kaptam huncut visszajelzéseket és ugye az sem okozott soha gondot, hogy tapasztalatot szerezzek szexuálisan így a vonzerőmben igenis bíztam:) viszont az utóbbi időben igen csak inger szegény időszakon mentem át, pandémia, home office. Gondoltam ideje dokihoz menni és csináltatni 1 kontrollt. A magán egészségügyet preferálom, mert ott a jobb a kiszolgálás, na de hogy ennyivel azt nem is gondoltam. Idős 70 év körüli a dokim. Megnézte a friss leleteim, kedvesen beszélgettünk miközben láttam hogy csodálja a melleim.. kicsit lassú volt a kontroll,, mert fiatal felesége, aki az asszisztens, távol volt. A doki pedig úgy gépelt, mint ahogy a sas vadászik. Köröz, köröz, majd lecsap. Egyszer csak azt mondja a dokim miközben rám néz elég fura, inkább csodáló, de nagyon is éhes tekintettel:

-Szeretném tüzetesebben megvizsgálni ha nem gond levenné a ruháját?

-Persze, bár kicsit zavarba jöttem, mert a ruha alatt combfix francia bugyi volt, de ugye nem vagyok szégyenlős még akkor sem, ha nincs öltöző.

Így a dokinak hátat fordítva kibújtam a ruhámból és előredőlve levettem a cipőket, majd vissza fordultam . Mosolyogva kedvesen kérdeztem hogy felfeküdjek-e a vizsgálóra? Azonban azt mondta hogy nem inkább menjek elé a lábait szétnyitotta és közé kellett állnom, háttal neki. Ő felállt és a vállaim nyakam simogatta, tapogatta, majd a kezeim kellett felemelni oldalra, végig simizte, majd előre nyújtva kicsit előre dőlni miközben ő szorosan mögöttem állt. Éreztem a farkát a popsimnál, nem akartam elhinni de nedvesedtem és egy halk sóhaj szaladt ki a számon ahogy a gerincem végig simította egészen a popsimig és itt megpihentette a kezét, majd visszaült a székébe míg megfordultam. Most a hasam kezdte simogatni ülve és megfogta bugyim hogy lehúzza a hasam alsó részének vizsgálatához. Na itt valami történt mert a bugyim teljesen lehúzta kint volt a puncim teljesen szemmagasságban neki. Miközben simogatta a hasam mondott egy bocsit, de a szeme a puncimon volt a keze a pocakomon és finoman araszolt egyre lejjebb, majd megérintette a puncim kicsit ott hagyta a kezét én pedig ösztönösen léptem kis terpeszbe. Felhúzott akartam, hogy belém nyúljon beleborzongtam. Előre hajolt és finoman lehúzta teljesen a bugyim és összehajtogatta, kicsit mintha dörzsölgette volna és végig simított a combomon, majd kérte hogy vegyem le a melltartóm. Na itt már a bimbók álltak ahogy simogatta egyre inkább érzékeny volt nem tudtam mit tegyek hisz csak 1 doki de a tekintetem és a sóhaj ok mindent elmondtak neki. Simogatta dörzsölgette a mellbimbóm és én folytam remegtem a vágytól így a doki rábukott a cicimre és szopni kezdte mint egy kisgyermek szívta szopta harapta. A másikat csipkedte szinte fájt nem bírtam tovább a lábam feltettem a székére és a lábam közé nyúltam. Simogattam a csiklóm és nedvesedtem remegtem és életemben nem voltam ilyen türelmetlen hogy megdugjanak, de a doki mikor a farkához nyúltam leült és a puncim alulról kezdte szopni nyalni nyelvvel dugni miközben az ujja a popsimban. A melleim nyalogattam szoptam csipdestem miközben remegve lihegve éreztem hogy mindjárt elspriccelek. A doki egyre vadabb volt úgy harapott hogy fájt de minden ilyen összerándulás megőrjített és akkor dugni kezdte a popóm valamivel de ezt nem bírtam sikítva élveztem el a doki arcára élveztem aki itta lefetyelte a nedvem majd felállt megfordította és szó nélkül belém vágta a farkát miután előre döntött és minden lökésénél a popsimban is lökött egyet. Úr Isten újabb és újabb orgazmus hullámok törtek rám a popsim feszült a puncim is és remegtem amikor a mellemhez nyúlt és durván csípte a bimbóim a farka hatalmas volt és vad nem tudom meddig voltam az orgazmus és a fájdalom határán mikor hangosan hörögni kezdett megfeszült és belém harapott iszonyú fájdalom hasított belém de ebben a pillanatban éreztem hogy lüktet bennem a farka pumpálja a spermát és én is spricceltem de olyan sugárral mint még soha remegtem alatta ő lassan mozgott bennem simogatott majd kihúzta a farkát a puncimból a vibrit a popsimból megfordította és nyalni kezdett szopni a puncimból a spermát és közben ujjazott ettől még egyszer elspricceltem , megszűnt a világ körülöttem. Ilyet még nem éltem meg. Azt se tudom hogy indultam haza csak azt hogy a puncim és a popsim lüktet fáj és minden olyan eufórikus. Mikor hazaértem fogtam fel, hogy bugyi nélkül vagyok….

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6717819255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása