Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tavaszi természet

Rosszlányok blog 2022.06.06. 21:13

Réges rég, egy messzi-messzi galaxisban…. No nem volt ez annyira régen és annyira távol sem esett a mi kis való világunktól. Egy alföldi város peremvidékétől néhány kilométerre eső csalitosban autókáztunk a csajommal -nevezzük őt az inkognító megőrzése miatt Hajninak- azzal a céllal, hogy élvezzük kicsit a hosszú tél után a szikrázó tavaszi napsütést, a zsendülő természet szépségét és a friss levegőt. Földutakon bolyongtunk a csillagrombolómmal, alkalmas helyszínt keresve arra, hogy leteríthessük a plédünket és elfogyaszthassuk a szendóinkat.
Egy félreeső apró bekötőútra kanyarodva -nagy örömünkre- a bokrok között egy nagy tisztás szélében rátaláltunk egy fából ácsolt vadászlesre. Csendes hely, távol a város zajától és nyüzsgésétől. Gyönyörűen sütöt a Nap, madárcsicsergéstől “zajos” a táj. Minden idilli volt.
Elhatároztuk, hogy felmászunk a lesre. A rozoga létrán felsegítettem Hajnit a nyári ruhácskájában, kivillanó falatka bugyijával. Nem tudom, hogy voltatok-e már ilyen építményen, de akik nem, nekik elárulom, hogy eléggé szűkös a hely. Van egy deszka amire ülni lehet és körben pedig palánk, ami elrejti a leselkedőt a vad elől. Egyszemélyes, de mi ketten másztunk fel.
Úgy fértünk el ha Hajni a korlátra könyökölt, én pedig szorosan mögötte állva, teljesen a fenekéhez simulva. Gyönyörködtünk a feltáruló panoráma szépségében és élveztük a melengető napsütést.
Nem dugni mentünk oda, mégis beindult bennem az ősi ösztön. Akaratlanul is dudorodni kezdett a rövidgatyám eleje. “Itt a tavasz, dagad a fasz!”
Hajni csak mosolygott, mint aki semmit sem sejt és mutogatta:
-Nézd, milyen aranyos kismadár! Látod ott távolban az őzikéket?
De mindig úgy izgette-mozgatta a fenekét, hogy minél jobban felhúzzon!
Átkarolva néztem vele a látványt és lassan simogattam a karjait, megpusziltam a nyakát és teljen véletlenül a melleit is cirógatni kezdtem. Ő pedig egyik kezét hátracsúsztatva a dudorodásomat vette vizsgálat alá. Közben persze a tájról és a természetről csacsogott, én pedig bólogatva helyeselve lassan felhúztam a szoknyáját és a bugyiba lopakodtam a tenyeremmel. Azonnal a simogató keze máris a gatyámban termett és megmarkolva fel-le húzgálta a makkomon a bőrt! Ujjaimmal a forró puncijához érve éreztem, mennyire csatakban áll. Fél perc múlva már tövig jártam benne a farkammal. A hely szűkössége miatt csípőmozdulatokkal operáltunk. Én előre, ő pedig hátra mozogtunk összehangolt ütemben.
Próbált volna még beszélni a természet szépségéről, de már csak ennyit tudott mondani:
-Mmmm, de fincsi vagy….
-Imádom ezt a lassú lambadát veled itt a toronyban….
-Ne hagyd abba kérlek…..
-Ahhh…
-Mi lesz ha meglátnak?
Én nyugtattam:
-Ne félj, nincs itt senki, csak a kíváncsi őzikék. Engedd el magad bátran!
Ez teljesen ellazította és a következő lökéseknél cicás hangokat hallatva ért a csúcsra, puncijával szorítva lüktető farkamat.
Sajnos nekem ez a pozíció nagyon kényelmetlen volt és ezért kértem, hogy másszunk le, folytassuk a pokrócon. Így is lett. Lefeküdtem lent a pokrócra, Hajni pedig azon nyomban belecsüccsent a faszba és lovagló üzemre kapcsolt. Rám hajolt és csókolózni kezdtünk végre, miközben a sportos kis seggét emelgettem a tenyereimmel. Az átlagtól jóval nagyobb, kemény mellei felkínálták magukat a számnak, azokkal a meggymagnyi bimbókkal, rózsaszín kicsi udvarukkal. Nagyon kellemes érzés volt elbújva szeretkezni. Dugni a szabad ég alatt!
Hajni szabályozta a ritmust és kisvártatva belekiabálta gyönyörét a nagyvilágba.
De! Felhevült testünk és szerelmünk hangai is talán felébresztették a környező bokrok párezernyi szúnyoghajadonjának étvágyát és féltékenységét!!
Nem tudtuk a foglalkozásunkat befejezni, mert nagyon gyorsan bele kellett ugrálnunk a ruháinkba azután a kocsiba és elmenekülni!
Haza felé tartva éreztem, a golyóim és az alhasi részem fáj. Minden döccenésre felszisszentem.
Hajni azonnal megkérdezte, hogy mi a baj!?
-Fájnak a golyóim, de nagyon.
Erre ő:
-Itt fordulj be az erdőbe és állj meg oda félre!
Megállítottam az autót. Hajni feltérdelt az anyósülésre és lassan elkezdte kioldani a rövid gatya fűzőit.
A szemembe nézett és ezt mondta:
-Nyugi! Óvatos leszek. Vigyázok rád.
Aztán lecsúsztatta a nadrágot. Valóban gyengéden megcsókolta a makkomat, majd lassan beljebb engedte az ajkai közé. Ellazulva hagytam, hogy azt tegye velem amihez kedve van.
Hát volt kedve… nem is kevés!
Teljesen belefeledkezett mindenbe és egyre jobban belendült.
Már tövig járt le és fel, pedig talán még életemben nem volt ekkora nagy és kemény a farkam!
Persze jobb kezemmel megtettem amit tehettem. Mellei pontosan a tenyerembe simultak felváltva.
Hajni úgy szopott, hogy egy pillanatra sem csúszott le a makkról!
-Na most is fincsi vagyok?
Kérdeztem.
-Ühüm!
Szopott tovább rendületlenül és gyönyörködtem, mekkora szenvedéllyel élvezi a faszt a szájában. Nem bírtam tovább!
-Jövööök!!
De nem hagyta abba egy pillanatra sem és minden gecimet befogadta. Telelőttem a száját, amit az utolsó cseppig lenyelt és még utána is szopott tovább.
A végén belenézett a csoda szép szemeivel az enyémekbe és megcsókolt.
-Na jobb már?
-Igen, jó! Kurva jó vagy! Imádlak Hajni.
Haza mentünk és hajnalig, kimerülésig baszatta magát velem, közbeiktatott 69ekkel
Remélem, tetszett a történetem! Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket.

Forrás: https://szextortenetek.hu/tavaszi-termeszet-2/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2017819265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása