Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy hosszú kihagyás után

Rosszlányok blog 2022.07.18. 01:26

Fél éve vagyunk együtt a párommal. Tudni illik a párom 193-4 centi magas sportos testalkatú srác aki 18,5 cmrel rendelkezik  én egy teltebb alkatú lány vagyok, bár sokan nem így gondolják, nagyobb mell és fenék mellé egy kis has is jár. Hosszú barna hajam van gesztenyebarna szemmel. Na de jöjjön a történet. – –
Mivel fiatalok vagyunk egyikőnk se tudta megoldani hogy rokonok nélkül kettesben lehessünk a házban, ezért közel egy hónapig nem tudtunk szexelni. Játékok egymással voltak, de mivel elég hangosak vagyunk nem szerettük volna hogy bárki hallja. (ez nem jött össze) Végre eljött az a nap mikor nálam senki nem volt itthon ezért kihasználtam az alkalmat és felhivtam a párom hogy jöjjön át. Bár előtte elég csúnyán osszevesztunk vágytam végre egy jó kiadós dugasra. Ahogy meg látta hogy nincs senki itthon 5 perc alatt csengetett. Ez reggel 4:32kor volt. Tudtuk hogy 18:00 előtt senki nem ér haza, így lefekudtem meg pihenni hogy a naphoz legyen energiam. Kb 20 perc alvás után arra keltem, hogy nyogeseket adok ki, és egy bizsergo érzés fog el. Kinyitottam a szemem és láttam hogy a párom van a lábam között szorgosan játszva a nyelvével. 2-3 perc után beleturtam a hajába és hangosan elelveztem. Folytatni szerette volna, de vissza akartam adni ezt az örömöt. Elkezdtem csókolni fentről lefelé, majd puszikkal árasztottam el a farkát. A legváratlanabb pillanatban tövig bevettem és elkezdtem hevesen szopni. Abban a pillanatban nem érdekelt hogy nem kapok levegőt egyre mélyebbre és mélyebbre akartam. Mikor láttam hogy közel van lassítottam, elkezdtem kicsit kínozni. Nem sokáig tettem újra bekapcsoltam magam és 3 perc kőkemény szopás után telelövellte a számat. Mindet lenyeltem kivéve azt az egy cseppet ami a hasára folyt. Lementem a hasához végig a szemébe néztem és azt az utolsó cseppet is lenyaltam. Odabújtam hozza hogy pihenjen, de ő szorgosan elkezdett ujjazni. Először csak a csiklóm izgatta majd bedugta egy ujját,aztán a másodikat végül a harmadikat. Mikor az intenzív ujjazas pontjára emelkedtem volna, abbahagyta, majd ennyit szólt.
-Én most úgy megfoglak kúrni hogy járni nem tudsz
Ahogy ezt kiejtette a száján már felém tornyosult és ágaskodó farkát belém csúsztatta. Úgy baszott hogy csak a csattogások és a nyögések hallatszottak. Mikor orgazmust ért el nálam nem hagyta abba, megfordított és kutyában folytatta, már levegőt se kaptam a sok orgazmus miatt, de nagyon élveztem csapkodta a fenekem húzta a hajam mint egy ribancnak. Az ágyban igen is szeretem ha kurvakent kezelnek, ezt meg is kaptam. Mikor már elfáradt a párom lefeküdt és várta hogy lovagoljak, eleget tettem a kívánságának úgy lovagoltam mint meg soha, sikítottam kapartam a falat, akkorát élveztem és ő is velem egyszerre. Ezen a napon 7 órát baszunk  funfact az ágyam eltört, és az se jött össze hogy senki ne hallja a szomszédom másnap mondta hogy igen jól megbasztak tegnap ő is megtenne velem.
Kérlek írjátok le a véleményetek ez a második történetem.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3917875899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása