Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy valóban vad buli!

Rosszlányok blog 2022.08.01. 01:31

Közeledett a huszonnegyedik születésnapom. Boldog és elégedett voltam az életemmel. Legjobb barátnőm egyik nap közli velem, hogy az apja néhány nap múlva ünnepli az előléptetését a katonatársaival és elég sokan ott lesznek, nincs e kedvem csatlakozni. Miért ne alapon, elfogadtam a meghívást. Úgyis imponáltak az egyenruhás pasik.
Mikor eljött a nagy muri napja szinte ellepték a civilruhás katonák, a helyszínül választott lakást. Vettek egy csomó piát, rágcsát, hoztak mindenféle stílusú zenét és megállás nélkül oltogatták egymást.
Barátnőmön és rajtam kívül még volt pár ember. Elég sokan összegyűltünk. Késő délutántól folyamatosan szólt a zene, iszogattunk és dumáltunk mindenféléről. De valahogy még nem indult be igazán a hangulat.
Este tíz felé néhányan odébb álltak, máshova is hivatalosak voltak, de barátnőm és én maradtunk. Ekkora a katonák már kellően részegek voltak ahhoz, hogy durván szívassák egymást én meg remekül szórakoztam a változatos ökörségeiken.
Közeledett az éjfél és barátnőm mondta, hogy egy haverja elhívta egy másik buliba, menjek vele. Mondtam neki, hogy később csatlakozom, még maradnék egy kicsit.
Negyed egy körül én voltam az egyetlen csak hét erősen ittas, negyvenes katona, köztük barátnőm apja társaságában.
Jó zene szólt, táncolni kezdtem az egyikükkel, majd csatlakozott a másik is.
Duci csaj vagyok és általában nem zsonganak körülöttem a férfiak, de most három is erősen hozzám simulva táncolt, sőt hamarosan a popsimat és a melleimet kezdték el simogatni. Nagyon jól esett a figyelem, amit először puszikkal viszonoztam, majd az egyikükkel hosszas nyelvváltásokkal smároltam.
Ekkor az egyikük szorosan mögém állt, belecsókolt a nyakamba és úgy tett, mintha hátulról kefélne.
– Remélem nem vagy kiskorú – vetette oda röhögve az egyik
– Huszonnégy leszek – feleltem. – Nyugodtan megkúrhattok. – Nem tudom miért mondtam ezt. Talán a tudatalattim válaszolt, de ez a kijelentésem alaposan felpörgette az eseményeket.
A mögöttem álló pasas belenyúlt a nadrágomba és a bugyimba is, majd erős lapát kezével a popsimat kezdte simogatni.
Már ekkor tocsogott a puncim, amit az előttem álló a kezével hamar fel is fedezett. Ő ujjazni kezdett, miközben smároltunk.
Nagyjából egy perccel később letérdeltettek a szoba közepén és körbe álltak, mialatt mind elővette a farkát. Mindenféle méretű volt köztük, de kemény volt valamennyi. Mindkét kezemmel vertem egyet-egyet egy harmadikat pedig a számmal kényeztettem. Nyögéseik alapján nagyon élvezték, mialatt farkuk még keményebbre duzzadt.
Ekkor áldottam csak igazán az eszem. Még a buli előtt vettem be fogamzásgátlót, arra az esetre ha valakivel sikerül összegabalyodnom és nincs kéznél gumi. Látva ezt a rakás kiéhezett faszt, még jobb ötletnek tűnt ez a lépés.
A katonák aktív közreműködésével pillanatok alatt megszabadultam minden ruhadarabomtól. Felraktak a közeli asztalra s egyikük nyalni és ujjazni kezdett, mialatt a többiek odanyomták az arcom elé a farkukat.
Az egész testemet szétfeszítő orgazmus közben nehéz ügy a szopás, főleg ha van jelentkező bőven.
Aztán az első jelentkező tövig a puncimba tolta a farkát s vadul kefélni kezdett. Forró lázban égett az egész testem, percenként élve át orgazmust. Közben meg csak vertem és szoptam a kemény dákókat, melyek szép sorban, mind megfordultak bennem.
Ekkor élvezett el az első pasi, egyenest az arcomra. Csupa sperma lett még a szemöldököm is. A következő spricc a mellemre érkezett, a harmadik pedig telibe a puncimba. A negyedik és az ötödik lövés is oda érkezett a sok geci meg csak folyt ki belőle. Az utolsó kettő, barátnőm apjával együtt a számban durrant el. Egy kicsit gargalizáltam is a spermával.
Aztán az egyikük lefeküdt a padlóra, én meg beleültem a farkába. Barátnőm apja mögém lépett és ő a popsimba tolta a farkát. A többiek pedig az arcom előtt meredeztek.
Itt már önkívületi állapotba kerültem. Ahogy vadul dugták a puncim és a popsim egyszerre visítottam, sikoltoztam és az orgazmusok szinte állandósultak. Én meg csak szoptam és vertem a sok faszt a belémvert geci meg csak egyre folyt a testnyílásaimból. Nem tudom hány kört mentek de porózusra kefélték a puncim és a popsim egyaránt.
Tiszta merő sperma volt a hajam az arcom a melleim. Sosem éreztem akkora ringyónak magam, mint akkor, de bassza meg a legjobb érzés volt a világon.
Fel kellett segíteniük, annyira nem tudtam lábra állni. Voltak olyan kedvesek és le is fürdettek utána.
Mikor újra tiszta lettem és rendezett, megdöbbenve vettem észre, hogy lassan reggel hatot mutatott az óra, ami csakis azt jelenthette, hogy hosszú órákon át döngettek. Barátnőm tíz üzenetet is hagyott, de nem tudtam neki mit írni. Másnap a bizonytalan járásomból, meg abból, hogy kerülöm az ülést, már sejtett valamit, mikor pedig elmondtam neki mi történt teljesen kiakadt és önző ribancnak nevezett. Biztos ő is akart volna a kúrásból. Az eset után megromlott a kapcsolatunk. Az apjával viszont nem, aki utána még párszor megtömött, de ez már egy másik történet…

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4117875903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása