Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az első biszex hármasunk

Rosszlányok blog 2022.08.08. 21:17

A párommal már régóta kacérkodtunk a gondolattal, hogy szeretnénk hármasban is kipróbálni. Mivel ő tudott a bi hajlamaimról, így egyértelműen két pasi egy nő felállásban gondolkoztunk, na meg kíváncsi is volt arra a srácra, akit többször is kielégítettem szájjal. Néhány telefonbeszélgetés után meg is beszéltünk egy estét. Mindenki tudta, hogy mi lesz, mindenki tudott a másikról mindent, ennek ellenére nagyon izgultunk. Ittunk pár pohárral, hogy oldjuk a feszültséget. Azt találtam ki, hogy a párommal elmegyünk aludni, ha pedig készen állunk, akkor egyszerűen megcsörgetem a barátom telefonját, ő pedig átjön hozzánk. Meggyújtottunk néhány gyertyát és ágyba bújtunk. A párom szenvedélyesen csókolni kezdett, finoman húzogatta a farkamat. Remegtünk az izgalomtól. Szólj neki, hogy jöjjön át! mondta. Megcsörgettem a mobilját, s pár másodperc múlva besétált a gyertyafényes szobánkba. Csak egy alsónadrág volt rajta, de a dudor elárulta, hogy ő is fel van izgulva. Kitti lassan kikelt az ágyból, Geri mellé állt, átölelte, majd csókolózni kezdtek. Kacéran rám pillantott, és letérdelt elé. Majd kiugrott a szívem az izgalomtól. Bólintottam neki, hogy csinálhatja. Lehúzta a nadrágot, és megpillantottuk a duzzadó farkát. Megmarkolta, húzogatta és finoman szopni kezdte. Odaálltam melléjük. Kitti ránk pillantott, és nekem is húzogatni kezdte, felváltva, néha pedig egyszerre csúsztatta a szájába a lüktető férfiasságunkat. Remegtünk mind a hárman. Mellé térdeltem, megmarkoltam a kemény mellét, majd finoman becsúsztattam az ujjamat a nedves puncijába. Hangosan felnyögött, s még erősebben húzogatta a még kezében lévő szerszámot. Hevesen csókolózni kezdtünk. A Geri óvatosan betolta az ajkaink közé a lüktető farkát. Kitti rám mosolygott: Csináld neki, szeretném nézni! Kivettem Kitti kezéből, felhúztam rajta a bőrt, nyalogatni kezdtem a makkját. Éreztem rajta a sós előcseppeket, tudtam, hogy hamarosan elélvez. Kinyitottam a számat és a torkomig bekaptam a farkát, és ütemesen szopni kezdtem. Éreztem, ahogy Kitti simogat és a nyelvét az ajkamon. A Geri hirtelen szuszogni kezdett. Kitti kivette a számból a farkát, s most ő kapta be tövig. Ebben a pillanatban felnyögött. Izgató volt nézni, ahogy a szájába élvez. Egy kicsit még kényeztette, majd rám kacsintott: Csókolj meg! suttogta. Csókolózás közben éreztem, ahogy szétáramlik a számban a Geri friss spermája, de mi csak csókolóztunk… Mikor mindet lenyeltük, felnéztünk. Tudtam mit szeretne, ezért még a számba vettem a lankadó szerszámát, hagytam, hogy tövig hatoljon. A makkjáról lenyalogattuk az utolsó cseppeket, majd az ágyba feküdtünk pihenni, hogy aztán ott folytassuk! Kittivel még nem élveztünk el… Sejtem, hogy mi lehet az ő vágya, úgyhogy biztosan a csúcsra érünk mindketten! Szerintem ő nagyon szeretné érezni, hogy két duzzadó farok csúszkál egyszerre a nedves puncijában… Az ágyban ücsörögtünk mindhárman, teljesen meztelenül, italozgattunk, beszélgettünk. Még a hatása alatt voltunk az elmúlt órának, bizseregtünk. Egy váratlan ötlettől vezérelve megkérdeztem hogy kinek mi a legizgatóbb élménye, ill. mi a titkos vágya, amit szeretne kipróbálni, átélni, majd Kittire néztem, hogy ő kezdje a válaszolást. Kicsit elpirult, lesütötte a szemét, tördelte a kezét, de belekezdett. “A Benivel már régóta fantáziálunk arról, hogy milyen lehet hármasban szeretkezni. Az elmúlt óra csodálatos volt, de valami még kellene! Sokszor szeretkezünk vibrátorral, de ha már ilyen esténk van, akkor nagyon szeretném azt érezni, hogy kettő lüktető farok csúszkál a puncimban! ” Mindezt olyan szégyellősen, kislányosan, mégis izgatóan mondta, hogy azonnal bizseregni kezdtünk. Ennek nyomatékot adva közénk térdelt, megmarkolta a még lankadt szerszámunkat, finoman húzogatni kezdte, és megcsókolt egymás után mindkettőnket. Na de nem csak egyszerű csók volt ez, hanem mélyen kalandozott a nyelvével a szánkban. Az én farkam már kemény volt, Gerin kellett még kicsit dolgozni. Kitti elfektette őt az ágyon, a férfiasságához hajolt és hírtelen rám nézett: Gyere segíts, csináljuk együtt! mondta. Odabújtam, és nyalogatni kezdtem a makkját. Finoman köröztem rajta a nyelvemmel, csókolgattam. Megmarkoltam én is, éreztem, ahogy egyre keményedik. Tovább csókolgattam, majd lassan kinyitottam a számat és mélyen bekaptam a farkát. A Geri felsóhajtott, majd Kitti rám szólt Én is szopni akarom! Ezzel a lendülettel rávetette magát a mostanra teljesen kemény, szép, formás péniszre és vadul szopni kezdte. Finoman simogattam a pucsító punciját. Még sosem éreztem ennyire nedvesnek! Ülj bele Kitti! mondtam neki. Szó nélkül ráült, és a vastag, duzzadó pénisz könyedén tövig hatolt a nedves és tág punciban. A popsija lyukát, a punciját és a Geri farkát nyalogattam felváltva, még az egyik ujjamat is bedugtam finoman. A barátom hevesen markolászta Kitti melleit, ahogy lovagolt rajta, magához húzta és vadul csókolóztak. Amikor bedugtam az ujjamat Kitti rám nézett és lihegve mondta: Rakd már be a farkad! Ismét heves csókolózásba kezdtek. Csontig hatolt bennem a féltékenység, a düh és az izgalom keveréke! A szemem láttára vadul dugta a barátom a páromat, aki ezt nagyon élvezte. Keményen állt a farkam, remegtem az izgalomtól. Mögé térdeltem, erősen megmarkoltam a csípőjét, széthúztam. Már ettől felnyögött, de amikor teljesen betoltam a farkamat, akkor sikított. Még soha nem éreztem ezt! Az összepréselődött farkunk egyszere mozgott a nedves és tág punciban, teljesen behatoltunk. Kitti önkívületben volt, csak vonaglott kettőnk farkán. Hátracsapta a haját, utoljára mélyen belénk ült és felsikoltott. Csapzott hajjal, remegő ajkakkal szállt ki belőlünk és félredőlt. Kellett pár perc, mire ki tudta mondani “Úristen! Köszönöm nektek!”. Már csak én voltam hátra… Néhány perc pihenő után Kitti csókolgatni kezdte a nyakamat, majd a fülembe suttogta “Mit szeretnél? Mit csináljunk érted?” Egy pillanatig eltűnődtem, hogy ezt az eddigi izgalmas estét mivel lehetne megkoronázni, majd eszembe jutott: “69-es pózban szeretném veled csinálni, közben pedig a Geri hátulról beléd hatol!” A kezdeti döbbenetet hamar felváltotta az arcukon a kéj és a vágy! Elfeküdtem az ágyon, Kitti rám feküdt. Éreztem a hasamon a puha melleit. Azonnal megragadta a farkamat és olyan szenvedéllyel kezdte szopni, amit még soha nem éreztem. Szinte azonnal eldurrantam… Épp nyalni kezdtem volna a csöpögő punciját, mikor megpillantottam Gerit. A két térde közé vette a fejemet, kicsit hátrahajtotta. Tudtam mit szeretne, ezért már nyitottam is ki a számat. Ebben a hátra hajtott pózban a legkönnyebb a mélytorkos orális szexet csinálni. Óvatosan bedugta a farkát. Először kicsit öklendeztem, de pár másodperc múlva úgy dugta a számat, mintha punci lenne. Hamar kőkemény lett és inkább most Kitti nedves lyukacskáját kényeztette. Leírhatatlan érzés volt! A párom szenvedélyesen szopta a farkamat, a szemem előtt csúszkált a Geri szerszáma ki-be, én pedig nyalogattam Kitti csiklóját és a barátom nedves farkát. Neki is izgalmas lehetett, mert egyre vadabbul húzta a farkára Kittit, ahogy erősen markolta a csípőjét! Hihetetlen, gondoltam magamban! Másfél órával ezelőtt teleélvezte a száját, most pedig a punciját fogja! Magamon kívül voltam a gyönyör és a féltékenység vegyes érzéseitől! Ebben a pillanatban hangosan felhörgött a barátom, tövig behatolt, a mozgása lassult. Kitti is felnyögött, a kéjtől teljes erővel szorította a farkamat. Kimondhatatlanul izgató volt nézni, amikor Geri lassan kezdte kihúzni a lankadó farkát. Széthúztam Kitti popsiját, azonnal folyni kezdett belőle a puncinedv és a sperma keveréke. Kinyitottam a számat, mert érezni akartam ezt a nedűt. Geri ezt kihasználva becsúsztatta a számba a szerszámát, és áramlott rá a Kittiből kifolyó sperma. Vadul szoptam róla a cseppeket, eddig bírtam! Átjárt a kéj, azonnal teleélveztem a párom száját. Hármasorgazmus! Remegtünk… A végén még a nyelvemet bedugtam Kitti hüvelyébe, aki közben óvatosan felült, hogy minden kifolyjon, így a maradék cseppeket is a számba engedtem. Ezután fölém hajolt és csókolózni kezdtünk. Az én spermám, Gerié, Kitti puncinedve, ebben a csókban benne volt mindenki, élvezettel nyeltük le, kiváló zárasa ez egy ilyen estének! Fáradtan hátra dőltünk az ágyon, csak pihegni tudtunk. Kitti mosolyogva szólalt meg: ” Hát srácok, ez nagyon jó volt köszönöm! Egy este alatt két férfi még nem élvezett a számba!” “Nekem is csak egyszer volt ilyen!” mondtam. Kitti megdöbbenve nézett rám, Geri pedig bólintott, hogy meséljem el nyugodtan…

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7417901669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása