Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A fizika tanárnőm pinája

Rosszlányok blog 2022.08.15. 21:20

Ez még akkor történt amikor 18 éves voltam . Épp siettem vissza a terembe , mert amikor a mosdóba indultam már akkor is csak nagyjából 2 perc volt a szünetből . Szóval épp igyekeztem vissza a terembe , amikor szembejött velem a fizika tanárnőm . Róla annyit kell tudni hogy kerek feneke , formás , normálnál kicsit nagyobb méretűek a mellei , hosszú barna a haja és a szemszínére nem emlékszem , mivel többnyire nem azt néztem , ha értitek hogy értem . Szóval jön szembe velem és olyan hirtelen felállt a farkam hogy hirtelen nem tudtam reagálni és ahogy láttam , eléggé látszott a dudor , amit valószínűleg ő is észre vett mert pont oda nézett és kicsit meglepettnek tűnt . Pont ekkor csengettek be szóval pont volt egy jó ürügyem hogy elfussak . Ő nem jött utánam , mivel neki is órája volt . Azt reméltem hogy ennyiben maradunk és hogy nem mondja el senkinek , pláne az igazgatónak nem . Nos az igazgatónak nem is mondta el viszont a nap végén megkeresett és mondta hogy beszélni akar velem . Kettő dolog jutott az eszembe : az hogy a legtöbb tanár-diák szextörténet így , vagy hasonló képen szokott kezdődni , és az is eszembe jutott hogy ahova vezet ott lesz az igazgató is és ha ott lesz , szerintem nem azért lesz ott mert ő is be akar szállni , plusz amikor odajött hozzám a fizika tanárnőm , hogy beszélni akar , nem éppen olyan fejet vágott mint aki felizgult , hanem elég komoly fejet , szóval nem voltam biztos abban , hogy mi fog történni . A fizika szertárba vezetett , mondván hogy ott nem fognak minket zavarni , és amikor ezt mondta arra gondoltam hogy van még esély arra hogy elvegye a szüzességem . Amikor beértünk kulcsra zárta az ajtót de amikor megfordult ugyanolyan komoly képet vágott .
-Szóval – kezdte – szerintem sejted miről lesz szó.
– Van egyfajta megérzésem . -mondtam elég bizonytalanul
-Na és szerinted miről lenne szó?-kérdezte
-Arról ami a folyosón történt – mondtam enyhén lehangoltan
-Pontosan -mondta
-Ne tessék rám haragudni , de ha valaki olyan dögös mint ön akkor nem igen tehetek semmit az ellen hogy felálljon- mondtam
-Én nem haragudok rád – mondta – csak kíváncsi vagyok , és kérdeznék pár dolgot .
-Rendben – mondtam
-Szoktál fantáziálni rólam ? -kérdezte
-Igen- mondtam lehajtott fejjel
-Tényleg ? -kérdezte és úgy tűnt jobban meglepődött mint a folyosón
-Igen -mondtam
-Álmodtál már rólam ? -kérdezte , nem is leplezve érdeklődését
-Igen -mondtam még mindig lehajtott fejjel
-Na és mit? -kérdezte
-Egyszer azt álmodtam hogy önt ujjazom – mondtam.
-Valóban? -kérdezte , majd megfogta a kezem benyálazta pár ujjamat és a bugyijába dugta a kezemet aztán így szólt:
-Akkor próbáld ki , milyen a valóságban!
Hirtelen nem tudtam mit csináljak , annyira meglepett ez az egész , de aztán rögtön kapcsoltam és eszeveszetten ujjazni kezdtem . Hatalmasakat nyögött
-Ahhhhhh ezaz! Bassz meg az ujjaiddal ! Gyerünk ! Ahhhhh!
Eléggé meglepett ez a mocskos beszéd de csak még jobban beindított. Gyorsabban kezdtem ujjazni .
-Ahhhhh ez az ! Ahhhhhh ne hagyd abba ! Te hol tanultál ilyet ? Ahhhhhh!
kb. 3 percig ujjaztam majd hatalmasat élvezett . Kihúztam a kezemet a bugyijából és az összes pinalevét lenyaltam.
-De most komolyan hol tanultad? ! – kérdezte
-Sehol , és igazából ön az első akit ujjazok. -mondtam
-Tényleg? Na és volt már barátnőd?
-Nem , sajnos még nem -mondtam
-Hogy hogy nem ? -kérdezte
-Hát , a lányok annyira nem vonzódnak hozzám ,nem vagyok valami népszerű , plusz valami idióta elterjesztette az egész suliban hogy buzi vagyok , még évekkel ezelőtt.
-De nem vagy az , ugye?
-Nem , dehogy . -mondtam
-Szóval még szűz vagy ? -kérdezte – Nem mintha gond lenne a te korodban.
-Igen még szűz vagyok . -mondtam
-Hát akkor remélem nem bánod hogy elveszem . -mondta és elkezdett levetkőzni . Először a pólót majd a nadrágot vette le aztán a melltartót , és a bugyiját is levette . Ott állt előttem teljesen meztelenül , leesett az állam .
-Mi az ? Te nem vetkőzöl? -kérdezte
-Ja de . -mondtam és én is megszabadultam a pólómtól , a nadrágomtól , de mielőtt levehettem volna az alsógatyámat is oda ment hozzám a fizika tanárnőm (egyébként a nevét direkt nem említettem) letérdelt és lehúzta az alsógatyámat , a kőkemény faszom kicsit arcon csapta amikor lehúzta az alsógatyámat , és szinte kipattant a faszom . Szinte rögtön tövig bekapta . Majd ki-be járatta a farkamat a szájában , majd egy kis időre kivette a szájából és verte a faszom , addig pedig a golyóimat szopkodta . Isteni érzés volt . Majd a makkom kezdte cirógatni , szopkodni azt is , aztán hirtelen újra tövig szopta a farkam . Remekül szopott . Rengeteg nyállal , ami néha kifolyt a melleire . Egyszer csak ismét kivette a farkamat a szájából , addig pedig a kezével verte.
-Na , milyen ?-kérdezte
-Ön úgy szop mint egy istennő! -mondtam
-A te farkadat bármikor -mondta és közben még mindig verte a farkamat- Tudod már amióta az első fizika órán megláttalak felizgulok rád . Elég sokszor láttam is hogy feláll a faszod az óráimon és csak engem bámulsz , de nem mertem kezdeményezni , mert arra gondoltam lehet hogy csak felém bámulsz a semmibe miközben egy teljesen más nőre gondolsz , de a mai napon a folyosón , amikor láttam hogy rám nézel és hirtelen feláll a farkad , na akkor biztos lettem benne hogy ugyanúgy érzel mint én.
-Tényleg felizgul rám – kérdeztem
-Igen , elég sokszor masztiztam úgy hogy közben rád gondolok. És te miért nem kezdeményeztél soha?
-Mert nem tudtam hogy egyáltalán szóba jöhetek egy olyan dögös nőnek mint ön .
-Hát most már tudjuk hogy igen – mondta és abba hagyta a faszom veréséhez és újra tövig szopta a farkam , majd kivette a szájából , egy kicsit arrébb ment és bepucsított majd így szólt :
-Gyerünk ! Dugd meg a pinám !
Nem késlekedtem . Mögé térdeltem és elkezdtem dugni kutyapózban.
-Ahhhhh! Ez az ! Kúrd szét a pinám azzal a csodálatos faszoddal! Ahhhhhh!
Ez az! Gyorsabban ! Ahhhhhh!
Gyorsítottam a tempón . Közben rámarkoltam a melleire és úgy dugtam.
-Ahhhhhh gyerünk ! Ahhhhhhh! Ez az! Kúrjál ! Ahhhhhhhh ! Járattal a pinájában a farkam . Még sosem dugtam pinát (se semmi mást) szóval új érzés volt , de nagyon jó. Nagyon nedves volt a pinája .
-Ahhhhhhh! Rég nem kúrtak meg ennyire ! Ahhhhhhhhh ! Gyerünk , csináld!
Ahhhhhhhhhhhh ! Ne finomkodj ! Ahhhhhhhhhh! Abba ne hagyd ! Ahhhhh!
Majd az eddigieknél is nagyobb nyögések közepette elélvezett. Kihúztam a farkam ő megint elém térdelt és újra bekapta a faszomat és tövig szopta ,de olyan hihetetlen sebességgel , hogy alig kaptam levegőt . Megint ki-be járatta a farkamat a szájában . Egy pillanatra kivette a szájából a farkamat és így szólt :
-Add nekem a gecidet ! Az összeset !
Majd még gyorsabban szopta a farkam . Ismét kivette a szájából és így szólt :
-Gyerünk! Élvezz el ! Lődd tele a számat a forró geciddel !
És ismét bekapta a faszom és rengeteg nyállal szopta . Éreztem hogy hamarosan én is elmegyek és ezt neki is mondtam:
-Mindjárt elélvezek .
Mire ő még gyorsabban kezdte szopni a faszom . Pár pillanattal később pedig elélveztem . És úgy ahogy kérte, telelőttem a száját gecivel amit le is nyelt . Hirtelen valaki megpróbálta kinyitni az ajtót , de mivel az be volt zárva , így nem sikerült . Kinéztem a kulcslyukon és a kémia tanárnőm volt az . Gyorsan elment , gondoltam hogy a pótkulcsért . Mondtam hogy öltözzünk gyorsan fel , de a fizika tanárnőmnek volt egy jobb ötlete . Volt egy hely ahova elbújhatunk pár doboz mögé és akkor sehonnan nem fog minket észrevenni , mivel ha fel is öltözünk időben , ami nem volt túl valószínű , akkor is fura lenne ha a kémia tanárnőm benyitna és azt látná hogy egy diák és egy tanár kettesben van egy olyan helyiségben aminek az ajtaja ráadásul kulcsra volt zárva szóval inkább elbújtunk pár doboz mögé a ruhánk alattunk volt hogy ne fázzunk de így se fáztunk , mivel a nagy szekrény amibe pár doboz mögé bújtunk elég szűkös volt , és így tökéletesen éreztük egymás testét. Nagyon izgató volt , közben halkan csókolóztunk , még akkor is amikor a kémia tanárnőm bejött , de viszonylag gyorsan ki is ment . Gondolom valami kémcsövekért jött vagy ilyesmi . Miután előmásztunk tovább csókolóztunk ,de az szakított minket félbe hogy a fizika tanárnőmet hívta a férje , aki a parkolóban várta , úgyhogy gyorsan felöltöztünk és mielőtt elköszöntünk lehúzta a gatyámat és nyomott egy puszit a már ismét kemény farkamra , aztán megcsókolt és elköszöntünk egymástól . Vége.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9617901675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása