Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A másod unokatestvérem

Rosszlányok blog 2022.08.22. 21:21

18 éves voltam, édesanyám unokatestvére látogatóba érkezett hozzánk a fiával és a lányával akit most nevezzünk csak A-nak. Kisgyerekként rengeteget játszottunk együtt A-val, volt mikor napokat töltött a család vagy nálunk vagy náluk közösen, de a szóban forgó találkozás más volt. Éreztem, hogy tetszek A-nak és nekem is nagyon megakadt rajta a szemem. Cseppet sem érdekelt, hogy a másodunokahúgomról van szó, vékony csajszi széles csípővel és világbajnok popóval amit az évek során növesztett de oda voltam a formás melleiért és hosszú barna hajáért is. Megbeszéltük A-val hogy elmegyünk a helyi Pub-ba iszogatni és beszélgetni kicsit de a nővérem is jönni akart aminek már nem igazán örültem. Kint ültünk le a teraszon mert dohányzok és egyébként is jó idő volt, sorban hoztam nekik a piát miközben dumcsiztunk, nem bírtam levenni a szemem A-ról. Már egy ideje ott voltunk a kocsmában mikor a nővérem bejelentette hogy elmegy a mosdóba, most volt esélyem bepróbálkozni A-nál. Felálltam és odaléptem a széke mellé

– Tudod, nagyon tetszel nekem. – mondtam és lehajoltam hozzá

– Akkor mire vársz még? – Kérdezte kuncogva egy kis perverz mosollyal az arcán.

Nekem nem is kellett ennél több, azonnal lesmároltam. Miközben a nyelvem A-nak az isteni finom puha szájában volt én fél szemmel a kocsma ajtaját figyeltem, nem akartam hogy a nővérem meglásson minket. Nem sokkal később elindultunk haza, köztem és a másodunokahúgom között csak úgy forrt a levegő viszont tudtam ha otthon maradunk akkor nem fogok tudni a közelébe kerülni ezért megkértem, hogy kísérjen el dohányboltba. El is mentünk csak kettesbe, út közben többször megálltunk vadul smárolni. Mikor kijöttem az üzletből oda léptem hozzá, bele markoltam a fenekébe és megcsókoltam, éreztem ahogy a farkam megtelik vérrel ezért fogtam a kezét és a rövidnadrágomon keresztül rá helyeztem.

– Hm, ez meg micsoda? – Kérdezte kuncogva

– Tudod te azt – Vágtam rá egyből

– Ugyan, biztos nincs ott semmi érdekes – Vágott vissza incselkedve

Elindultunk de én már nem bírtam magammal. A haza vezető úton nincs közvilágítás és ilyen késői órákban már nem is szokták használni ezért lemaradtam 2 lépéssel és bele nyúltam a gatyámba, elővettem a már méretesre duzzadt faszom és szépen bele adtam A-nak a kezébe.

– Mondtam, hogy van itt fasz – szólaltam meg hangosan.

Neki nem is kellett ennél több, megállt és megfordult, rám tekintett és utána egyből leguggolt, gondolkodás nélkül bekaptam a farkamat és vadul szopni kezdte. Néha abba hagyta hogy körül nézzen, mégis csak az utcán voltunk.

– Ne hagyd abba – Mormogtam élvezkedve.
– Majd én figyelek – Tettem hozzá.

Beleakartam élvezni a szájába de sajnos jött valaki, mennünk kellett. Otthon már nagyon ki voltam éhezve A-nak a gondolatától is de tudtam, hogy a nővéremmel fog aludni.

– Filmet nézünk a tesóddal, van kedved csatlakozni? – Kérdezte tőlem ugyan azzal a perverz kis mosollyal az arcán mint a kocsmába.

– Persze hogy van – Vágtam rá indulatosan.

A nővérem szobájában vagyunk, nézzük a filmet. A tesóm az ágy egyik szélén én pedig a másikon, a dögös ki másodunokahúgom közöttünk feküdt már alváshoz öltözve. Fázott ezért megkért, hogy takarjam be. A plédet magunkra húzva egyből belenyúlt az alsómba és kivette belőle a farkamat, bő nyálat köpött halkan a tenyerébe és elkezdett kényeztetni a pléd alatt miközben néztük a filmet. Aznap este sajnos ennyi volt az intimitás közöttünk. Másnap egész nap otthon voltunk, az étkezőasztalnál reggeliztünk épp mindannyian miközben én A-val chat-eltem Messengeren és épp azt ecseteltem neki, hogy mennyire szétbasznám a kis punciját. Aznap este megint filmet néztünk a tesómnál de már nem bírtam magammal és mikor vége lett a filmnek és kikapcsolta a tv-t egyből oda húztam A-nak a kis formás seggét az ágyékomhoz. Letoltam a gatyáját, félre húztam a tangáját és betoltam a faszomat a forró, nedves puncijába. Annyira tocsogott a hüvelye, hogy be se kellett nyálazzam a farkam hegyét. Úgy dugtam őt, hogy a nővérem ott feküdt mellettünk de nem érdekelt, először csak lassan de utána egyre gyorsabban és keményebben basztam miközben elkezdtem egyre és egyre beljebb lökni a faszomat, egyszer csak éreztem A-nak a kezét a combomon, lökte el magától a testemet de nem hibáztattam, neki sokkal nehezebb volt csöndben maradni, szenvedett. Másnap megbeszéltük, hogy át jön hozzám ha a nővérem elaludt ezért este nagyon izgatott voltam, pihenni se tudtam annyira vártam, hogy megjelenjen a szobám ajtajában a kis unokahúgom. Egyszer csak hallom ahogy valaki jön le az emeletről majd az ajtómon kopogtat.

– Gyere be – mondtam halkan.

Az volt akire vártam, de nagyon meglepett amikor azonnal le dobta magáról minden ruháját, vadul lerántotta rólam a takarót és azonnal a még puha farkamra vetette magát szájjal. Irdatlan tempóban kezdte el szopni, pillanatok alatt kőkemény lettem. Két kézzel csavarta a dákóm miközben bő nyállal szopta perceken keresztül. Imádtam viszont már a magamévá akartam végre tenni ezért mondtam neki hogy feküdjön le. Smároltunk még egy kicsit majd elkezdtem szép lassan egyre lejjebb haladni a számmal a nyakán keresztül a melleihez majd a hasán keresztül a kis puncijához. Mikor elkezdtem nyalni észre vettem, hogy van valami a csiklójában.

– Ez micsoda? – Kérdeztem kicsit bohókásan de meglepődve.

– Egy piercing, de mondtam tegnap este hogy van ott – Válaszolt értetlenül.

Elismerem tényleg súgott valamit az előző éjszaka mikor benyomtam neki a faszom, de őszintén szólva nem hallottam mert nagyon halkan mondta vissza kérdezni pedig nem akartam hiszen a nővérem ott feküdt mellettünk.

– Szóval erről beszéltél – jelentettem ki és azonnal benyaltam az ékszert ami a csiklóját díszíti.
Kényeztettem a számmal, nem sokkal később felszólalt.

– Dugj meg végre! – nyögte hangosan miközben a nyelvem még a puncijában volt.
Azonnal fel térdeltem, megtöröltem a számat és a combjaiba markolva az ágyékomhoz húztam a kis forró, vágyakozó testét. Beraktam neki a kékerest és elkezdtem minden finomkodás nélkül szétbaszni a pináját amit hallhatóan és láthatóan imádott. Nagyjából 10 perc folyamatos durva döngetés után helyet cseréltünk és bele ült a farkamba.

– Azt akarom hogy basszál szanaszét! – Jelentette ki gyönyörködve.
Én neki is álltam eleget tenni a kérésének, bele markoltam mindkét kezemmel a fenekébe és elkezdtem izomból dugni a punciját, közben erősen húztam bele a farkamba az egész testét a seggénél fogva. Éreztem, hogy remeg mindene, elélvezett aminek nem félt hangot adni. Én egy pillanatra beparáztam, nehogy meghallja valaki de igazából már nem is érdekelt, tovább akartam baszni A-nak a kis szűk pináját. A hasára fordítottam, össze zártam a lábait és benyomtam neki hátulról, öröm volt hallani és érezni ahogy csattog a segge az ágyékomon. Nem sokkal később éreztem hogy jövök és az utolsó pillanatban kivettem és rávertem minden gecimet a fenekére. Lefeküdtem mellé és annyit mondtam:

– Ugye tudod, hogy ezt megfogjuk ismételni hugi –
Másnap meg is ismételtük de hogy hogyan és hogy mik voltak az előzmények aznap az már egy másik, jelentősen rövidebb történet.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5417901679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása