Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Munkahelyi kalandok

Rosszlányok blog 2022.08.29. 21:23

A sok hölgy közül ezen a munkahelyen nemcsak Edina volt, aki érdeklődést mutatott felém. Ebben benne volt az is, hogy a kevés pasi közül, korban is jól álltam, ráadásul a régebb óta ott dolgozó pasiknak általában már volt állandó dolgozói partnere is, így szinte rajtam múlt, hogy akarok-e még skalpokat az ajánlkozók közül. Évente legalább 2-3 zenés-táncos buli volt, jellemzően összevont névnapok okán. És szigorúan zárt körűek. Az egyik ilyen, egy helyi vállalati üdülőben volt, amit sikerült megszerezni erre az estére. Munka után mindenki ide érkezett, kaja-pia már szervírozva volt, Rövid iszogatás után beindult a táncikálás is, szokásos formában, amolyan közös nagy mulatás. Persze jött közben néhány simulósabb szám is. Az elején Edinával táncoltam, kellő hozzám simulása erősen felizgatott, a farkam folyamatosan ágaskodott. De neki valamiért hamar haza kellett mennie, így esély sem volt vele többre. De miután elment, sem maradtam partnernő nélkül. Az egyik lassú számnál, az egyik idősebb kolléganő, Böbe, a táncparkettre húzott. Vele jóban voltam, sokat beszélgettünk, sokszor sikamlós témákról és ez inkább volt flört mint beszélgetés. Kb 15 évvel volt idősebb nálam, ekkor. Igazi MILF volt az ötven felé közelítve, nagy és feszes cicik, kemény comb, feszes fenék, nagyon jó és csinos megjelenés. Elvált volt, aktuális pasinak nem volt híre, sőt nem egyszer említette is a sikamlós beszélgetéseken, hogy bizony rég szexelt már.

A táncot nem cifrázta, összekulcsolt kézzel fogta át a nyakamat, a fejét azonnal a vállamra fektette. Előbb csak egy kézzel, aztán érzékelve a szitut, mindkettővel átöleltem a derekát és amolyan szerelmes pózban ringatóztunk. A zenei stílus maradt tovább, lassú Jimmy dalok pörögtek, igy kezdtünk egyre jobban összeforrni. Már ettől mocorgott a nadrágom, de próbáltam magam türtőztetni. Nem akartam, hogy Böbe észre vegye, érezze. De miután finoman 1-2 ujjal elkezdte a tarkómat cirógatni, kezdett a folyamat fokozódni. És hát én sem maradtam válasz nélkül. Tenyeremmel finoman simiztem a fenekét. Félhomály volt, többen hasonlóan táncoltak, a többiek meg elég illumináltak voltak már, igy túlzottan nem kellett vissza fogni semmit sem. Valószínűleg igy gondolta ezt Böbe is, mert előbb nyomott egy finom puszit a nyakamra, majd egy hirtelen mozdulattal röviden szájon is csókolt. Közben csendesen táncoltunk tovább, a kezem egyre jobban matatta a fenekét, szerettem volna egy újabb csókot is, miközben a farkam is már szinte ágaskodott. Böbe mondta, hogy több csókot itt talán ne…. De egyébként meg érzem a hatás ott lenn – tette hozzá és az egyik combját a lábaim közé becsúsztatva hozzá is nyomult a farkamhoz. Véget értek a lassú számok, kimentünk az üdülő parkjába. Egy eldugottabb helyet kerestem, ahol azonnal lesmároltam. Vad csókokkal válaszolt rá és azonnal a farkamat markolászta.

-Jól felizgattunk – mondta. Tudom, hogy már Edinára felizgultál – folytatta.

Közben újabb vad csók. Kemény és nagy nyelve volt, erőteljesen pörgette a számban, szinte erőszakosnak tűnt. Próbáltam én is megnézni az izgatottsági állapotát, de harisnya is volt rajta, igy esélytelen voltam ebben a szituban. Inkább javasoltam, hogy menjünk haza. Nem akarta, azt mondta neki most ennyi elég. Örült, hogy kissé megkóstolhatott, de lehet, hogy nem kéne továbbmenni vagy majd tiszta fejjel átgondolva. Aztán visszamentünk, a buli lassan véget ért. Böbe is kezdett szedelődzködni. Nagyjából egyfelé laktunk, igy a sors és logika is azt mondatta, hogy egy taxival menjünk. Nála álltunk meg, gondoltam én onnan majd hazasétálok. Elkísértem a lépcsőház ajtóig, ahol aztán egy gyengéd mozdulatot tett felém.

-Gyere, ha akarod még – mondta és nyitotta az ajtót.

Felmentem vele. Egy kanapéra ültünk, hozott italt, bár már nem nagyon volt rá szükség. Aztán elment zuhanyozni. Üdén és illatfelhővel, egy köntösben érkezett, ami félig-meddig volt összekötve, felül láthatóan nem volt rajta semmi, de alul egy bugyi bevillant. Hozzám dobott egy törölközőt, én is elmentem zuhanyozni és egy szál törölközővel a derekamon tértem vissza, mellé ülve. Valami munkahelyi dolgokról beszélgetni kezdtünk, miközben a torkomban és az ágyékomban dübörgött a vágy. Ki is robban hamarosan. Határozott mozdulattal felé hajoltam és megcsókoltam, a törölköző közben szép lassan lecsúszott rólam, amiben segített az ágaskodó farkam is. Most sokkal gyengédebben csókolt, sőt talán én voltam inkább vadabb, de az erős és nagy nyelv igy is érződött és izgalmas volt. A köntöse fölül kezdett lecsúszni, erre némileg rá is segítettem. A csupasz vállait csókoltam, majd birtokba vettem a nagy, kerek és korához képest kifejezetten kemény ciciket, miközben Böbe a tarkómat masszírozta. Aztán haladtam lejjebb, a hasát csókolva. Hatalmasakat sóhajtott és biztatott, hogy nagyon jó neki és jól csinálom, miközben a kanapé végén hátra homorított. Eljutottam a bugyijáig, kívülről simogattam a punciját, érződött, hogy teljesen átnedvesedett. Le akartam venni róla, de felugrott, ledobta a köntöst, megfogta a kezemet.

-Gyere – mondta.

Felálltam, rajtam semmi sem volt. A farkam irányjelzőként meredezett. Jó lesz, érintette meg egy pillanatra, aztán bementünk a hálószobába, ahol egy nagy franciaágy volt, majd hanyatt feküdt és magához húzva csókolt. Végig csókoltam újra a testét, majd a bugyihoz érve most le tudtam venni. Igy feltárult előttem a csicsogó puncija, amit középen egy kis csík díszített, egyébként csupasz volt. Feszes combjai közé fúrtam az arcom és egy csókkal köszöntöttem a punciját, amire egy hálás „finooom” volt a reakció. Majd kissé széthúztam, hogy finoman be tudjak hatolni a nyelvemmel és az erősen izgatott csiklóját kényeztetni kezdtem a nyelvezés mellett be-be szippantva, mire az még nagyobb és keményebb lett, érezhetően egyre nagyobb élményeket okozva a gazdájának, aki egyre hangosabban nyögdécselt és egyre jobban mozgatta a csípőjét is.

-Rég szexeltem már – nyögte közben, a puncimat meg ezer éve nem érintette nyelv.

-Pedig csodálatos a puncid, megérdemli – mondtam neki, miközben az ujjaim már benne kalandoztak.

Igy még jobban nyögött.

-Ne kínozz, de ez nagyon jóóóóó, – kiáltozta, de én is akarlak közben, tette hozzá.

Aztán mielőtt még elélvezett volna felhúzott magához és hevesen csókolni kezdett. Most újra keményen csókolt és nem zavarta, hogy tiszta puncilés a szám. A farkam közben a punciját birizgálta, azt hittem be is rántja, de még nem akarta. Letolt magáról, a hátamra fektetett. Majd ráhajolt a farkamra. Az erős száj és nyelv keményen szopni kezdett. De ezt érzékien tette, időnként hosszasabban játszadozva a szájában. Éreztem, hogy ebből rövidesen elélvezés is lehet, igy egy idő után leállítottam és most én húztam magamra. De mielőtt még lovagolni kezdhetett volna, teljesen felhúztam és a számra ültettem. Érezte, hogy mit akarok, finoman felemelkedett, annyira még, hogy a nyelvem elérje. Az arcomra csöpögő puncilé azt mutatta, hogy a fasz-szopás tovább izgatta Böbét. Feljebb toltam az arcomat és a pinájába fúrva, nyaltam és szívtam a csiklóját. Kezével kitámasztott a fejem fölött a falnál és egyre jobban mozgatta magát, közben nagyokat nyögött, majd a fejemre szorítva a punciját hatalmasakat élvezett, amit óriási és egybefüggő nyögés is jelzett. Lejjebb csúszott, a melleit közben kényeztettem, amíg kipihente az élményt, bár a bimbók kényeztetése láthatóan újabb élmények felé sodorták. De már mindketten mást akartunk. Dugni….. Hátranyúlt, finoman huzigálta egy ideig a farkamat, majd lecsusszant rá. Előbb eljárt rajta egy hastáncszerű mozdulatot, amitől majdnem elmentem. Megemeltem.

-Ülj bele, mert alig bírom már -mondtam neki.

Az előzmények okán nagyon kitágult és nedves volt, így könnyedén és tövig beleült azonnal. Finoman riszált egy ideig, közben feljebb hajoltam a ciciket szopva fokoztam a gyönyört nála. Éreztem, hogy nem sok van már bennem ebben a menetben, így hanyatt dőltem, magamra húztam, egyesülve, de nem mocorogva finoman csókolózni kezdtünk, majd elindítottam egy rohamot alulról és gyors menetben baszni kezdtem. Azonnal rácsatlakozott és heves mozgással társult. Majd hátradőlt és kihomorítva hevesen lovagolni kezdett a tövig lévő farkamon. Közben gyorsan a csiklójára nyomtam a hüvelykujjamat. Jókor, mert épp egy hatalmasat kezdett élvezni, óriási nyögéssel és hangosan kiabálva, hogy menj el Te is, lőjj belém….. Nem kellett sokat biztatni, nagy nyögés mellett eldurrantam. Rám borulva élvezte tovább az orgazmusa és belé áradó meleg geci együttes hatását. Finoman mozogtam még benne egy ideig, hálás nyögések jöttek rá, majd hosszú és finom csókok. Így maradtunk jó ideig. Jó, hogy nem hagytam ki – súgta a fülembe, miközben kis puszikkal borította be az arcomat.

Sokáig nem volt még pasija, így jó pár évig időnként szexeltünk, egyéb finomságokat is kipróbálva. Mindig nagy élmény volt vele az együttlét.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3517901681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása