Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Munkahelyi kalandok

Rosszlányok blog 2022.09.05. 21:25

Az első kaland spontán volt, ez kevésbé. Edina már nap közben kellően felizgatott. Kis szoknyájában illegett, billegett előttem az irodájában, sőt pillanatokra az ölembe is csüccsent és az ágaskodni kezdő farkamhoz dörzsölgette a fenekét. Tudtam, hogy aznap túlmunkázniuk kell. Hazamentem, felfrissítettem magam és visszanéztem, mondván van nekem is dolgom. A csoportvezetője meg is örült nekem, mert igy hazamehetett, mivel bevállaltam, hogy majd bezárok. Rövidesen Edina magára maradt, bár épp ő is mehetett volna, de tudta, hogy miért maradjon még  Szólt, hogy vár. Finoman megcsókolt, mikor odaértem.

-Jó ötlet, hogy bejöttél – mondta, felizgattam magam rendesen délelőtt, kívánlak nagyon, nézd.

A bugyijába irányította a kezem és éreztem, hogy erősen nedves. Behúzott függönyök mellett, félhomályban voltunk, egy fotelbe ültem és az ölembe húztam. Gyengéden csókolóztunk és közben finom sóhajtozás mellett, apránként fogytak a ruhák. Félrehúztam a bugyiját és a kezem gyengéden a nedvtől csillogó réshez csúszott, majd óvatosan egyre beljebb. Edina az egyik mellét szorongatva a hosszúkás bimbójával az ajkamat ingerelte majd a számba nyomta és így kényeztettem tovább. A másik kezem hatása egyre jobban érvényesült és a hangosodó nyögések mellett teljesen hátra homorított az ölemben elfekve.

-Élvezz – súgtam neki és ráerősítettem a csiklója simogatására.

Hevesen megrándult, összeszorította a hüvelyét és a lábait, közé zárva az ujjaimat, amik közvetlenül élték át a rezgő orgazmusát. A melleit csókolgattam és simogattam míg visszatért az orgazmus utáni pihegésből. Lecsúszott rólam a fotel elé. Finoman vette kézbe a farkamat és közelítette a száját. Kéjesen nézett fel.

-Most lehet – kérdezte és válasz sem várva körbe is vette az ajka a makkot, majd egyre lejjebb haladva finoman, nyálasan szopni kezdte.

Belőle gyengéd nyögő hangok törtek át a fasz cumizásán túl. Most én kezdtem kihomorítani, egyre jobban élvezve a szája kényeztetését. A keze sem pihent, finoman simogatta a zacskót közben.

-Te most csak élvezd – mondta nekem, majd egyre intenzívebben és mélyebben kezdett szopni.

Megfogtam a fejét, mert kezdtem az élvezés felé menni.

-Gyere ülj belém – mondtam.

-Most nem, előbb ezt befejezzük – válaszolt Edina. Hagyd és erősen megragadta a farkam.

Egyszerre verte és szopta egyre keményebben, mire nagyokat nyögtem. Elkaptam a fejét.

-Moooost – nyögtem egy nagyot, a fejét szorongatva.

Rábukott és nagy erővel már a szájába robbantam ki. Még jobban ráhúzódott, várta és nyelte a további spicceket, majd finom kényeztetés mellett tisztára szopta a farkamat.

Aztán öltözni kezdett.

-Most ennyi, vár a férjem otthon – mondta. Legközelebb majd dugunk is.

Legközelebb minden volt, de ez már egy másik történet.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3917901685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása