Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A kerti parti

Rosszlányok blog 2022.09.12. 22:29

Kisebb társaság verődött össze egy kerti-partira.
Sütögetés, borozgatás, felszabadult jó hangulat!
Ránk esteledett, már csak tűz világított, de a háziasszony még mindig vidáman tüsténkedett körülöttünk. Mindenkivel egyaránt évődve foglalkozott. Élvezet volt látni, ahogy bő szoknyájában forgolódott, csábos mellei meg- megrezzentek blúzában!
Nem tudtam megállni, hogy amikor mellettem áthajolva babrált az asztalon, ne nyomjak egy puszit rá!
– Ne bomolj! – suttogta nevetve a fülembe.
Aztán mikor végre lassított kicsit, éppen mellettem áll és egy viccen nevetve megbillent és az ölembe huppant.
-Nem vagyok nehéz? Nem nyomlak? – nézett szemembe és megborzolta hajam nevetve.
– Nem, dehogy!- fogtam meg csípőjét, pedig már farkam éreztem keményedik!
Megemelte fenekét, kihúzta maga alól szoknyáját. Éppen jókor, mert így merevedő farkam kényelmesebb helyzetbe került.
Újra mocorogni kezdett ölemben!
Éreztem, hogy farkam kibújt kempingnadrágomból és pucér ülepéhez szorult! Aztán meg fészkalódása közben tovább, combjai közé!
Kacarászva mozgolódott, és évődött az asztal körül ülőkkel. Ekkor megéreztem, hogy nedve végigcsorog combjai közé szorított rudamon!
Egy puszit nyomott fülemre és felállt, elkezdte az asztalról lepakolni az üres tányérokat.
Lassan szétszéledt a társaság, egyedül maradtam.
Egyszer csak megjelent a sötétből a háziasszony.
-Hát te? Már mindenki alszik! – közben megbabrálta hajam. – Most bomolhatsz egy kicsit – lépett elém.
Most láttam csak, hogy blúza félig kigombolva, mellei igencsak hívogatóan feszülnek!
Szoknyáját megemelve szemből ült ölembe.
Ekkor már egyik keményen ágaskodó bimbóját ajkaim közé is vettem!
Hatalmasat sóhajtott! Megéreztem kezét ágyékomon!
-Gondoltam! – kacagott fel halkan ahogy merev farkamat tenyerébe fogta! Aztán kisse megemelkedett és egy kéjes sóhajtással nedves puncijába igazította!
Nyöszörögve, lassan ereszkedve vezette magába! Körözgetni, csúszkálni kezdett rajta, mialatt én forró halmait szopogatva dédelgettem! Újra megéreztem nedvének csorgását rudamon!
-Gyere! – szállt le rólam, és kezem megfogva a kert vége felé húzott. Egy aprócska faház állt ott. Belépve egy szétnyitott kanapé, amire nadrágomat letolva lenyomott és puszilgatni kezdte makkomat!
-Én is nagyon kívánlak, ugye tudod? – mormogta.
Felhúztam magam mellé és hátára fektettem.
Ahogy simítottam combjai belsejét, ő úgy tárta szélesre lábait! Puncijának és nedvének illata betöltötte orromat, ahogy fölé hajolva puszilgatni nyalni kezdtem!
Öklét szájába kapva vinnyogva vonaglott, én pedig nyalakodva tobzódtam szemérmén!
Egy elfojtott sikkantással ismét elélvezett!
-Még! – nyöszörögte. – Dugd belém!- húzta szét ujjaival szeméremajkait.
Lábai közé kúsztam , és már nagyra dagadt bunkómat beigazítottam puncijába!
-Csináld! Ne kínozz! – vinnyogta csípőjét emelve.
Most én diktáltam! Kiélveztem minden pillanatát ,hüvelyének szorongatását, rángásait, eksztázisát!
Hatalmasat élveztem benne!
Élvezettel, apró belefeszülésekkel spriccelgetve töltöttem tele hüvelyét!
Folyamatosan rángatózva vinnyogva fogadta magába!
Már hajnalodott, mire kifulladva kitomboltuk magunkat.
-Ugye jól sikerült a kerti-parti? Ne haragudj, de nekem meg mindjárt dolgom lesz. De te maradj csak, ha elmentek jövök és folytathatjuk! Addig pihenj. Kell az erőd! Nagyon kivagyok éhezve!

Arra ébredtem, hogy valami nagyon kellemes érintgeti farkamat!
Teljesen világos volt.Ahogy mozdultam akkor emelte fel fejét farkamról.
Pucéran mosolygott lovaglóülésben lábaimon.
-Azt hittem, már sohasem ébredsz fel!
Ahogy ringatta csípőjét, feszítette melleit farkam is éltre kelt! Valahogy mégis furcsán feszült!
Kuncogva kúszott előrébb rajtam , és már igazította is magába!
-Meggyűrűztelek, mert rettentően akarom!-és már lihegve vágtázott is rajtam!
Farkam feszült, mikor sikkantva elélvezett!
Rám borult, mellbimbóját számba adta.
Váltogatva szopogattam, míg csitult kicsit.
-Gyere, folytasd! – fordult hátára, lábait egészen feje mellé húzva!
Térdeire támaszkodva belelendültem!
Zsibogott makkom ahogy lendülettel egészen mélyre jutottam benne!
Ő pedig hevesen dobálva magát nagyokat sikkantgatott minden lökésemre!
Mikor kissé elernyedt közben, lassítva pihentem magam is, de mivel nem engedett ki magából, újra és újra belelendülve folytattam!
-Jól van, elég lesz – vinnyogta sokadik élvezése után. De a karika egyre csak szorított!
Végül mégiscsak elementáris erővel tört ki belőlem spermám!
Hangosan felsikítva megfeszült! Aztán rángatózva spriccelni kezdett puncija!
Szemei elhomályosulva felakadtak, és csak nyöszörgött nagyokat rándulva!
Nagyon lassan tért vissza eksztázisából.
-Engem így még soha! – motyogta. – Meg igazából én mégsem kóstoltalak! A popsimban sem jártál! Pedig arra is vágyom! De nem most, majd legközelebb. Erre a partira igy tökéletesen kielégített! Ugye nem baj? – nézett rám még mindig fátyolos tekintettel.
-Nem, nem baj. Pihenjünk. Mindkettőnkre ránk fér -puszilgattam, magam is teljesen kielégülve…

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2417912811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása