Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A nővérem és én

Rosszlányok blog 2022.09.19. 22:32

Hát hol is kezdjem.
Egy jó pár évvel ezelőtt, amikor mentem volna fel ébreszteni a nővéremet, ahogy be értem a szobájába láttam hogy még alszik és nem is akárhogyan, meztelenül aludt és alszik (később kiderül miért tudom) és pont ki látszott a bal melle, én akkor már jócskán benne voltam abban a korban hogy vertem a farkamat.
Ahogy ott néztem ahogy alszik és a mellére koncentráltam feszes és gömbölyded volt, el. Kezdtem fantáziálni, de egyszer csak anyukám fel szólt (mert az emeleten volt a szoba) hogy “na?.” aztán gyorsan le mentem és azt mondtam neki hogy nem tudtam fel kelteni.
Mi négyen voltunk testvérek én bátyám és két nővérem, a két nővérem egy szobában aludtak kettő külön ágyon egymás mellet.
Mivel nem bírtam magammal és megint látni akartam nővéremet Szabinát így hát azt mondtam anyukámnak hogy el megyek itthonról el. El is köszöntem tőle de nem mentem el hanem fel mentem a lányok szobájába, Szabi még mindig aludt de Kati (a másik nővérem, nem volt otthon mert a barátjánál volt) láttam hogy mozgolódott és már mind a kettő melle, kint volt a takaró alól, én le húztam a gatyám és gyorsan be feküdtem Kati ágyába és el kezdtem verni a nőveremre.
Egyszer csak meg fordult és láttam a fenekét ami kifejezetten jó volt, akkor gondoltam magamban hogy most van itt az idő, oda lopóztam és először csak még simogattam a fenekét nem reagált rá. Aztán véletlenül bele markoltam és felkelt rá, fel háborodottan meg kérdezte ” te meg mi faszt csinálsz?!” én erre csak azt tudtam mondani hogy annyira jól nézel ki, mire el mosolyodott és azt mondta ” akkor gyere, kíváncsi vagyok mit csinálsz velem..” le dobta a takarót és ott feküdt előttem teljesen csupaszon, a puncija le bolt borotválva. Először elkezdtem meg ujjazni és csókolgattam a melleit ez nagyon tetszett neki, aztán közelebb húztam magamhoz és farkam bele dugtam a nedves puncijába (Szabirol tudni kell, hogy nem egyszer volt pasival, de szerette a kemény szexet) aztán basztam ahogy tudtam. Azt mondta hogy “állj!… Most a seggembe is dugd bele a farkad” én annyira be voltam indulva hogy akármit meg csináltam volna neki. El kezdtem análba is baszni, egyszer csak meg állított az hason feküdt az ágyon és el kezdte le szopni a farkamat, le torkozott izgatta a makkom. Egy kB olyan 15 20 perce mikor szopott nem bírtam tovább és le mentem a szájába. Abba hagyta a szopást le nyelte a gecimet el mosolyodott és el küldött hogy fel öltözőn.
Én is fel öltöztem és úgy csináltam mintha pont most értem volna haza.
Meg kérdeztem anyukámat hogy fel kelt e már a nővérem azt mondta nem, és fel kiabált neki, Szabina le jött rám mosolygott csábosan meg reggeliztünk.
Ezután az incidens után 2 évvel már el költözött a bátyám is és Kata is otthonról így hárman maradtunk, én anyukám és Szabi.
Egy nap anyukám el ment a Balatonra a barátival és engem és nővérem magunkra hagyott otthon 2 hétre. Miután anyukám el ment otthonról rá 3 napra azt hiszem, még kérdezte hogy emlékszem e még “arra” a reggelre, nem akartam mondani neki hogy minden nap arra a reggelre gondolva verem a faszomat így hát csak annyit mondtam neki szégyenlősen hogy igen, azt mondta “ismételjük meg” én nem. Tudtam mit csináljak, nem volt barátnőm, el mentem akkor gyorsan a WC re és mire vissza jöttem Szabi már ott feküdt a kanapén meztelenul meg bombáb testtel mint az utóbbi alkalommal, szét nyitotta a lábát és azt mondta nyaljam ki ki nyaltam, aztán megint dugtunk a kettő hétből 10 napom az minden nap basztunk, aztán minden megint vissza jött anyum haza jött, ment minden ahogy eddig. Aztán Szabina is el költözött. Amikor meg vette a lakást át hívott hogy ünnepeljük és ott aludtam nála, én kint a tv szobába ő a háló szobájába. Este mentem ki a mosdóba és látom hogy Szabi azóta is meztelenül alszik, de most nem aludt hanem engem várt el el mentem a mosdóba vissza feküdtem el aludtam és arra keltem hogy Szabi rajtam ül, már le húzta a gatyám. És itt akkor olyat basztunk a ház is bele zengett ő le szopott először aztán ki nyaltam és le kezdtünk baszni egyre keményebben és keményebben basztam őt ameddig csak bírtuk. Amikor ki húztam a farkam Szabibol el. Kezdte ki verni a faszomat el durrantam a mellére szét kente magam a gecimet és vissza feküdtünk, azóta minden hónapban egyszer én vagy ő át jön és szexelünk..

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4417912815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása