Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex egy külföldi táborban

Rosszlányok blog 2022.09.26. 22:44

Ez az eset tavaly nyáron történt meg velem és azt gondolom, hogy érdemes lenne megosztani. Tavaly nyáron külföldre szervezett tábort a gimnáziumunk egy másikkal karöltve. Egy jó buszra valónyi diák jelentkezett és köztük voltam én is, de mivel már nem először voltam itt ezért már tudtam mire lehet számítani. A szállás egy ifjúsági szállón volt és az volt a szabály aki legalább háromszor volt ebben a táborban az egy barátjával külön szobában aludhat nem a 6-7 fős hálókban. A lányok és a fiúk külön szinteken voltak elszállásolva. A közelben van egy tó és egy strand és mindig ide szoktunk menni első nap a városnézés után. Van ott büfé, vizibicikli és még sok egyéb más. Szóval bal délután ide mentünk, én nem panaszkodhatok a testemmel hiszen már kilenc éve atlétikázom így a lányok szerint szép felső testem van. Itt figyeltem meg, hogy az egyik lány legyen most Dorina konkrétan le sem veszi a szemét rólam. Egyébként igen szemrevaló lány: barna a vállánál kicsit tovább érő haja van, iszonyatosan jó segge és a melleiben sem találtam kivetnivalót így bikiniben. Csodálkoztam, hogy eddig nem figyeltem fel rá. Igazából nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget, annyit azért kiderítettem, hogy a másik iskolába jár és egy évvel fiatalabb mint én. Egyik este beszélgettem a barátommal ő azt mondta:

– Tesó, ezt ne hagyd ki, ha nem lenne barátnőm már az enyém lenne.
– Könnyen beszélsz – feleltem.

Én sosem voltam az a csajozós típus bár a barátaim szerint sikerrel járnék lányok körében. Másnap aztán ismét lementünk a strandra most nem is figyeltem Dorinára ugyanis strandröplabdáztunk. Egyszer csak valaki elütötte jó messzire a labdát és mivel én voltam hátul, így kénytelen voltam én érte menni. Jó messzire gurult egészen a büfé elé, ahol a lányok vásároltak valami italt. Én megkértem őket, hogy dobják vissza a labdát. Elindultam vissza már a labdával a kezemben de jobbról jött Dorina nem figyelt és leöntött valami cukros ragacsos löttyel.

– Bocsi! – kért elnézést.

Én elég ideges lettem most mehetek vissza a szállóba zuhanyozni meg kimosni a fürdőnadrágomat. Odamentem a tanárokhoz felvázoltam a helyzetet és elkértem a kulcsokat. Elindultam visszafele ez egy jó 10 perces séta. Egyszer csak hallok valamit a hátam mögül.

– Várj, várj!

Hátranéztem és Dorina volt már kicsit lenyugodtam így nem ordítottam le a fejét.

– Bocsánat mégegyszer nem akartalak leönteni.
– Semmi gond – válaszoltam, de hogy kerülsz ide?
– Tanárok mondták ha már leöntöttölek akkor segítsek kimosni a gatyádat.
Szuper gondoltam magamban, legalább nem leszek egyedül.
Együtt mentünk vissza én előre engedtem, így jobban szemügyre tudtam venni. Nem is rossz, sőt egézsen formás alakja van gondoltam magamban. Közben beszélgettünk erről-arról és egézsen kellemes volt a társasága. Odaértünk a szállásra.

– Elmegyek lemosom ezt a szart – mondtam.
– Rendben én addig bemegyek a szobába.

Felmentem a harmadik emeletre, mivel csak ott volt férfi fürdő. Lezuhanyoztam, hajat is mostam, éppen kiszálltam és elkezdtem törülközni amikor kopognak.

– Bejöhetek? – hangzott a kérdés.
– Gyere-válaszoltam.
Mikor meglátott törülközőben akkor kicsit meglepődött.

– Azt hittem már felöltöztél, kimegyek nyugodtan öltözz fel.
– Nem vagyok szégyenlős, maradj csak – feleltem.
– Kimostam a gatyádat, remélem tényleg nem haragszol.
– Köszönöm és nem haragszom.

Ott állt előttem egy szál bikiniben egy ilyen jó csaj természetesen a farkam elkezdett dudorodni a törülköző alatt amit észre is vett. Kicsit zavarba jöttem, de ő csak mosolygott.

– Várj felhúzok egy nadrágot – mondtam.
– Nem kell így pont jó – felelt és közelebb lépett.
Megfogta és egy határozott mozdulattal lerántotta a törölközőt, így elé tárult a merev farkam. Ekkor nem bírtam tovább és megcsókoltam, amit ő viszonzott, közben a keze a farkam felé vette az irányt. Ekkor megfogta a kezem és a zuhanyzó felé vezetett. Beálltunk a meleg zuhany alá és elkezdte szopni a faszomat. Nagyon jól csinálta először a kezével, majd a szájával, a nyelvével kényeztette a makkomat körözött vele. Még bírtam egy kis ideig és jelezetem neki:

– El fogok menni!
– Gyere a számba, ide akarlak!

Ekkor mentem el és telelőttem a száját.

– Ügyes voltál, most én jövök – mondtam.

Nem szólt semmit csak mosolygott és szétette a lábát. Én letérdeltem a zuhanyzó aljára ő állva maradt és az egyik lábát felrakta a kapaszkóra. Először azt hittem, hogy vizes lett a puncija, de mikor belenyaltam akkor éreztem, hogy az nem víz, hanem valami sokkal finomabb, egyszóval nagyon nedves volt. Én kitartóan nyaltam a punciját aminek meg is lett a gyümölcse, pár perc múlva a teste megfeszült és hatalmasat élvezett.

– Nagyon jól csináltad! – dicsért meg még elcsukló hangon.
– Gyerünk be a szobába! – mondtam és felkaptam a kezembe. Mikor beértünk a szobába ő lefeküdt az ágyra és kérte, hogy dugjam meg jó erősen. Én nem akartam nagyon durva lenni így gyengéden csináltam. Ő ezt nagyon élvezte amit halk nyögésekkel adott a tudtomra. Én ekkor felbátorodtam és gyorsítottam mire ő nagyokat nyögött. Egyszer csak teste megfeszült hatalmasat sikított ( szerintem a szomszédban is hallották, de az sem érdekelt) és nagyot élvezett.

– Köszönöm! – mondta lihegve és a hasára fordult majd kérte hogy menjek az ágy elé. Én eleget is tettem a kérésnek és ismét a farkam következett. Mivel én még nem mentem el másodszorra így igen kemény volt amit meg is jegyzett, de ez csepett sem zavarta, sőt csak még keményebben szopta. Nem sokáig bírtam és szóltam, hogy jövök. Ekkor vákumot képezett a szájában amitől azonnal elmentem. Az első fele bele ment a szájába, a második pedig az arcára. Nekem itt végem volt, de pár perccel később a kezét ismét a farkamon éreztem.

– Gyere menjünk zuhanyozni!

A zuhany alatt még egy kicsit játszottunk ő a farkammal én pedig az ismét nedves puncijával. Amikor végeztünk azt mondta, hogy reméli, hogy ezzel kiengesztelt. Én mondtam neki, hogy ez minden várakozásomat felülmúlta. Amikor visszafelé mentünk a strandra akkor azt mondta, hogy nem ez volt az utolsó ilyen akciója ebben a táborban és így is lett.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1217912817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása