Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Újra itthon, újra megbaszva

Rosszlányok blog 2022.10.17. 03:21

Sziasztok. Tavaly januárban már volt itt egy történetem,Kivártam de megérte címmel. Most az idei történetét írom meg. A nagynéném férjével keféltem megint, szinte egész nyáron. Dani jött értem a repülőtérhez. Úgy volt hogy a nagynéném is jön, de szerencsére nem így volt. Rég nem láttam, de nem változott, nem látszik meg rajta, hogy 53 éves. Megöleltük egymást, puszi puszi aztán irány haza. A kocsiban ment a légkondi, erre reagáltak a bimbóim, hegyesedtek a bluzom alatt. Kicsik a melleim, ritkán hordok melltartót,ezért is látszottak. Dani észre is vette, mosolygott – Fázol? – kérdezte. Már azt hittem elmúlt ami volt köztünk, a részéröl, de nem. – Nem – feleltem-csak nincs rajtam melltartó. Dani megsimogatta a combomat, miniszoknyában voltam-Akkor semmi nem változott? – kérdezte. Mivel rövidnadrágban volt, én is simogatta a combját-Nálam nem-feleltem és a nadrágszárán benyultam, a farkát fogtam még-nálad? Dani vigyorgott – Te ott kint nem kapsz faszt? – kérdezte-Már a témánál vagyunk megint. Akkor már keményedet a farka, picit huzgáltam is. A szükös helyen a nadrágban, meg vezetett is, nagyon nem akartam zavarni. – Ha az érdekel keféltem e kint, igen keféltem-mondtam-de az érett nagy faszod kellene már. 20/5 faszrol van szó, megdolgozta vele a pinámat már, de régen. – Ohh, frissen borotvált? – kérdeztem – Nekem csináltad? Dani kigombolta a nadrágját-Baszki kőkemény vagyok, legalább vedd ki-mondta-a nagynéném csinálta tegnap, jót keféltünk utána. Néztem a szép farkát és már huzgáltam is-Irigykedem-nevettem-de attól még megkaphatom
én is, nem?! Felhajtotram a szoknyám és félrehuztam a tangám, a pinámat simiztem, hogy lássa. -Nem változtál-nevetett Dani-látom a tiéd sem borostás. Vertem a farkát, menet közben és simogatta magam-Én készültem-feleltem-reméltem hogy akarod. Egy erdős résznél lekanyrodott az útról és egy földes útra mentünk a fák közé. – Nem bírod ki hazáig? – nevetett a pasi – szálj ki. Elsem tette a farkát, a kocsi csomagtartóját felnyitotta. Még jó hogy egyterü az autója nagy sima raktér van. Csókolóztunk és akkor még is újjazta a pinám – Térdej be oda – irányított a csomagtérbe. Ahogy betérdeltem már mögém is jött belenyalt a pinámba aztán jött is a farka. Lassan de határozottan tolta belém a nagy farkát, nyögte elsöre rendesen. – Baszni akartál-nyögte ki-akkor bírjad. Bírtam is, még akkor is mikor a csipőmet fogta és tövig húzott a farkára. Élvezem a nagy farkát, pedig nem vagyok méretfüggő. Hol lassan hol gyorsabban kefélt, percekig csak döngölte a pinám. Akkor sem hagyta abba mikor egy autó kanyarodott be arra az útra ahol mi rejtőztünk. Hallottam hogy vissza is tolat és elment. – Foglalt a hely-nyögte ki Dani-még bírom. Aztán hosszú percekig kefélt és én élveztem el, aztán ő is. Rendesen megtöltötte a pinám, éreztem a meleg gecit ahogy jön belém. – De jó szűk vagy még mindig-lihegtem a pasi és papirtörlövel megtörölte a farkát. Aztán engem is megtörölgetett, gondosan minden hol ahol gecis voltam. Belecsókolt a pinámba-Most mehetünk? – kérdezte mosolyogva – Még megakartalak hívni egy kajára. Meg is álltunk egy óra múlva egy kisvendéglönél. Én elmentem a wcre mert a bugyi tiszta geci volt, le is vettem és kidobtam a szemétbe. Közben a nagynéném is telefonált, merre járunk, nincs e baj? Dani azt mondta minden ok, épp kajálunk, megnyugtatta az asszonyt. Hazafelé megmutattam neki, nincs rajtam bugyi-Szólhattál volna-nevetett – még bírnám. Picit piszkáltam-Persze, mert te mindig birod-mondtam-nenének is ezt mondod? Dani nevetett-Havi egyszer ha akarja-mondta – ezért hokizom annyit. Nem csalom meg, te persze kivétel vagy. Állítás szerint Tényleg nem csalja meg a nenémet, én meg családban vagyok. Jó volt újra a kis lakásomban lenni, bár takarítani kellett, csak szellőztetni jár át a szomszéd. Három négy nap után voltunk újra együtt Danival. A neném küldte, javítson meg ezt azt nekem, szabad napos volt. A konyhában ült, szerelte a szendvics sütömet. Nem bírtam ki, letérdeltem elé és elóvettem a farkát-Itt basztál meg előszőr-mindtam és szopni kezdtem a szép faszt. – A pulton kurtalak meg-vigyorgott-megkapod ma is. Kemény volt már a farka, de nem akart még dugni. Az asztalra ültetett és a combjaim közé hajolt, nyalni kezdte a pinám. Finom volt, lágyan nyalogatta a csikló, néha szopogatta majd bedugta a nyelvét a pinámba. Letolta magáról a nadrágot gatyát-Gyere ülj rá-hívott magára. Ült és én vele szemben ültem a farkára. Én irányította, lassan ereszkedtem rá, és mégsem álltam a tövéig-Bent vagy-csókoltam meg-a méhemnél jársz ám. Aztán mozogni kezdtem a farkán, le és fel, Dani a fenekemet markolászta és a bimbóimat szopogatta. – Mintha egy kislányt kurnék-mosolygott – lehet hogy megkellett volna baszni akkor régen. Felállt a székröl, de én a farkán voltam akkor is, a pultra tett. – Te nem akartad-nevettem el magam. Megtartotta a lábaimat és baszni kezdett rendesen. Kit érdekelt hogy zörögtek a tányérok, a szekrényben. Átöleltem és élveztem a a farkát. Meglepett mikor nagyokat nyögve elélvezett, általában én megyek el előbb. – Ez jól esett – nyögte ki-a pinád az oka, mohó nagyon. Aztán meglepetésemre nyalni kezdett és nem zavarta hogy gecis vagyok a csúcsra nyalta a pinám. Úgy toltam el magamtól-Ne, már nem bírom-nyögte ki-légyszi. Csókolóztunk és tette a dolgát amiért jött. Aznap azért megbaszot mégegyszer, ágyban és nyugodtan, én kétszer, ő egyszer volt a csúcson. Augusztus 22 ig voltam otthon, többet keféltünk mint én egész évben. Egyik délután feljött, horgászni indult, a neném küldött süteményt. Tusolni indultam volna mikor jött. – Egy perc és jövök-mondtam-bocs de izzadt vagyok. Letusoltam, jó volt tisztának lenni. Már törölköztem mikor bejött a pasi. Meztelen volt-Gondoltam elférünk ketten is-mondta – kár hogy végeztél. Beállt a zuhany alá, látványosan akeményedő nagy farkát mosta. Vissza léptem én is és lehajoltam, bekeptam a farkát. – Szopjad-biztatott-szeretem a szád. A gólyóit mostam és úgy szoptam a farkát. Torokra nem, azt nem bírtam még soha, de elvoltam a farkával. Megfirditott, előre hajoltam jó mélyre akkor dugta be a farkát hátulról-Egyszer szétbaszol – nyögte ki-néha nagyon nagy vagy. Lassan mozgott bennem-Mindig ekkora – nevetett-de bírod te csak kérted magad. Vegyem ki? Hátra nyúltam a combjaim közt, a gólyóit msrkoltam finoman-Meg ne próbáld-válaszoltam-ha már bent van nagyon jó. Finoman kefélt meg, közben simogatta a fenekemet néha a pici lyukamat is-Hú de megbasznám a segged-nyögte ki-olyat még nem csináltam. Hagytam had izgasson, én sem csináltam még. Átfutott az agyamon, oda hogy menne be a farka, a pinámnak elég bevenni. Amíg ezen gondolkodtam picit bedugta az ujját oda, és jó volt. Talán attól is, vagy maga a gondolattól is, de elélveztem a farkátol. Hirtelen ötlet, gondoltam max nem sikerül, a farkát a seggemhez irányítottam.- Próbáljuk meg-mondtam – szűz a seggem, csak szólok. Dani nem szólt semmit, lassan próbálkozott, de nem ment be a farka. A polcon volt babaolaj, azt ömtötte a farkára és a fenekemre,elöször csak megujjazott. Nem fájt, ezért próbálta a farkát, lassan be is tudta tolni. Teljesen elörehajoltam, szinte a lábaim közt volt a fejem, akkor ért be teljesen a farka. – Ez fantasztikus-nyöszörgött Dani-rettenetesen szűk a segged baszhatlak? Érdekes érzés volt, nem mondom hogy a kedvencem lesz, de jó volt..-Csináld-nyögtem ki-már minden lukat szétbaszol rajtam. Lassan kefélt meg a seggem, néha kente a farkát babaolajal és hamar el is élvezett. A seggemben még nem volt se fasz se geci, de ő nagyon élvezte.Lemosakodtunk,a farkát jól megmostam. – Köszönöm-mondta Dani-nem semmi vagy. Csókolóztunk és mentünk az ágyba, a horgászat ól nem lett semmi. Dani máshova logatta be a kukacát. -Szerintem a farkad jobb lesz a pinámnak meg a számnak-nevettem-a seggem sajog most már. Simogatott csokolgatott-Oda mehet a geci-nevetett-nem leszel terhes. A farkát vertem már-Ha a számba megy, akkor sem-feleltem nevetve-nyugi, nem leszel nálam is apuka. Ezekután éjjel egyig keféltünk, utána ment haza. Nem fogott semmit a horgászaton.A vissza utazáson elötte csak leszoptam, pont megvolt a havim. Ha karácsonykor nem tudok haza jönni, jövöre keféltünk csak legközelebb. Sajnos.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5317945384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása