Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A szex éltető ereje

Rosszlányok blog 2022.10.24. 01:27

Sziasztok fiúk lányok. Én egy 52 éves nő vagyok,nem tagadom még mindig nagyon kivánom a szexet,mint fiatalon. Van annyi tapasztalatom,hogy megosszam másokkal is. A hibákért elöre ezer bocs. Kezdem az elején,alig voltam hetedikes mikor elöször élveztem el ,persze csak az újjaimtol. Utána napi többszöri maszti volt,imádtam csinálni. Azt sem tagadom le,egy uborka szakitotta át a szüzhártyám,ha már nem volt más. Elsős iparis voltam mikor az elsó fiúmal dugtam. Nem volt rossz,de ő sem volt egy lepedő akrobata mint ahogy én sem. Átlagos kinézetü lány voltam,pici cickók,de hegyesek.Formás popsi,imádtam miniben járni,fitykáltak is a pasik.Elsó év végén egy buliban jöttem össze Sanyival,28 éves pasival. Táncoltunk sokat aztán smároltunk,tapizott rendesen.-Menjünk már ki-mondta-beindultam rád. A parkolóban folytattuk,fel is tett egy Lada csomagtartójára,nem felejtem el a márkát. Csokolóztunk és közben meg is újjazott. Mire észbe kaptam már a farkát éreztem,csak félre huzta a bugyim és dugni kezdett. – Nem vagy már szűz gondolom-lihegte a pasi-de szűk a pinád nagyon. Jó érzés volt érezni a farkát,kemény volt és nem maszatolt,megdugott rendesen. Szétnyitottam a lábaim,hogy csak jöjjön még belém,többször is elélveztem,végre egy fasztol. Sanyi nagyokat nyögve élvezett el,kirántotta belölem a farkát és a comjaimra verte a gecir.-Rég basztam már-csokolt meg-ilyen kiscsajt meg föleg. Rendbe szedtük magunkat és visszammentünk bulizni. Még kétszer keféltem vele,egyszer kocsiban és egyszer egy erdőben. Csak pár évre rá derült ki,tanár a pasi egy másik városban. Én nem bántam,volt pár olyan tanárom akivel szivesen lefeküdtem volna. A középiskolát szinte végigbasztam,nem zavart hogy mit mondtak. Föleg,hogy a legtöbben azt hitték csak pletyka az egész. Egészség ügyi iskolát végeztem,de csak pár évet dolgozram benne.. Most nem kell álltalánositani,nem minden nővér baszható. Dolgoztam két évet egy sebészeten,ott pl.tudtommal csak én keféltem ápoltal. Igen,talán 3-4pasival a két év alatt.A legfiatalabb,mármint ott az osztályon,16éves volt. Én katétereztem meg és én is vettem ki belöle,két hét után. Nagyon szégyelte magát,de megvigysztaltam. Egy éjszaka bementem hozzá,pont egyedül volt a szobában. Meglepődött,,azt hitte megint hozom a csövet. Szép farka volt,emlékszem izgatóan sziv alakú makkja volt. Mint ha megnézni akarná m,fogdostam neki. Persze keményedett a farka,akkot volt igazán zavarban. -Ok,látom nincs baj-mondtam komolyan-müködik a farkad. Lassan huzgálni kezdtem neki-Szólj ha fáj-mosolyogtam a fiúra- abba hagyom. Két perc után magasra lötte a gecit a farka,az ágynemüre fröccsent. -Bocsánat-nyögte ki a fiú-nem birtam már. Letörölgettem szépen lasan,aztán kicseréltem az ágynemüt is. -Nem mondod el ezt senkinek,oké?-mondtam,csak bológatott hogy igen. Mielött haza engedték volna,utolsó estén bementem hozzá. -Jövök majd később-mondtam-megnézlek megint. Mosolygott a fiú,tudta mit akarok,ill majdnem. Minden ugyment ahogy előbb,csak mikor kökemény volt a farka,meglovagoltam a fiút.- Csak tudjam,hogy mlködik-nyögtem ki és mozogni kezdtem a farkán-a csajod már vár biztos. A melleimet fogdosta ls hag,yta had lovagoljak-Nincs csajom-nyögte ki.- Akkor csak azért,ne kelljen kiverned-nyögtem én is-élvezhetsz belém is,na gyerünk. Percekig lovagoltam a farkán és rendes afagot pumpált belém a gecijéböl. Picit mocorogtam és én is elélveztem,meg is csókoltam a fiút. Reggel a záró után haza ment,jött érte az apja,akivel momentán szivesen lefeküdtem volna.Mielött elkerültem volba a sebészetröl keféltem addigi életem legidösebb pasijával. Én voltam 21 ő 50,ács volt a szakmája emlékszem. Ő rámenös pasi volt,minden nővérnrk tette a szépet,csak akkor lepödött meg mikor vettem a lapot. A kezét kellett kötözni,a többi sérülései már jók voltak,leesett a tetöröl. Nyár volt,akkor még nem volt légkondi,csak meleg. A köppeny alatt csak bugyi és melltartó volt. Mondjuk az utóbbi csak azért volt rajtam,mert különben a bimbóimat bámulták a pasik. Nem mintha t avart volna,de szólt érte a főnővér. Ült az asztalon a kezelöben,én levettem a régi kötést,elláttam a sebet és kötöztem újra.-Ne siessen drága-mondta a pasi-én ráérek. Beszélgettünk és kiderült velem egykorú lánya van. Amikor ugy fordultam,eltudott érni,mindug simogatott. A hátam a fenekem a combom.-Ha a lány lehetnék-mondtam-mit szolna ha igy fogdosnák? Elgondolkodott mi is lehet a helyes válasz. Vigyorgott-Lehet hogy fogdossák-mondta-de maga nem a lányom drága,zavarba hoztam? Megfordultam és a lábai közé nyúltam,megfogtam a farkát.- yNem szoktam zavarba jönni ha kemény dolgokat fogok-mondtam-már alakul. Keményedett de nem volt kökemény még a farka,ezért benyultam a gatyába.-Remélem akkor csinál is valamit-nevettem el magam,-vagy verjem ki? Az asztalra hajoltam és hátulrol kefltettem meg magam,jól kefélt nem volt rá panasz. Én elélveztem már,ugy 15 perc múlva ő csak kefélt még. Akkor elöször,mikor szólt hogy élvezni fog,legugoltam és szoptam a farkát. Elöször életemben akartam leszopni egy faszt,szerencsére finom gecit kaptam. Lenyeltem szinte minden csepjét,a pasi meglepetten nyögdécset-Soha nem szoptak le-monda. Amikor végeztem a farkával,mesimogattam a lankadt faszt-Soha nem szoptam még le senkit-mondtam-finom volt. Napok mulva ment haza,a lány és a felesége jött érte. Kaptam a szokás o s csomagot,kávé édesség,gondoltam én kaptam finomabbat már. Orvossal soha jem dugtam,ill egy kivétellel. A másik helyemen egy doktornövel volt kapcsolatom,életem első leszbiszexe vele volt. Ettöl maj legközelebb irok,persze ha érdekel valakit. Az az igazság,benedvesedtem és masztiznom kell na. Szeretnék még irni,van többes szex ,biszex,van fiatal idös,a volt férjemmel is,a nagybátyámmal is és a mostani egy fiatalka kis csödör is. Puszi,megyek masztizni.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3917944250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása