Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó utáni látogatás

Rosszlányok blog 2022.10.31. 01:35

Szakítottam a barátnőmmel, és már egy hete napja csak ittam és sajnáltam magamat szaros kis albérletemben. A barátaimat is hanyagoltam. Hülye voltam. Ráadásul egy távkapcsolatért, egy lányért, aki 200 kilométerre lakott. Így a nagyon is kézzelfogható hús-vér nőt lecseréltem egy telefonos hangra, egy távoli álomra.

Amikor józam voltam, az új lány tartotta rabságban a képzeletemet. Amikor este rám tört a magány, és inni kezdtem, akkor mindent megbántam. Semmi mást nem akartam, csak visszakapni a régi szép időket!

Épp a harmadik sört nyitottam, amikor Barbi csengetett az ajtón. Amikor kinyitottam neki, ő kisírt szemmel, elkent sminkkel lépett be az albérletbe.

Nem kellett sokat beszélgetnünk, megöleltük egymást és az ölelésből simogatás lett, majd csókolózni kezdtünk. Mohón fedeztük fel egymást kezeinkkel, mintha a kezek nem tették volna meg már ugyanazt az utat vagy ezerszer! A vékony pulóver alatt kezdtem simogatni a lány hátát, éreztem, hogy tűzforró a teste. A melltartón keresztül éreztem mellei puhaságát. Jól ismertem a melleit, amelyekre Barbi nem volt büszke, én viszont imádtam őket! “Olyan kis picik” mondogatta mindig, amivel csak azt érte el, hogy én még hevesebben csókoltam és becéztem őket.
– Látom, azért még örülsz, hogy itt vagyok! – mondta kis elégedett mosollyal, és merev farkamat kezdte masszírozni a nadrágon keresztül. Rövidnadrágom vékony anyagán egyből átütött a nedvesség.

Még mindig a szoba közepén álltunk. Lassan lehámoztam róla a pulóverét, közben végigsimítottam a mellein. A mellbimbói már ágasokdtak, de még nem akartam levenni a melltartókat. Adjuk meg a módját, lehet, hogy ez lesz az utólsó szex Barbival!

Lassan köröztem az ujjaimmal a hátán, hasán és a nyakán, miközben a fülei mögött csókoltam, amit annyira szeretett. Szinte sírhatnékom volt: ennek a csodás nőnek minden porcikáját ismerem, és mégis eldobtam magamtól! Az ujjaim lejjebb kalandoztak. Egy pattintással kinyitottam a farmer gombját, az ujjaimmal így tudtam a kis bugyiba jutni.

Barbi puncija a meleg, fülledt bugyiban nedvesen bújt meg, az ujjaim akadálytalanul siklottak a nedves résbe. Ebben a kitekert pózban persze nehéz mutatvány az ujjazás, így maradtam a simogatásnál. Szinte transzban voltam, Barbi is nyögdécselve vonaglott. Keményen meredő farkam már fájt a nadrágomban, Barbi keze néha végigsimított rajta, de eddig inkább én adtam, mint kaptam.

A gyengéd simogatásokat Barbi törte meg. Céltudatosan levette magáról a melltartóját, rólam pedig a pólót és kihívóan hozzámdörgölte a melleit. Letolta a nadrágomat, és a dárdaként meredő hímtagomat vette kézbe. – Hiányozni fogsz! szólt a farkamhoz, amitől nevetnékem támadt. – Nem vagy túl hatalmas, de nekem pont jó voltál! Ezzel letérdelt elém, és a szájába vette a makkomat. Az egyik kezével lassan fel és le húzogatta a bőrt rajta, miközben lehunyt szemmel szopni kezdett. Még kicsit becézgette, majd teljesen tövig szívta. Ilyet korábban nem csinált még, hiába vágytam rá titokban.

Elengedte a farkamat, majd karjaival átkulcsolta a lábaimat, és amennyire csak tudta megpróbált egy mélytorkozást. Köhögve hagyta abba, én szinte megsajnáltam. A makkom még a szájában volt, amikor furcsa rázkódást éreztem. Ekkor vettem észre, hogy Barbi sír.

Hé, mi a baj? Kérdeztem, esetlenül simogatva a haját, miközben a faszom lüktetett az izgalomtól. – Látod, még szopni sem tudok rendesen! – Ugyan, nagyon jól csinálod. És mélytorok nélkül is nagyon izgató voltál. Csak folytasd kérlek, ha lehet…

Barbi lassan visszatette az ajkait a makkomra és csókolgatni kezdte. A könnyektől forró arca hozzáért a combomhoz, a lehelete is forróbb volt, és úgy nyalta-szívta a faszt, mint korábban még soha. Éreztem, hogy nem bírom sokáig! – Figyelj, elmegyek! Nem tudtam már kerek mondatokban beszélni, minden figyelmemet Barbi oboamutatványa kötötte le. Barbi, aki mindig is viszolygott a spermától, ütemet sem tévesztve mozgatta a fejét, egészen addig a pontig, ahol már nem volt visszaút, és valami elemi erővel lövelt az ondó mélyen Barbi torkába. A fejét és kezét tovább mozgatva szívta-préselte a maradék spermát, és nyelte, nyelte még akkor is, amikor én már ernyedten, remegő térdekkel, lankadó fasszal álltam előtte. Barbi lassan felállt, egy kis ondócsík még volt a szája sarkában.
Kihívóan, kíváncsian nézett a szemembe. – EZT tudja az új csajod? Tudod, hogy csak kérned kellett volna, és megkapod. Nem, ne is magyarázkodj. Egy hete szakítottunk, nem is tudom, mit akartam ezzel… Talán csak nosztalgiázni?
– Folytassuk? – kérdeztem. Te még alig kaptál valamit.
– Nem, dugni már nem fogunk. Csak szerettem volna, hogy érezd, mit dobtál el magadtól. Szerencsére találtam mást, akivel tudtam gyakorolni az orált, és vele tudom folytatni az estét is. Nagyon hálás, szegény srác régóta várta már, hogy megdughasson…
– Hú, de talányos vagy!
Ekkor megszólalt a telefonja. Barbi felém fordította a képernyőt, hogy lássam a hívót. A legjobb haverom volt!
– Szia Bence… igen, mindjárt ott vagyok nálad… Puszi!

Azzal magára kapta a ruháit és elsuhant az életemből.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8517950696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása