Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Öten egy ágyban

Rosszlányok blog 2022.11.07. 01:37

Már hetek óta szingli voltam, és amióta szakítottam a barátnőmmel teljesen elhanyagoltam magam. Az önsajnálat mellett az a kétségbeesett kaparás volt a legrosszabb, ahogy próbáltam volna becsajozni, mindhiába.

Sütött rólam, hogy lúzer vagyok. Egyik este teljesen céltalanul elindultam a városban, gondoltam iszom valamit egy bárban, aztán majd lesz valami. Ahogy sétálok a járdán, hozzáteszem: még teljesen józanul, egy fekete BMW áll meg mellettem, benne egy csapat fiatal felnőtt. A kocsit egy soványabb srác vezette, melette egy kisportoltabb pasi, míg a hátsó ülésen két nő ült. Az egyik alacsonyabb, rövid barnahajú lány, míg a másik egy terjedelmes, dús keblű fekete hajú nő volt. Letekerte az ablakot és úgy szólt hozzám.
– Hello, van kedved velünk jönni? Bulizni megyünk. És ha mindketten úgy akarjuk majd, még le is szopom a faszod!

A korábbi életemben, amikor párkapcsolatban voltam és normális hétköznapi dolgokkal voltam elfoglalva, szó sem lehetett volna, hogy akárcsak el is gondolkodjak egy ilyen ajánlaton. De akkor és ott olyan mélyen voltam, hogy igazából nem is tűnt rossznak Mi baj történhet? Beültem a csajok mellé a hátsó ülésre.

Az út nem tartott sokáig, pár utcával odébb már ki is szálltunk. A ház konyhájában ültünk le, én teljesen elengedtem magam. Kóla és konyak volt előttünk. Gergő, a szálkás, cingár srác barátságosan töltögette a poharamat újra meg újra, haverja Tomi a zenével volt elfoglalva. Néhány pohár után Tomi feljebb tekerte a zenét, és a nők elkezdtek táncolni. – Gyertek fiúk, ne csak mi táncoljunk! Tomi felállt és mentem én is, dolgozott a konyak bennem, toltam a legjobb tánctudásomat ezerrel. A két csaj közrefogott, és úgy kezdtek bele a táncba, hogy a lélegzetem is elállt. Legalább egy hónapja csak a Marok Marcsa volt, a két nő tánca a fülledt erotika és a konyak teljesen elszédítettek.

-Van itt fasz! Odanézz! Mondta Edina, a fekete díva, amikor észrevette a nadrágban keményen meredő szerszámom. Timi, a másik csaj is szemügyre vette a jelenséget, mint egy orvos a beteget. Jól el vagy látva, hapsikám! – És nevetve odapaskolt. Eddig nem is néztem meg jobban Timit, és csak most tűnt fel, hogy mennyire formás nőci. Nálam kicsit alacsonyabb termetű, popsija formás és a póló alatt nem feltűnően nagy, de meglepően súlyos, gyönyörű kerek mellek ringottak. Észrevette, hogy a melleit bámulom. – Hahó, a szemem itt van! Mondta incselkedve, miközben olyan táncot lejtett, hogy a mellei szinkronban ringottak az orrom előtt. Tomi és Gergő is megjelentek a színen. Mi, pasik szinte transzban mozogtuk körbe a két nőt, akikről közben lekerültek a ruhák.
A szomszéd szobában franciaágy volt. Gergő Edina dús domborulatai között tűnt el, úgy nyalta a puncit, mint a tányért… szinte ki sem látszott belőle! Edina eközben Tomi farkát szopta. Jó összeszokott trió voltak, az látszott.

Timi kézen fogott, és leült az ágy szélére. Hagyta, hogy a nyakától lefelé vándoroljak, a melleit eksztázisban csókoltam és harapdáltam, a kezem eközben a combjai között volt. Gergő ekkor már Edinát dugta, Tomi fasza mélyen Edina torkában dolgozott. Eközben kedélyesen nyögdécseltek, de néha viccelődtek is egymással. “Ekkora nőhöz két pasi kell” meg ilyenek. Gergő és Tomi cseréltek, Edina türelmetlenül húzta magára Tomit, akit a szopás már annyira felizgatott, hogy pár lökés után egy harsány káromkodással élvezte teli Edina punciját. Nem akart volna még elmenni, de hát így sikerült. Gergő fasza még tövig Edina szájában volt, de az egyik kezével már Timi melleit gyúrogatta, miközben én Timi punciját nyaltam. Az édes kis klitorisz mint egy gomb díszelgett előttem, nyelvemmel körbe-körbe jártam, lassan tesztelve, hogy mit lehet és mi túlzás Timinek. Minden nő más, nem árt az óvatosság….

Tomi lemászott Edináról és felfedezte magának Timit, aki készségesen kitátotta a száját és hagyta, hogy Tomi ki-be járassa benne már kissé lankadt, spermás farkát. Nem is kellett sok, hogy Tomi újra harcra kész legyen! Visszamászott Edinához, akivel ott folytatta, ahol az előbb abbahagyta: fergeteges baszásba kezdtek, nincs mit szépíteni ezen.

Gergő gondolt egyet, kihúzta a farkát Edina szájából és átjött Timihez az ágy másik felére. Betolta a lüktető farkát a nedvességtől tocsogó pinába, és egy perc kemény dugattyú után ordítva élvezett a szűk punciba.

Tomi másodszor is elélvezett Edinán, és a két fiú lihegve dőlt hátra, miközben Edina és Timi tréfásan-szemrehányóan morogtak: ti ilyen hamar elélveztetek, nekünk meg alig jutott valami! És van egy vendégünk is! Na, kedves idegen, most rajtad a sor, hogy megmentsd a férfiak becsületét! A sperma még csöpögött Timi pinájából, amikor hátulról behatoltam. Edina Timivel incselkedve csókolózott, miközben előbb lassan, majd gyors ütemben dugtam a szűk puncit. Timi álló mellbimbója szinte karcolta a tenyeremet, telt kerek mellei csodásan kitöltötték a markot, el is élveztem volna ha Timi nem lassít a tempón. Átváltott lovaglásba, ő diktált, én csak követtem a csípőmozgását. Egyre intenzíebb, gyorsabb és erőteljesebb lett a mozgása, végül teste szép ívben megfeszült és elfojtott hangon elélvezett rajtam. Csitt, most még ne mozogj! – állított le, ahogy dugtam volna tovább, így hát megálltunk. Te hogy szeretnéd? Nekem már jó volt.

– A szádba akarok élvezni, mondtam. Szó nélkül leszállt rólam, és bevette a makkom az ajkai közé. A farkam végét az ajkaival tartotta, miközben kézzel elkezdte verni a faszomat. Talán ha húsz másodpercig bírtam. Hullámokban érkezett az orgazmus, úgy éreztem, hogy a farkam kétszeresére nő, és én egy lettem az univerzummal, és nem volt más, csak a Timi szája és a faszom, amelynek végén olyan elsöprő érzés keletkezett, ami hegyeket tudna megmozgatni! A sperma löketei Timi arcát és nyelvét találták el, ő pedig doromboló hangot hallatva szopta tovább a farkamat, amire én boldog hörgéssel tudtam csak válaszolni.

Egymáson, puncinedvtől és gecitől ragadva ájultunk álomba. Délelőtt, amikor felébredtem már csak Edinát találtam a lakásban. Egy csésze kávé mellett ült, szolidan mosolyogva intett.
– Na szevasz te kis hős, jó volt az éjszaka?
– Hát, amennyire emlékszem, jó volt. Eléggé fáj is a farkam…
– Timinek nagyon bejöttél, majd hívd fel később.
– Ok, de nincs meg a száma.
– Beraktam egy cetlit a kabátzsebedbe. Látom elég csóró vagy, azt a pár ezrest is visszaraktam, amit ott találtam… Na, szia!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5817950698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása