Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kellemes délután

Rosszlányok blog 2022.11.14. 01:48

Egy vasárnap délután én és a párom haza értünk egy ünepségről. Rajtam egy elegáns és szexy hosszú fekete ruha volt és igazán szép vörös ruzs is volt rajtam, a páromon a fekete rövid nadrág volt és egy igazán szexy fekete ing . Senki más nem volt az házban így elkeztünk iszogatos játékot játszani , az ital nem jó viszon a kérdések igen pervezek keztek lenni . Egyik kérdés az volt hogy iszik vagy egy perc alat fel izgat engem . Az órát be álitotam és ő villám gyorsan elém termet és vadul kezdet el csókolni és miközben megszorítóta a nyakamat . Azonal neke estem én is vadul csókolni , nagyon felizgatot szinte azonal . Az utolsó feladvány nekem szólt és az volt hogy bekötöt szemel vetköztesem le , csak addig jutotam hogy ki tomboltak az ingét itána le vetem a sálat a szememről és neki estem . Csók közben egyre ha látunk az asztal felé és közben le is vetem a bugyimat csak azt . Fel ültetet a párom az asztalra és elpakoltuk ami még útban volt majd lefekteted és én szét szetem a lábamat . Ő megcsodálta a már nedves puncimat majd neki is eset nyalni . Isteni volt és nyugotan tutam hangosan nyögni mivel senki sem volt otthon . Eztitan le vete a nadrágját meg a boxert de a szexy ingjét magan hagyta és a gumit fel tete majd a farkát belém . A vastag farka nagyon nagyon jo volt a puncimnak , a nyakába tete a lábaimat majd elkezdet lassan és egyre vadabul dugni . Eközben én hangosan nyögtem a nevét és azt hogy
– bébi isteni vagy , kérlek basz szét ma is
Erre ő még jobban dugót és az asztal csak úgy recseget . Egy 10 perc után meg ált , én remegtem és szaporán vettem a levegőt, ő le hajolt és a remegő combjába közé bújt , elkezte nyalni újra a már teljesen nedves puncimat . Úgy éreztem hogy a menyekbe vagyok , lehet hogy csak 1-2 percig nyalt de nekem majdnem elég volt hogy elélvezek , de ő nem engete . Pimaszu elmosolyodot és újra be tete a farkát . Vadul baszni kezdet úgy hogy az asztal is recseget azt hittem szét esik . Màr közel voltam az elélvezéshez mikor a nyakamat megszoritva meg csókot és nem is kelet több a nevét sikantva el élveztem de ő is pont akkor élvezet el mikor én .
Ez volt életembe először hogy asztalon baszot szét de ez egy örök emlék marad nekem 

Remélem tetszik nektek igaz most nem volt anyi pár beszéd de a következőbe több lesz

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7217972064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása