Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Mostohatestvérek, ha egymásra találnak

Rosszlányok blog 2022.11.21. 01:50

Szüleim 14 éves koromban, közös megegyezéssel elváltak. Én apámnál maradtam, mivel anyám egy nemzetközi cégnél betöltött pozíciója miatt szinte egész évben utazott szerte a világban. Apám sem tartozott azok közzé, akiknek sok a szabadideje, így nem sokat tudott velem lenni ő sem. Nem érdekelt különösebben, mert 15 éves koromtól távoli iskolák kollégiumaiban éltem, ahol megtaláltam a saját baráti köreimet, mind fiúk, mind lányok tekintetében. Haza csak ritkán jártam, általában a nyári szünetben töltöttem otthon 2-3 hetet, egyébként jól elvoltam az apám nélkül is.
Amikor 19 éves lettem, ő újra megnősült, elvett egy szintén elvált nőt, akinek volt egy tőlem 2-3 évvel fiatalabb lánya. Összeköltöztek apám házában, ami egy nagy családi ház úszómedencével meg ilyesmikkel. Amikor azon a nyáron hazautaztam, csak akkor ismertem meg a mostohaanyámat, aki fiatalos, belevaló nőnek tűnt, apám ízlésvilágának megfelelően. A lánya sem volt utolsó, vállig érő sötétszőke hajával, zöld szemével, kicsit telt alakjával egyből felhívta magára figyelmem. Amikor laza, otthoni nadrágjában, billegő csípővel és telt fenekével végig ment a nappaliban, nem tudtam nem odafigyelni. Formás cicijei szintén vonzották pillantásomat, de nem akartam feltűnően megbámulni. Beszélgettünk erről-arról, testvérként viselkedve, még ha nem is voltunk vér szerint testvérek.
Délelőttönként a kerti úszómedence mellett napoztunk, és egyre jobban izgatott a fürdőruha által alig takart teste. Mellei néha majdnem kibuggyantak, bikini vonala alól néhány szőkés punciszőr kandikált elő. Este a közös vacsoránál majdnem szemközt ültem vele, és tekintetem sűrűn rátévedt, de nem feltünőskedhettem apám és mostohaanyám jelenlétében. Úgy láttam, néha ő is rajtam felejti pillantását egy-egy pillanatig.
Egyik késő este a földszinti fürdőszobában nem leltem fogkrémet, ezért felmentem az emeleti, kisebb fürdőszobába fogat mosni. Mostoha húgom ezen a szinten aludt a saját kis hálószobájában, úgyszintén apámék is, a folyosó végén nyíló közös, nagy hálószobában. Én lent aludtam a földszinti vendégszobában.
Ahogy benyitottam, láttam, hogy húgom épp végzett a tisztálkodással, és áttetsző hálóköntösében szobájába indult volna vissza. Meglepődött, amint benyitottam, és zavartan állt, ahogy hálóingjén átsejlő idomait bámultam. „De jó az alakod” – mondtam halkan, hogy apámék meg ne hallják. „Köszönöm” -rebegte, „már eddig is láttam, hogy észrevetted.” De akkor már szorosan előtte állva, haját kezdtem el simogatni, ő meg félig nyílt ajkakkal, csillogó szemekkel kíváncsian nézett rám. Átöleltem és megcsókoltam, nem ellenkezett, visszacsókolt. „Gyerünk a szobádba” – suttogtam, ő meg: „Oké, csak csendben, hogy meg ne hallják.” Ellopakodtunk a szobájáig, bár nem nagyon féltem, hogy meghallanak, apámat ismerve, valószínűleg már rég „döngölte” újdonsült feleségét ebben az órában, vagy túlesve azon, már aludtak.
A szobában átöleltem és újra megcsókoltam. Éreztem, ahogy hozzám simul. Szelíden az ágyra döntöttem és felgyűrtem hálóingét a nyakáig. Elém tárult meztelen, vágyott teste, telt mellei, sima hasa, ritkás, szőke szeméremszőrzete, formás combjai. Bekaptam rózsaszín mellbimbóját, ami megkeményedett a számban. Csókoltam melleit, ahol értem, azután lefelé vándorolva a hasát, combjait. Halkan sóhajtozott, teste lágyan kígyózott. Belső combjait csókolgatva, egyre jobban széttárta azokat, szabad utat biztosítva rózsaszín puncijához. Széttárva punciját, nyalni kezdtem azt, sűrű sóhajokat csalva ki belőle. Nyelvemet hüvelyébe is be-bedugva, érezvén a feszes szűzhártyát, rájöttem, hogy még nem volt férfival. Popsijába markolva széttártam azt, és nyelven le-lekalandozott rózsás popsilyukához is. Erre már elfojtott nyögésekkel is reagált, főleg, amikor megnyálazott ujjammal kezdtem ingerelni a popsilyukát, egy-egy centire bele is dugva. Közben nyelvem csiklójához ért, és erre még jobban nyögni kezdett, de hirtelen könnyedén eltolt magától. „Legyen elég ennyi mára” mondta. „Nem akarsz tovább lépni?” -kérdeztem. „Még szűz vagyok” – mondta, „és még az is szeretnék maradni”. Rendben, gondoltam, és búcsúcsókot nyomtam puncija levétől ragacsos számmal ajkaira. Ezután aludni tértem szobámba, bár előtte még könnyíteni kellett magamon.
Másnap úgy tettünk szüleink előtt, mintha mi sem történt volna, de késő este, miután elcsendesült a ház, halkan kopogtam szobája ajtaján. Az ajtó kinyílt, besurrantam, és máris összeforrott ajkakkal ölelkeztünk. Ott folytattuk, ahol tegnap abbahagytuk. „Van barátod?” – kérdeztem halkan. „Volt egy a középsuliban, de durván rámenős volt, így szakítottam vele.” Ez az, gondoltam. Egy vele korabeli fiatal srác, -bár nem tehet róla, egyszerűen nem tudja még, mi kell egy nőnek. Ajtóstól rohan a házba. Na, majd én megadok mindent a mostohahúgomnak, hogy nőnek érezhesse magát mellettem.
Elfogadva, hogy még nem akar lefeküdni velem, széttárt combjai közzé helyezkedve, mellbimbóit csókolgatva, merev farkam makkjával lágyan masszírozni kezdtem punciját. Teste élvezettel hullámzott alattam, hátamat átkarolva combjait felhúzta, hogy farkam minél jobban be tudja járni nedvesen forró puncijának külső területeit. Amikor csiklójához értem, felnyögött, megfogta farkamat, és a legérzékenyebb ponthoz illesztve, elkezdte vele dörzsölni azt. Időnként végig-végig húzta a kisajkak mentén is, aztán visszatért a csiklóhoz. Hogy egyre erősödő kéjhangjait elfojtsa, párnájába temette arcát. Combja reszketni kezdett, csípője egyre önkéntelenebb mozdulatokra járt, majd elfojtott sikollyal, egész testében rángatózva elélvezett. Lihegve hanyatlott a párnára, ellazult arcán a tökéletes kielégülés félmosolya jelent meg. „Tudod” – suttogta, miután lélegzete megnyugodott, „férfivel most éreztem ezt először”. Kicsit pihentünk, majd még mindig merev péniszemet elkezdte kézzel kiverni. Verte, de nem kellett soká vernie, elfojtott hangokat hallatva hamarosan kéjesen hullámzó hasára lövelltem a kitörni vágyó, forró magot.
Másnap ugyanezt csináltuk, és azután is. Ezúttal, viszont, -miután szájjal kielégítettem, nem kezdte el kézzel kényeztetni farkamat, hanem elém térdelve, makkomat szájába véve, szinte ízlelgetve, nyalogatni, majd szopogatni kezdte. Közben másik kezével heréimet simogatta. Csípőm önkéntelen ki-betoló mozdulatokat végzett szájában lévő farkammal. Megfogtam kezét és ujját a combjaim között hátulra, az ánuszomhoz irányítottam. Megértette mit akarok, és mutatóujját beledugva ujjazni kezdte. A következő percben szinte robbanva élveztem szájába, amit nyöszörgő-élvező hanggal fogadott. Nagyon tetszett nekem, hogy ondómat nem hagyta kicsurogni szájából, hanem lenyelte. Ezután megcsókoltam spermával összekent ajkait, simogattam, becézgettem még egy darabig, miközben fejét mellemre hajtva feküdt mellettem, majd újból visszatértem szobámba.
Az utolsó nap következett, mielőtt visszautaztam volna a kollégiumba.
Reggel apámék korán elmentek valamit intézni, egyedül maradtunk a házban. Most ő jött az én szobámba, ledobta hálóingét, és meztelenül ágyamba feküdve elkezdtük a szokásos pénisz-vagina masszázsunkat. Amikor egy kissé óvatlan csípőmozdulatot tettem, a makkom véletlenül becsúszott rugalmas hüvelybemenetébe. Ki akartam húzni, de lefogta csípőmet. „Nyomd fel teljesen” – mondta elfúló hangon. „Tényleg akarod?” kérdeztem. „Igen, vedd el a szüzességem, szeretlek, a tiéd vagyok” – suttogta.
Finoman belehatoltam, apró sikolyt hallatott, amikor a szűzhártya átszakadt. Mintegy felfedezőutat téve puncija belső világába, farkamat először csak félig toltam be, miközben kissé ki-be mozgattam. Amikor egyre sűrűbben sóhajtozva kezdte átvenni a mozgás ritmusát, tövig hatoltam bele, makkommal érezvén a hüvelye végében az érzékeny méhszájat. Egyre nagyobb mozgással haladtam tovább, miközben sóhajai nyögésekbe mentek át, nyögései apró kéjes sikolyokkal vegyültek, főleg, amikor nagy lökésekkel tövig hatoltam szűk, lüktető puncijába. Combjait szélesre tárva és felhúzva, lábait derekamra kulcsolva, fejemet arcához húzva lihegte: „Csókolj meg! Szeress! Szeress most nagyon!” Én meg összecsókoltam homlokát, arcát, érzéki ajkait, miközben hullámzó melleit, remegő mellbimbóit simogattam. Még egy-két másodperc, és beleélveztem felhevült, önmagát teljesen átadó „kis barátnőm” puncijába, amely épp most, általam vesztette el szűzi mivoltát.
Hüvelye néhány, önkéntelen szorítását éreztem farkamon, amint ráhanyatlottam verítékes testére. „Köszönöm, hogy nekem adtad legféltettebb kincsed” -mondtam kicsit később, és úgy éreztem hirtelen, hogy kettőnk között a testiséget az érzékiség magasabb szintje váltotta fel. Egy forró csókkal válaszolt, és fejét vállamra hajtva még sokáig hevertünk némán, szorosan egymás mellett.
Másnap visszautaztam az iskolába, és nemsokára elkezdődött a tanév. Azóta gyakran számolgatom, mennyi van hátra az őszi szünetig, amit eddigi szokásomtól eltérően most nem a kollégiumban, hanem – apám nagy meglepődésére, valamiért otthon szándékozom majd eltölteni.
[A történet a fantázia szülöttje]

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2117972066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása