Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Holdfény a paradicsomban

Rosszlányok blog 2022.12.05. 01:56

Negyedik napunkat töltöttük ezen a csodás trópusi szigeten. Felkerestük a menő szórakozóhelyeket, körbejártuk a nevezetességeket, belekóstoltunk a helyi ételekbe és én élveztem minden percét, főleg, hogy ezeket az élményeket azzal a férfival élhettem át, akit szeretek, imádok és tisztelek.
Éjszakánként rendszeresen kiültünk arra a bizonyos sziklára és onnan gyönyörködtünk a csillagokban, vagy csak hallgattuk a tenger morajlását.
Ezen az éjjelen se tettünk másként. Ott ültünk anyaszült meztelenül és a holdfény által megvilágított, szürkés vízfelszínt kémleltük.
– Szerinted sok cápa lehet ezekben a vizekben – kérdeztem naiv érdeklődéssel.
– Biztos vannak egy páran, mert ez trópusi tenger. De a sok ember miatt szerintem csak éjjel mernek a part közelébe menni.
Laci mosolyogva végigmért. – A te husidból szívesen falatoznának.
Idegesen bokszoltam a vállába, tudván, hogy úgysem tudok kárt tenni benne.
– Nem elég nekem, hogy te állandóan falatozol? – kérdeztem tőle szemrehányón.
Laci ekkor lágyan megfogta az egyik mellemet és a nyelvével izgatni kezdte. Volt, hogy bevette a szájába, amennyire tudta, máskor meg a nyelve hegyével izgatta a bimbóimat.
Megfogtam a fejét és az arcom elé húztam, majd egy hosszan nyelves csókkal köszöntem meg a kényeztetést. Itt azonban nem kívántam megállni.
Mivel láttam, hogy elkezdett meredezni, az ölébe hajoltam, megmarkoltam a farkát és a golyóit kezdtem nyalogatni a faszára, meg időnként rárántottam.
Nem kellett neki sok, hogy megmerevedjen s amint ez megtörtént lassan elkezdtem nyalogatni az oldalát, mintha valami jégkrém lenne. Lágy csókokkal halmoztam el duzzadt makkját, beiktatva egy-egy nyelvcsapást.
Aztán fogtam és bekaptam a mostanra betonkemény férfiasságot, amennyire csak bírtam.
Először csak lassan mozgattam a fejem, de aztán ahogy egyre több nyálat engedtem az eres farkincára, begyorsítottam s a farok csak úgy cuppogott a az ajkaim közt.
Laci hátrahajtott fejjel, kéjes nyögésekkel élvezte a dolgot.
Ilyenkor szoktam megállni, mert eléggé felszoptam ahhoz, hogy megdugjon. De most csakis őt szándékoztam kényeztetni, így aztán folytattam a hol lassan érzéki, hol gyorsan szenvedélyes szopást.
– Isteni vagy kicsim – bökte ki Laci, lágyan beletúrva a hajamba.
Ismerve, páromnál hol a határvonal, nem sokkal előtte abbahagytam s pozíciót váltva, elétérdeltem s az ágyékához hajolva, elkezdtem két ujjal nagyon lassan simogatni a makkja hegyét és alsó felét, mialatt egy-egy lágy csókot nyomtam a farkára.
Laci testét buldózerként szántotta végig a kéjes érzés és csak most lendült bele a zihálásba igazán. A csípője ide oda járt, mialatt én szép lassan használtam az ujjaimat.
Ekkor néhány kövér csepp előváladék került elő a farkából, majd a következő pillanatban két vastag sugár sperma lövellt ki, telibe kapva az arcomat.
Laci remegő testtel élvezett el és még a spriccelés után is hevesen vette a levegőt.
– Nem hiába hív téged a Szonja férje szaxiszörnyetegnek.
– És még nem végeztem – feleltem pajkosan.
Lenyaltam a farkáról a maradék gecit, a többit meg az ujjaimmal a számba lapátoltam és lenyeltem. Kellemes édeskés íze volt.
Bekaptam a még mindig kemény farkát és nekiláttam egy jó ribancos mélytorkozásnak.
Laci egy ideig csak vonaglott az élvezettől, majd megragadta a fejemet és iszonyú vehemenciával kefélte szarrá a számat, míg végül nem bírta tovább és a kinyújtott nyelvemre engedte az újabb kitörő spermát.
Éreztem, hogy a farka kezd lankadni, de ezt nem hagyhattam. A melleim közé szorítottam s úgy kezdtem el verni, a nyelvemmel meg a makkját nyalogatni ami megtette a hatását, mert a fasza ismét oszlopként merevedett.
Ekkor viszont felpattant és egyetlen erőteljes mozdulattal a sziklára nyomott, majd három ujjával olyan sebességgel kezdte izgatni a már mostanra csupa lucsok puncimat, hogy hangos sikongatások közepette fél percen belül fröcskölni kezdtem.
Na ő ekkor szinte karóba húzott, úgy nyomta a farkát a punusomba és kúrni kezdett, mintha megerőszakolna.
– Ellátom a bajod, te ringyó – förmedt rám, mialatt kefélt s közben húzta hátra a hajamat.
Önfeledt vigyorgással visítoztam, ahogy végigszaladtak rajtam az újabb és újabb orgazmusok.
Laci teste ekkor megremegett s három méretes adag spermát pumpált a puncimba.
Amint kihúzta a farka összeesett én meg kéjtől remegve folyattam ki magamból a meleg gecit.
Kimerülten terültünk el a sziklán és ott lihegtünk egymás mellett.
– Ugye tudod, hogy már két hete nem szedek gyógyszert – szólaltam meg hirtelen.
– Igen mivel az utóbbi időben egyre többször hoztad szóba a családalapítást. Szerintem jó úton járunk – azzal finoman megpaskolta a puncimat.
Hirtelen felnevettem. – Ha így folytatjuk, nagyon sok gyerekünk lesz.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7817972070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása