Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy régi történet

Rosszlányok blog 2022.12.19. 23:17

Sziasztok, már megjelent egy pár irásom. És sajna elég negativ kritikát kaptam a helyesirásért és a tartalom elnagyoltsága miatt. Elnézést ha valakit zavar ha nincsenek ékezetek de a Laptopom német és nincs rajta ékezet, én meg nem gondoltam hogy ezért megköveznek itt. Ide mindenki azért jön hogy kicsit kikapcsoljon és jòl érezze magát (kicsi maszti, kicsi faszverés). Na de hadjuk, a történetemet szeretném veletek megosztani. Még németbe történt mikor kint dolgoztam mint Babysitter. Volt egy barátnöm aki által kimentem dolgozni, sokat találkoztunk és beszélgettünk. Ez az este is igy kezdödött. Elmentünk egy kávézoba kicsit beszélgetni és sütizni. Nyár volt és nagyon szép naplemente. Ilyenkor legjobb kiülni a teraszra fagyizni. Mit ott beszélgettünk a melletünk lévö asztalhoz leült három hapsi, úgy 30-35 évesek lehettek. Beszélgettek és gyakran néztek minket. Néha ha odanéztem, láttam hogy akarnak valamit. Egyszer csak odajött az egyik és kérdezte hogy nem volna-e baj ha az aszalukat a miénkhez raknák és meghivnának bennünket egy italra. Mondtuk hogy rendben, gondoltuk jò lesz a nyelvet gyakorolni. Ugyhogy odaköltöztek és beszélgettünk. Mondták hogy most itt dolgoznak de csak pár napig mert a fönökük már csinálja nekik a következö munkát egy másik helyen. Egyszer megszolalt a barátnöm telefonja, a “fönöke” hivta. Mármint akinél dolgozott. Tudtam hogy kefélgeti a hapsi( éngem is megdugott az apuka) na mindegy. A barátnöm elindult a srácok meg kérdezték hogy nem-e maradok még. Judith a barátnöm mondta maradjak nyugottan. Iszogattunk és beszélgettünk tovább a srácokkal. Kis idö mulva mondják tudnak itt egy Disckot nem megyünk-e megnézni? Jó menjünk mondtam, ezzel elindulunk és beszáltunk a kocsijukba. Az egyik srác vezetett de a másik kettö mondta üljünk hátra. Beültünk és elindultunk, egyszer érzem hogy egy kéz a combomat egy másik meg a hátamat kezdi simogatni. Elöször eltoltam a cobomon lévö kezet de jött ujra. Simogatott, gondoltam megnézem milyen merész. Kicsit összezártam a combomat, de éreztem hogy tolakszik egyre feljebb a combok között. Éreztem egyre nedvesebb vagyok, nagyon felizgatott hogy több kéz hozzáér a testemhez. Ilyenben még nem volt részem. Elegantem magam és éreztem hogy a kéz felért a puncimhoz. A másik kéz pedig a mellemet simogatja. Becsuktam a szemem és élvetem hogy ez történik. Már töbször masztiztam ilyenre, elképzeltem hogy több férfival vagyok. Lassen lenyultam és én is elkezdtem öket simogatni, végig a combjukat. Az egyik megfogta a kezem és odahuzta a faszára. Éreztem a kemény faszt, elkêpzeltem hogy milyen lehet. Aztán a másik fsszt is megfogtam, élveztem hogy két fsdz van a kezemben. Lassan simogattam öket ök pedig engem . Benyult a ruhám als és bugyin keresztül simogatta a puncomat majd félrehuzta és megfogta a csupasz pinámat. Egyre csak simogatatta, majd benyult két ujjal a szeméremajkak közzé. Hátradöltem hogy minnél jobban hozzámférjen. A csipömet kicsit megemeltem és ö lassan bedugta az egyik ujját a pinámba. Egészen feldugta egész mélyre majd két ujjal folytatta. Elöazör csak lassen majd egyre gorsabban. Utánna éreztem megált az Auto. Kiszáltunk és körbeáltak. Lenyomtak és letolták mind a Hermann a nadrágot. Kivették a Faszination és huzgálták, majd megfogtam kettöt és én huzgáltam nekik. A harmadik pedig kozelebb jött és oderakta a számhoz a kemênx nagy faszát és mondta kapjam be. Kinyitottam a számat és ö betonte a számba. Lassan tologatta be és ki, Körbe a másik két fssz huzogattam és a végükrül szétkentem a nedvüket igy jobban csoszott. Nagyon kemêny szerszámuk volt. Aztán felváltva szoptam a három faszt. Ilyet még nem csináltam, hol keményen verreisen nekik hol csak simogattam. Ki akartam élvezni öket. A pinám meg már nagyon nedves volt. Szerettem volna ha valamelyikük belémnyomja már. Ugyhogy két srácot ráültettem a kocsi elejére öket elörehajolva szopram tovâbb a harmadik pedig a oinámat nyalta. Majd jól megujjazott. Utânna cserélt. Most öt is szoptam a harmadik pedig hátulrol benyomta végre a pinámba a faszát. Jój felnyársalt keményem mélyre bedugta a faszt a pinámba. Kicsit öszezártam a lábaimat hogy minnél jobban érezzem magamban. Nagyon begyorsított, csattogott a seggem ahogy basiert. Éreztem hogy mindjárt elélvez ugyhogy gyorsan letérdeltem elé és bekaptam hogy a számba élvezzen. Jò adag gecitbelespriccelt a számba. Majd fällt az egyik hapsi a kocsira és mondta üljek rá, ráültem és becsusztattam a pinámba a szerszámját. Közbe a másik a fenekemet kezdte ujjazni benedvesítette majd ö is belémhatolt. Egyszerre két faszt éreztem magamban. Teljesen szétbasztak, igy még azelött nem voltam mrgbaszva mint akkor. De még a java hátravolt. Éreztem a két hapsi lihegését ahogy dugják a pinámat és a seggemet. Elélveztem, spriccoltam én is egyre csak basztak sokáig birták. Nem tudom mennyi iseig de szinte rongyosra baszták a pinámat. Majd szinte egyszerre kirántották a faszukat belölem és én ujra letérdeltem, a két hapsi meg elkezdte verni a faszàt és nagy adagokban rám élveztek. A számba az arcomra a melleimre. Folyt rolam a sok geci. Amit tudtam lenyeltem. Majd tisztára nyaltam öket. És picit eljátszadoztam ,puszilgattam mindhárom faszt. Utánna beültünk a kocsiba. Kérdezték nem-e lenne kdvem náluk aludni. Ugyhogy még volt folytatás. Majd azt máskor,ha lesz rá igény. Jó masztizást és élvrzkedést.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5517986310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása