Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Dugás a szeretőm lakásán

Rosszlányok blog 2023.01.16. 22:08

Törtènt egy szèp dèlután hogy Betti rámirt a volt csajom hogy bèküljk ki ès legyünk újra szeretők.Bettinek fèrje van meg 2 gyereke.Nem èlnek jól eggyütt a fèrjèvel.Sokat veszekednek ès nem szexelnek.Èn 6 hónapig voltam a szeretője aztán összevesztünk ès szètmentünk.Azt írta nekem Betti hogy holnap mennyek el hozzá a lakására nem lesz otthon senki így tudunk eggyütt lenni.Alig vártam már hogy holnap találkozunk.Reggel 8 ra beszèltük meg a randit,ott is voltam időben.Kopogtam kinyitotta az ajtót behívott , azonnal elkeztünk csókolózni közben markoltam a szèp kerek cupákos fenekèt.Leültünk beszèlgetni közben neki állt kávèt főzni.Oda mentem mögè ès elkezdem a melleit fogdozni mondta hogy várjuk meg a kávèt utánna dugenk egy jót.Úgy is lett bementünk a szobába levetkőztünk lefèküdt az ágyra ,szèttette a lábait és elkezdtem nyalni a pináját.Jó alaposan kinyalltam neki . Tudom hogy nagyon szereti . Miután jó szaftos lett a pinája betettem neki a kemény farkam ès misszionárius pózban kefèltem.Közben nèztem hogy pattognak a mellei .Èlvesztem hogy dugom a jó meleg pináját.Ő is jókat èlvezett aztán kivettem a farkam és a szájába eresztettem a meleg bikatejet.Utánna pihentünk ès jött a következő menet.Hátrulról dugtam ahogy szereti.Csak úgy durrogott a feneke.Jó kemènyen basztam, közben paskoltam a fenekèt.3 menetét dugtunk mèg igy 10 perces szünetekkel.Nagyon jó volt vele lenni.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr518019370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása