Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csabi meg én

Rosszlányok blog 2023.01.23. 01:30

Az öcsém meg én éveken át szexeltünk együtt. Nem is tudom hogyan kezdődött, egyszer csak megtörtént. Én 19 éves voltam ő meg 17. Nyár volt és nagyon meleg. Mindig szerettünk ketten csavarogni a természetben. Nagyon jó testvérek voltunk, szerettük egymást. Egyszer találtunk egy kisbarlangot. Be másztunk mert elég szűk bejárata volt de bent egy elég tágas üreg fogadott minket. Elhatároztuk, hogy ez lesz a mi titkos helyünk. Vittünk is oda pokrócot hogy le tudjunk rá ülni. Azon a napon nagyon meleg volt de a mi kis barlangunk jó hűvös volt. Mind kettőnkön csak egy rövid nadrág volt meg egy póló. Le hevertünk a pokrócra és mindenféléről beszélgettünk. Egyszer csak Csabi megjegyezte:
– Te Tony én szerelmes vagyok beléd. Ne nevess ki, amikor fürdesz sokszor megleslek a zuhany alatt! Szerintem nagyon szép faszod van! Sokat fantáziáltam, hogy de jó lenne leszopni téged! Megengeded nekem? – fejezte be a mondandóját és sóvárogva a rövidnadrágomra tette a kezét. Amiben a farkam kezdett felállni.
– Nekem is tetszel Csabi annak ellenére is, hogy a testvérem vagy! Ha szeretnéd szopjál nyugodtan, nekem örömet okoznál vele. – mondtam és levettem a rövid nadrágom és még a pólóm is levettem és ott feküdtem az öcsém mellett félig álló fasszal. Ő is levetkőzött és megfogta a farkam. Az én farkam 17 cm és még nagyobbnak látszik ha merev. Az öcsém farka kicsit kisebb volt. Ami már szintén ágaskodott a lába közt. A faszom fölé hajolt és először megpuszilta a nagy makkját.
– Bátyus, nagyon szép faszod van! – mondta és lassan bekapta és a kezével a golyóimat markolta és gyúrta. Én közben a fejét simogattam.
– Ahhh ez nagyon jó, nagyon jól csinálod! – nyögtem fel és közben megmarkoltam a farkát és húzogatni kezdtem rajta a bőrt. – Gyere, én is szopni akarlak! – mondtam neki és rám fektettem és úgy szoptuk egymás faszát.
– Ahhhh! Ahhhh!
Élveztünk mind a ketten. Közben Csabi fenekébe dugtam az ujjam és kényeztetni kezdtem.
– Ahhhh de jó, csináld bátyus ez jóóóó! – lihegte a faszommal a szájában. Jó darabig szoptuk egymást. – Akarod, hogy megbasszalak öcsi? – kérdeztem tőle. – Igen, nagyon szeretném! – mondta és leszállt rólam és négykézláb állt a pokrócon felém fordítva formásan szép valagát. Az öcsémet szerintem megtréfálta természet, mert tök lányos alakja volt. Még az arca is egy babaarcú lányra emlékeztette az embert. Talán ezért is kívántam már egy ideje őt olyan nagyon. És talán ezért nem adott neki a természet nagy faszt sem. Lassan bedugtam a seggébe a jól összenyálazott farkam és minél beljebb toltam amíg tövig el nem tűnt a végbelében. A formás seggét markolva baszni kezdtem. – Ahhhh ez olyan jó basszál bátyus!!!! Ahhhh!!! – Nyöszörgött az élvezettől és közben benyúlt a lába közé és a golyóimat markolászta. Minél gyorsabban basztam és éreztem, hogy hamarosan itt az elélvezés. – Tele eresztem gecivel a segged édesem! Ahhhh igen most jön áhhhhh! – kiáltottam és összerándulva Csabi hátára borultam. A faszom ekkor sült el. Hatalmas erővel lövellve ki a seggébe az öndóm. Pár percig így maradtunk majd kihúztam a valagából a még mindig mereven álló farkam. Csabi megfogta és óvatosan nyalogatni kezdte a makkról a még mindig csöpögő gecit. – Hmmm, nagyon finom íze van! – mondta és megint bekapta és a száját kicsit összeszorítva a lüktető farkam és szívni kezdte. Én meg vertem az övét ami már szintén közel volt az elélvezéshez. Oda hajoltam és bekaptam és ahogy a nyelvem végig simogatta Csabi felnyögött és a számba élvezett. Meglepetésemre neki is sok gecije volt. Csak úgy ömlött a számba a nedűje. Ami nekem is nagyon ízlett. Ezután lefeküdtünk egymás mellé, hogy pihenjünk egyet. – Ha akarod gyakran eljövünk ide és baszunk jókat oké? – Simogattam meg a lányos arcát és megcsókoltam. Ő meg vissza csókolva fogta meg a seggem. – Nagyon szeretném bátyus! – mondta suttogva. – És te is megbaszhatsz engem oké?! – fogtam meg én is a formás seggét és magamra húztam és a seggébe dugtam a merev farkam és úgy basztam. – Ahhh de jó ahhhh ez olyan jóóóó! – lihegte az öcsém. Ez a menet sokkal tovább tartott de most én is a szájába engedtem a gecit. Ezután lefeküdtem és szét tettettem a lábam és felemeltem. Csabi alaposan kinyalta a seggem és belém dugta a farkát és közben a faszom verte amíg baszott. – Ahhh igen, jól csinálod basszál Csabiiiii ahhhh! – lihegtem és a minél gyorsabban járó seggét markoltam. Aztán egyszer csak Csabi összerándulva kiáltott fel – Ahhhh elmegyek ahhh! – és éreztem ahogy belém spriccel a gecije. Ezen a délutánon nagyon sokat szeretkeztünk. Egyszer ő egyszer én dugtam és rengeteg spermát lenyeltünk. Azóta is gyakran kényeztetjük egymást.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8518027942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása