Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Netes ismerkedés

Rosszlányok blog 2023.02.13. 01:36

Èn Fidel vagyok 37 èves fèrfi.Szeretek ismerkedni interneten ,így tettem amikor ráirtam egy szèp arcú cigány csqjra ,Hajnira.Eltelt 2 nap de nem válaszolt az üzenetemre.Ujból ráirtam ès válaszolt.Napokon át irogattunk egymásnak.Küldözgettünk kèpeket ès elterveztük hogy találkozunk.Hajni átlagos testalkatú hosszú fekete hajú dúskeblü forró vèrű cigànylánynak írta le magát.Megbeszèltünk egy randit egy parkban szombat reggel.Eljött a nap ,de előző este írtam neki hogy ha megvan a kölcsönös szimpátia akkor szeretnèm megdugni.Azt írta hogy nagyon szeretnè mert règen volt pasival.Eljött hát a nagy nap, viszont nem az várt amire számítottam.Eljött a csaj viszont egy 80 kg os ,lógó mellü lány fogadott.Elcsodálkoztam hiszen nem ilyennek írta le magát.Na de gondoltam se baj legfeljebb kefèlek egy jót.Köszöntünk ,bemutatkoztunk egymásnak kicsit beszèlgettünk aztán egyből a lènyegre tèrtem.Mondtam Hajninak hogy szeretnèm ha leszopna jó alaposan.Errre azt felelte hogy nem szeret szopni.Mondtam semmi baj akkor fordulj meg ès húzd le a bugyidat.Igy is tett láttam a szemein hogy kivánja már a szexet.Jó nagy kerek popsi volt elöttem ès elkeztem újjazni a pináját mikőzben ő neki dölve a fának halkan nyögdècselt, aztán betettem neki a farkam ès lassan finoman elkeztem dugni.Mikor már begyorsitottam volna zajt hallottam ès láttam hogy közeledik egy fiatal suhanc gyerek, gyorsan kerestünk egy másik helyet ès folytattuk a dugást .A parkban volt egy pad aminek neki támaszkodott a csaj és hátulról dugtam tovább.Jó kemènyen gyorsan dugtam a jó meleg pináját aztán ráèlveztem a fenekère amiről csurgott le a jó meleg gecim.Megtöröltem a popsiját .Sètáltunk egy kicsit aztán egy fa tövében mèg egyszer megbasztam.Miközben dugtam hátulról fogtam a nagy csöcseit.Jó èrzès volt dugni, hallani hogy èlvez a farkamtól.Kb 10 percig dugtam aztán ráèlveztem a nagy lógó melleire.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2518027948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása