Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A pizzafutár

Rosszlányok blog 2023.02.27. 00:26

Egyik este későn mentem haza munkából zenét hallgattam az üres utca vett körül. Úgy éreztem valaki szeme rajtam van mikor hátra néztem láttam hogy egy robogó gurul mögöttem a járdán, félre álltam hogy eltudjon menni, de nem akart..így sétáltam tovább. Megérkeztem nyitom az ajtót és látom hogy a robogon egy pizzafutár és abba lépcsőházba érkezett ahol én lakom. Jóra tanítottak így kedvesen megvártam és tartottam az ajtót hogy ne kelljen ilyenkor csengetnie mert akkor az egész lépcsőház felébred… Helyes fiú volt persze kedvesen mosolyogtam együtt mentünk a 2. emeletig és ott én elköszöntem ő kacsintott és ment tovább. Bementem a lakásba gyors be álltam a zuhany alá erre hallom hogy csengetnek.. felkapom a köntösöm és megyek az ajtóhoz közben gondolkodom hogy ki a fene lehet ilyenkor .. kinyitom és ott áll velem szemben szexi mosollyal a pizzafutár! Kérdeztem tőle hogy mit szeretne de ő elkapta a derekam és azt kérdezte akarom e … Megszólalni se tudtam de olyan forróság öntötte el a testem hogy csak behúztam a lakásba és bezártam az ajtót. Csókolózni kezdtünk amíg a kanapéhoz értünk ott ledöntött és a kezei táncot jártak az enyhén vizes forró testemen a melleimmel sokáig játszott aztán megindult lefelé… Húzta az agyam már tocsogott a puncim mire végre belenyalt de istenem milyen nyelve volt esküszöm mintha egy extra vibrátor lett volna közben beszállt az ujjaival a puncimba és a popsimba egyszerre… Akkorát élveztem mint előtte soha de akkor éjjel többször is .. ugyanis nem hagyta abba sőt egyre inkább belendült két ujjal ujjazott a másik kezével a csiklomat izgatta.. istenem de fincsi volt ! Sikerült kiszabadítani a farkát nem volt óriási neki de annál vastagabb.. vertem neki míg egyszercsak a számba tolta az ujjazast nem hagyta abba de közben szó szerint baszta a számat ami kegyetlen módon izgatott! Már a pinámra folyt a saját nyálam annyira szoptatott de ezt ő imádta ugyanis az én nyalamat ujjazta bele a pinamba majd nyalta ki újra és újra én pedig élveztem újra és újra sikitva … Felvett gyors egy gumit kutyapozba rakott és lassan becsusztatta a farkát a tocsogo cuppogo puncimba isteni volt ahogy a hüvelyem körülvette a farkát ami eléggé feszített.. majd egyre gyorsított a tempón egyik kezével a mellemet másikkal a nyakamat fogva baszott meg. Habosra dugta a puncinedvem … Annyira keményen tolt hogy én már teljesen hason feküdtem mert nem bírtam magam tartani de ezt mind a lehető legjobb értelemben mondom! Éreztem ahogy megfeszul a teste és ahogy lüktet bennem a farka azonnal spriccelve élveztem kihúzta a farkát a hatamra fordított és az összes nedvemet nyelve nyalt ki megegyszer… Majd egy közös zuhany következett és egy 3 órás beszélgetés azóta is összejárunk és kezd komolyra fordulni!
Köszönöm hogy elolvastad remélem tetszett!
Puszi

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5618053650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása