Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Vágyok a szolga szerepre

Rosszlányok blog 2023.03.27. 00:33

22 éves fiú vagyok és bisex. Régóta megvan egy 30évvel idősebb domináns pasi akivel szinte minden működik. Egy találkozásunkat szeretném ismét elmesélni.
Megbeszéltük az időpontot amit alig bírtam kivárni. Nagyon sokat fantáziáltam róla milyen jó lesz végre ott lenni. El is jött az időpont végre mehetek. Siettem fel hozzá és a köszöntés után irány a fürdő, addigra már ki volt készítve nekem minden a törölköző és 2db tanga amiből szabadon választhatok. Siettem is, ki választottam a megfelelőt aztán kiszóltam teljesen átszellemülve a szerepembe:
-Gazdám a szolgád elkészült!!
Nemsokkal később jött a válasz, hogy négykézláb menjek a gazdám elé.
Úgy is tettem, ő ott állt egy kisgatyában.
Amikor odaértem megpofozott és a farkához nyomott ami félig állt már. A gatyán keresztül kellett simogatni és puszilgatni amíg jött az utasítás, hogy bontsam ki az ajándékom. Ugy is tettem szépen lassan lehúztam és ki is buggyant az ágaskodó kemény farka. De sok időt nem hagyott a csodálkozásra mert rá is húzta a fejem a jó kemény szerszámra. Szoptam a legnagyobb odaadással közben a heréit simogatva mert tudtam, hogy imádja. Nagyon finom volt a farkam majd szétrobbant már. Jó hosszasan szopatott aztán felállított és az asztalra fektetett majd a szememet bekötötte a kezeimet meg hátra. A tangát félrehúzva megpaskolt és elkezdett kinyalni, fantaztikusan használta a nyelvét de ez nem tartott sokáig ugyanis be is dugta rögtön két ujját és munkához látott. Hosszasan ujjazott közben pedig a fenekemet paskolta. Amint kihúzta elsétált a másik szobába. Be volt kötve a szemem fogalmam se volt, hogy mi vár most rám. Visszajött és lerakott melém egy csomó mindent. A fenekembe egy dildót nyomott jó mélyre a számba pedig egy pecket rakott amin át is dugta a farkát és kemény szoptatásba kezdett ami elég hosszú ideig tartott de minden pillanatát imádtam.
Amikor a farkát kihúzta a dildó helyére be is nyomta és keményen dugni kezdett. Jól megpumpált majd felállított az asztalról és egy nyakörvet tett rám amivel a szobába lévő ágyra vezetett. Ott a kezeimet a lábamhoz kötözve dildózott közbe meg a heréit nyalatta. Ezután bedugta a farkát és hosszasan kefélt közbe meg a farkamat paskolta. Hosszasan kefélt de annyira izgató volt majdnem eldurrantam. Ekkor ez neki is feltűnt mert eloldozta a kezeim levette a szemkötőt és kihuzta a farkát majd utasított, hogy helyzezkedjek gyertya pozícióba és verjem ki. Közbe ő sem volt rest ugyanis fejem fölé térdelt és elkezdte verni magának de néha bedugta a torkomig a farkát. El is élvezett hamarosan az arcomra de mivel utasított, hogy legyen nyitva a szám közbe igy ment bele is bőven. Ez annyira izgató volt amitöl rögtön eldurrantam és a fele a farkára ment a másikfele az arcomra. Ezután tisztára szopatta a farkát és elmentem mosakodni aztán hosszas beszélgetés után hazafelé indultam várva a következő akciónkat.
Ha van rá érdeklődés írok még további kalandot is.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4918053662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása