Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anyósom…

Rosszlányok blog 2023.05.15. 01:18

Sziasztok, Berci vagyok 29 éves, 180 magas, sportos alkat, barna haj, zöld szemek, viszonylag jóképű srác vagyok.
Barátnőm Erika, hasonló korú 29 éves,170 magas kissebb cicikkel ám annál formásabb fenékkel rendelkezik, lapos hasa, csoda szép arca megbabonáz. Lassan 6 éve vagyunk eggyüt és még mindig szerelmesek vagyunk egymásba,nagyon jól meg vagyunk. Semmi okom, hogy megcsaljam, hisz szabájosan kifacsar az eggyütlétünk során. A mannyiséggel sincs baj, és nyitott is nagyon sok mindenre, egyszóval tökéletes számonra.
Még is megtörtént…
Az, az ominozus nap ugy kezdödött, hogy Erikát a korházba tartották, hogy ne menjen el a kis babánk(10hetes volt)
Este 8 óráig bent voltunk nála majd haza kelett menünk.
Erika anyja is ott volt velünk, felajánlottam neki, hogy haza viszem.
Az uton haza fele sokat beszélgettünk (kb. 40perces volt az ut) féltettük Erikát nagyon.
Ám egyszer csak témát váltott amit szépen át vezetett a szexuális életünkre.
Elmesélte férjével való kapcsolatát, ami inkább panaszkodás volt…
Majd elkezdett érdeklödni, hogy a lánya ki tude-e elégiteni. Kicsit zavarba jöttem, hisz ilyenkor mi a jó válasz. Az anyosnak elmondani, hogy olyan vadmacska az ányban, hogy a lelket is kiszivja belölem.
Csak egy szolid – igen,hagyta el az ajkaim.
-és le szokot szopni?
Csak kerkedtek a szemeim,
-van, hogy igen.
És olyankor bele élvezel a szájába vagy az arcára?
Mert tudod én nem tudom elviselni az izét vagy a szagát, de férjem, ha a punciba kel élvezni már nem is” tud akkorát” elmondása szerint. Bár nem mintha nagy durranás lenne…
Ezután kb. 10perc csend. Hála megérkeztünk gondoltam,hogy búcsúzunk és lépek. Két puszi az arcra elköszönés képp, közben keze a hasamra majd lefele simitva végig húzta az ölembe.
Kiszálás semvolt semmi, csodás formás fenekét mutatva, enyhén tangája kivillanva szinte ringatta nekem.
Ajtót becsúkva jelezte, hogy húzzam le az ablakot.
Behajolva igen nagy dekoltázst villantott. Ami eddig nem volt.
-tudod mit, ma itt alszol, nem engedlek ilyen késön, kaja sincs othon, na gyere be!
-áá.. Dehogy megleszek, nem gond!
-gyere szálj ki, legalább lesz társaságom.
Hosszú erőszak után, beadtam a derekam.
-jó rendben…
Beérve jelezte, hogy elmegy átöltözni valami kényelmesbe de elötte zuhanyzik.
-neked is van itt cuccod, öltözz át majd kezd el melegíteni a vacsit!
Dolgom elvégezve, vacsi a sütöbe, mig vártam, hogy végezzen, a nappaliban tv-t néztem. Amerikai pite… Neee… gondoltam ez nem lehet épp Stifler anyukáját döngették.
Megjelent, Dia(Erika anyja Diána) de csak Diának szoktuk szólítani.
Egy lenge pollóban amialatt nem volt meltartó és egy sortban.
Iszonyat szexi volt.
Dia kb. 170 magas, kicsit teltebb, elég nagy mellekkel, hosszú combokkal, csoda szép arcal, mint lányának.
-te zuhanyzól? Törte meg figyelnem.
-igen, persze! És azzal indultam is a zuhanyzóba.
Zuhany alatt hatalmas merevedésem lett, kökemény lettem. Alig bírtam magam nyugtatni.
Ezután leültünk meg vacsoráztunk, pakolás, mosogatásban segétkezve töbször is egymásnak simultunk, vagy a másik utjába álltunk.
Egyik ilyen alkalommal derekát átkarolva, kezét megragadva, tácra perdítettem, nagyokat nevetve bohockodtúnk, persze szorosan magamhoz húzva mellei myomását érezve hamar ismét begerjedtem.
-jaj te bolond, ez kellet már, hogy ne csak stresszeljünk. Hozzám bújva szorosan átölelt. De éreztem, hogy ez nem olyan “jólesik” ölelés hanem “akarlak, kívánlak.”
Töbször mondta Erika, hogy szerintem te bejössz anyunak szerintem dugna veled! Persze semmi komolyság nem volt benne, de most… Most ugy eszembe jutott és mit ne mondja, igen, megkívántam én is Erika anyját.
-hol alszol? Törte meg a csendet. Azt hittem, hogy maga mellé akar hívni. Kicsit össze fonodtak az elkalandózásommal.
-ööö…
-Erika régi szobájába vagy a kanapén?
-jaaa… Hát a kanapé?
-jó rendben akkor hozok ágyneműt.
Jött is megvetette nekem, miközben a párnára húzta a húzatott leült, és elkezdtünk beszélgetni, sokminden szóba jött, az álmosság megszünt.
Sok panaszai közt, lábát is szóba hozta.
-lábaim is nagyon oda vannak, szabájosan lüktet.
-hát néha lapossarkut is kellen hordani!
-lehet, de akkor is fájnak.
-tudod mit ad ide, kicsit megmaszírozom Erának is én szoktam…
-de csak ha nem vagy fáradt, tényleg csak egy kicsit. Jaj dejó Istenem, szuper vagy. Nehagyd abba. Félre érthető hanglejtéssel, gondolom nem véletlen. Teljesen kiterűlve, szemét becsukva élvezte a kényeztetést. Már vagy 10 perce nyomkodtam mikor lábat cseréltem ezáltal szét nyíltak lábai. Rövid sortja semmit nem takart bugyi nem volt alatta, igy látni véltem izzó, csillogó pináját. Szívem azonnal a torkomba ugrót, ugy vert majd kiesett a helyéröl. Ezzel együtembe az összes vér a fériasságomba szállt.
Bár tudtam, hogy tekintetem nem látja, hogy mikor hova nézek, mégis félve néztem.
Hajtott a vérem, egyre feljebb és feljebb maszíroztam. Enyhe halk sihajokat észleltem, tudtam, hogy tetszik neki és, hogy szándékos amit tesz velem. De mikor a tettek mezejére kellet volna lépnem, bátorságom el szállt.
És vissza tért a józan eszem… Ha lehet ilyenkor ilyet kijelenteni.
Eszembe jutott Erika, vettem egy mély levegögt, lábait megsimogatva jeleztem, hogy itt a vége.
-nagyon köszönöm,ez nagyon jól eset, de ez maradjon a mi titkunk Erikának nem kell tudnia! mert még szeretném hasznod venni!
Ezt is ugy mondta, hogy félre lehessen érteni, mert tudta, hogy láttam amit kellet.
Majd szobájába ment és lefeküdtünk.
Nagyon jót aludtam reggel 8kor Erika keltett.
Párszót beszéltünk majd szólt, hogy beszéltmár az anyjával és megkért, hogy ugorjak majd be érte.
Rafinált, igymár biztos voltam abba, hogy megakar kapni hisz nem mondta a lányának, hogy éjszakáztam.
Telefont letettem, majd végig gondoltam, miként, hogyan fogok neki vágni, hogy megdughassam leendő anyosom.
De nem kellet sokáig gondolkodnom, megjelent egy bögre kávéval.
-jó reggelt, hogy aludtál?
-nagyon szuperül, kényelmesen,és te?
-én is jól aludtam, pláne az a masszás után…
-milenne veled ha teljes masszást kepnál! Mondtam, kacérkodva.
-addig nem hagylak békén amig meg nem kapom!
Tessék ezt idd meg és ha kilustálkodtad magad gyere reggelizni.
Kb. 10-15 percet voltam még a kanapén és kikeltem. Hatalmas merevedésem nem tudtam és nem is akartam rejteni. Épp pakolt az asztalra mikor az asztalhozérve meglátott és hatalmas merevedésem is.
-jaj, kapta el a fejét.
-bocsánat, de ez sajna egy darabig igy lesz…
-semmi gond, hisz ez nálatok természetes.
Leültünk egymással szembe és elkezdtünk reggelizni. Jót beszélgettünk, majd felket, hogy el pakol.
-segitsek? Kérdeztem.
-hát ha a rudad nem ver le semmit…
Ekkor, ö mosogatott nekem háttal. Gondoltam most vagy soha.
Mögé léptem, ö megérezte, hogy mögötte állok és meg torpant, tudta, hogy mi a tervem.
Kissé lankadó férfiasságon, fenekéhez préseltem.
Fenekét nekem tolva jelezte, hogy benne van.
Elöre nyúlva köntösét ki oldottam és lassan levettem puha, illatos testéröl.
Teljesen meztelen volt. Nem szoltunk csak nagyokat sohajtottunk. Ahogy megéreztem puha bőrét azonnal ismét kemény lett farkam.
Kezeim, csípőjére helyeztem és lassu, fimon simogatással vándoróltam egész a melléig.
Nagy, kissé puhábbak mit megszoktam, de ezek is izgatóak, szépek, formásak. Maszirozni kezdtem, csipegettem hatalmas bimbóit amik mint a kő olyan kemények voltak. Fenekét elkezdte mozgatni farkamon, én nyakába csokóltam. Szorosan magamhóz húztam, ö hátra nyúlva megragadta farkam, finoman húzogatni kezdte.
Jobb kezemmel, lefelé haladva elértem csupaszra borotvált pináját ami már tocsogot és izzót a vágytól. Enyhén terpeszbe állt, fenekét kitolta és kissé a pultra dölt. A pinájára igazítottam farkam és lassan elkezdtem betólni, iszonyat szűk volt csak nagyon nehezen bírtam beleférni.
Tövig voltam benne mikor megáltam, hogy vegye fel méreteim, teste remegésbe kezdet és hatalmas sikolyok közepette el élvezett.
Lába megrogyott, teste elernyedt és csak kapkodott levegő után. Hagykam kis időt majd elkezdtem járatni benne a farkam. Melleitől megragadva szorosan magamhóz húztam és csak dugtam ahogy bírtam. Hatalmas extázisba estem, ismét éreztem, hogy el gyengűl és hatalmas nyögéssekkel el élvez de ekkor nem hagytam, hogy ki élvezze. Kb 6-8 hatalmas lökés után, tele élveztem pináját. A pultra borúlt és csak remegett az orgazmústól. Lankadó farkam kicsúszott belöle.
Az aktus kb.5-6 perc volt ezalatt egy szótsem szoltunk. Nem mintha kelletek volna a szavak.
Megtörtént amit olynagyon szerettünk volna amit ö nagyon szépen kitervelt és véghez is vitte.
Ö még a pultnak támaszkodva pihent mikor én a zuhany fele vettem az irányt.
Nemsokkal késöbb, ö is bejött a fürdőszobába.
A mosdó kagylon támaszkodva, a tükörbe nézve látott engem és tette fel a kérdést. :
-helyes volt amit tettünk?
– nem! De soha nem feledem és nagyon jó volt.
-de a lányom… Nem, ez igy nem helyes,de bolond vagyok, mittetem!!nemlett volna szabad, hogy elcsábitsalak!
-ezt te akartad, tegnapóta tervelted és erösen tettél érte, hogy ez bekövetkezzen. (ekkor kiléptem a zuhanyzóból. Egymással szembe álva gyözködtem, hogy nem lesz baj csak tartsa a száját) .
-nagyon vágytam már egy férfira, de nem ilyen áron.
Arcát megragadva meg csókoltam, ez akár jó is lehet, csak a hozzá állás számít. Na menj zuhanyozz meg és megbeszéljük.
Nemsokkal késöbb jött is ki a fürdőszobából én teljesen meztelen a kanapén ülve vártam.
Nem szóltam csak ültem, tudtam, hogy akarja még mert meztelen érkezet.
Ránéztem kérdöen, – igérd meg, hogy senkinek nem mondod el,leginkább Erának!
-igérem!
Hozzám bújva, nyakam csókolgatni kezdte én pedig öt simogatni. Lassan haladt lefele mig a farkamhóz nem ért. Húzogatni kezdte, puszilgatni, nyaldosni majd lassan, érzékien szopni. Nagyon jól csinálta, jobb mint a lánya.haját összefogtam lófarokba és elkedtem diktálni a tempót. Mélytorokra vette a farkam, tartottam mig bírta, öklendezett, hörgöt de szopta ahogy csak bírta.
Kanapéra fektettem és lábai közé feküdtem. Nem tököltem, azonnal hatalmasat belenyaltam, örült tempóba járattam a nyelvem a csiklóján nem is kellet sok a már ismert remegés után a hatalmas orgazmus.
Tovább nyaltam, faltam, szopkodtam gyűrűs ujjam a fenekébe a kettő középsőt a pinájába tuszkoltam,közben nyaltam. Bal kezemmel melleit tapiztam, bimbóit csipkedtem. Testét dobálni kezte, hatalmas nyögésekkel és NEHOGY ABBAHAAAAGY! kiáltásával egyenesen a számba spriccelt.
Fejem magába húzva ugy, hogy alig kaptam levegőt. Kénytelen voltam nyelni és mikor megéreztem nedve ízét,csodás volt, tisztára nyaltam pináját.
Bocsánat kérés sürűségéba, fejem megragadva húzott fel.
-ne haragudj! De, de nem is tudom szavakba…
Csodás voltál,
Ezután kis pihenő kép elmentünk inni egyet.
Italt kortyolgatva megszólal.
-de szerencsés a lányom… Mit megnem adnék egy ilyen pasiért!
-hát itt vagyok, megkaptál és mostmár a tied is vagyok.
Az ölembe véve vittem a szobájába, az ágyba huppanva szinte azonnal tövig toltam neki.
Igy dugtunk vagy 10 percet mikor cseréltünk.
Lovagló pózba helyezkedtünk, lassan magába engedte és mozogni kezdett, melleibe kapaszkodva élveztem a gyönyört.
Akkor még nem tudtam de Erika hívot telefonon, én nem akartam fel venni de, ö mondta menjek mert lehet baj van.
Nappaliban volt a teló fel vettem, Era volt az, az anyja utánam jött, hogy halja mi a helyzet a lányával.
Miközben Era mondta a történéseket az anyját elém térdeltetve, farkam a szájába toltam elöször nem akarta de kis eröszak után ugy szopot mint mint a borjú. Álmomba nem gondoltam vólna, hogy én ilyet fogok át élni.
Mig Era mesélte, hogy lehet este haza jöhet én addig az anyját szopattam.
Megbeszéltük mikor megyünk be hozzá telefont lerakva, kétkézzel megragadva Dia fejét, baszni kezdtem a száját. (hozzá teszem, bár nyititt Era mindenre de hogy igy megbasszam azt nem engedi. Mert a kurvákat basszák igy)
Combjaim megragadva el tolta magát.
-te állat! Mit mondott ablányom.
-csak azt lehet, hogy este jöhet haza.
-akkor gyerünk basszál meg rendesen.
Feltérdelt a kanapéra én pedig hátulról kezdtem baszni. Csípőjébe kapaszkodva iszonyatos tempóba basztam. Ismért remegni kezdett és lefordúlt rólam.
Mint aki eszméletét vesztette ugy feküdt a kanapén.
Mellé feküdve vártam hogy észhez térjen.
Egy perc után ismét lovagolno kezdett.
Melkasomon meg támaszkodva. :
-verd te a pinám mert már nem bírom sokáig.
-akkor facsarj ki mint a lányod!
Nem is kellet sok, olyanokat csavart rajtam, ilyen teknikával 2 perc alat kifacsart. Hatalmas nyögések közepette élveztem teli pináját.
Hatalmas cuppanásal leszállt rólam.
-egy szex iaten vagy vöm! Még senki nem baszott igy meg mint te.
Duzzat is a melkasom még ha hazudott is. Rajtam fekve Dia, farkammal a kezébe miko hív ujra Era.
-szia.
-szia, most mondták, hogy 6kor kiengednek. Ugykészülj akkor, hogy addigra ide érj.
-rendben drágám.
Egyperc múlva hívja az anyját. Dia vissza feküdt mellém és elkezdenek pletykálni.
Persze én nem bírok magammal és lába közé feküdve nyalni kezdtem. Sohajokat vissza folytva válaszolgat lányának. Mivel erösen sperma szagú és ízű volt a pinája igy abba hagytam és fél merev farkam dugtam, tuszkoltam be neki. Lassan baszni kezdtem és egyre keményebb lettem, de mikormár nyögéseit nem bírta vissza fogni ellököt magától.persze csak a szitú miatt tettem, nem lett volna még eröm egy következő menetre.
Mivel még volt vagy 8 óránt igy meztelen mászkáltunk és folyamt dugtunk még 6 basztam meg a konypulton, az asztalon a mosogépen az erkélyen, persze nem igazán esett jól és egy csomó síkósító is kellet. De tudtuk, hogy nemsok alkalmunk lesaz még dugni igy minden percet kihasználtunk.
Eráért mentünk aki mégcsak nem is sejti azóta sem.
Diával mikor csak alkalmunk adódik hatalmasakat dugunk.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6918112524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása