Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egyetemista lány vette el a szüzességem

Rosszlányok blog 2023.05.22. 00:53

18 éves szűz srác voltam viszonylag jó tanuló és jó sportoló is. Nem voltam ronda a velem egyidős lányok aranyosnak tartottak de valamiért nem ment a csajozás és nem volt még addig barátnőm. Mivel szerettem volna egyetemre menni a jövőben a szüleim külön órára járattak Adrihoz aki nyelv szakon tanult az egyetemen. Mindig szívesen mentem órára mert az óra is és Adri is nagyon tetszett. Adri 21 éves volt 171cm, hosszú fekete hajjal formás kemény mellekkel és a feneke eszméletlen szép volt mivel rendszeresen járt edzeni. Amikor hazamentem volt hogy az Insta képeire vertem a farkam és élvezés közben mindig arra gondoltam milyen lehet a puncija. Egy hétfői órán azt mondta hogy ad egy feladatot amit 10 perc alatt meg tudok oldani addig ő megy és át veszi az edző nadrágját mivel kondiban volt. Neki is láttam a feladatnak viszont Adri a szoba ajtaját csak behajtotta így láttam ahogy tolja le az edző nadrágját. Amikor megláttam formás popsiját a fekete tangájában úgy meg dagadt a farkam hogy ki töltötte a nadrágom. Az erekciómat tovább fokozta, amikor Adri fekete tangáját is le tolta és le hajolt, mivel az alsó fiókban volt a váltó ruhája. Így még szebb volt a popsija de már láttam gyönyörű tinipináját ami a popsijával együtt brutál látványt nyújtott. Nem is bírtam magammal és az asztal alatt be nyúltam a gatyámba és masszírozni kezdtem a farkam. Már kezdtem bele élni magam amikor Adri egy földön lévő zokniért hátra nyúlt és meglátta hogy nézem (azt nem látta hogy a gatyámban matatok mert az asztal takart). Kicsit meglepetten mondta
– Jézusom ez az ajtó megint nem csukódik rendesen
Be zárta az ajtót és 5 perc alatt fel öltözött és jött ki hozzám. Természetesen nagyon kellemetlenül éreztem magam a történtek után. Adri csak annyit kérdezett:
-Feladat kész? Vagy láttál valami érdekesebbet?
Csak annyit tudtam mondani zavaromban hogy még nem fejeztem be. Csak annyit felelt
-Ne légy zavarban teljesen normális ez a te korodban.
Kicsit közelebb ült hozzám és meg kérdezte:
-Tetszem neked?
-Nagyon aranyos vagy-feleltem zavarodottan.
Erre Adri kezét a combom belsejére tette és óvatosan végig simította. A farkam azonnal kemény lett amit Adri is látott.
-Csókolóztál már? – kérdezte
-Még nem, mert nem volt eddig barátnőm-feleltem felénken.
Adri oda hajolt és adott egy puszit a számra majd nyelvével finoman át nyúlt a számba, isteni érzés volt.
-Most már csókolóztál mondta. Látom tetszett-pillantott le a kemény farkamra.
-Kérsz egy puszit a kis kukidra is?
Csak egy igent tudtam ki nyögni. Le térdelt a szék elé és le húzta a gatyámat. Ott állt előtte a 16cm-s farkam beton keményen.
-Nagyon szép formás kuki-mondta és szépen el kezdte puszilgatni, majd kicsitt vissza húzta a bőrt és el kezdte körbe nyalni a makkom, majd egy hirtelen mozdulattal el tüntette a farkam a szájában. Kéjes nyögdécselve szopta de annyira jó érzés volt hogy fél perc után szóltam hogy el fogok élvezni. Erre le állt és csak annyit mondott:
-Még nem! Most elveszem a szűzességed!
Fel állt le tolta a nadrágját és elém tárult a kopasz tinipinája.
-Tetszik a pinám kerdezte? – miközben én kemény farokkal ültem a széken
-Aha-nyögtem ki
Szemből felém helyezkedett és a farkammal dörzsölni kezdte a punciját majd hirtelen bele ült az ölembe és el tűnt a farkam benne. Mondanom sem kell hogy majdnem el is mentem, korábban még nem éreztem ilyet. Adri ezt követően el kezdett ütemesen lovagolni rajtam.
-Na milyen a pinám? Jó benne élvezkedni? Ilyennek képzelted-kerdezte
Ennek a hatására már végképp nem bírtam tartani magam és kéjes nyögések közepette kb 1 perc lovaglás után sugárban lőttem bele a gecimet a nunijába. Amikor fel állt egy kis ondó ki is csöppent belőle.
-Jól elinteztél szép adagot kaptam-jegyezte meg a puncijába matatva.
-Basszus nem húzunk óvszert-momdtam hirtelen
-Nem aggódj nem csináltál fel szedek gyógyszert-felelte miközben a fürdőben rendbe szedte magát.
Mire vissza ért már fel volt öltözve és mondta hogy fejezzem be a feladatot. Az óra végén mondta:
-Ha akarsz még többet tanulni akkor legközelebb gyere egy órával korábban és fel nyársalhatod a fenekem is. Úgyis láttam mennyire tetszik neked.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3018124818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása