Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nem várt gyönyör

Rosszlányok blog 2023.05.29. 00:55

Néhány hete, életem legextrémebb és legőrületesebb szexuális élményét éltem át egy olyan partner által, akitől soha nem akartam semmit.
Személyi edzőként dolgozom egy helyi fitness teremben. Ebből kifolyólag rengeteg emberrel találkozok nap mint nap, így természetesen nőkkel is. A legtöbbjük nem akar tőlem semmit, csak edzési tanácsokat, ám időnként akadnak olyanok, akiktől ajánlatokat kapok. Bevallom némelyiket el is fogadom, hiszen se kutyám se macskám, így miért ne. Nos nők terén elég válogatós vagyok. Csakis a jó testű, szép arcú nők jönnek be.
Úgy egy hónapja ellátogatott a terembe egy gyönyörű alakú, még gyönyörűbb arcú fiatal lány. Olyan volt, mint egy szupermodell. Bevallom megmozdult a farkam a látványától. Feszes kerek popsi, közepes mellek. Egy istennő és még csak huszonöt éves. Kiderült, hogy elhozta magával a nővérét, aki szöges ellentéte volt neki. Az arca kimondottan ronda, sőt már szörnyű, igazi bányarém. A teste viszont egész formás, már majdnem annyira, mint a húgának. Ennek ellenére szánni való, mivel az az arc, megöl minden szenvedélyt, az biztos.
Egyértelműsítettem, hogy én a húgával akarok foglalkozni a bányarém nővérét, meg lepasszoltam egy kollégának. Engem csak a minőségi áru érdekel.
Egy hete jártak hozzánk, amikor ez az istennő is elkezdett velem kacérkodni, amire azonnal léptem s az lett a vége, hogy leszopattam a kocsiban. Bevallom a szopási képességei csalódást keltettek. Kimondom elég bénán csinálta. Persze elélveztem, de nem volt az igazi. Ennek ellenére meg akartam dugni. Reméltem, hogy az istennőt csak elrejtette előlem.
Meg is beszéltünk egy találkozót egy hétvégi házban, amit csak nyaranta szoktak használni, így a kérdéses időben csak ketten leszünk.
Már előtte levő nap buzogott bennem a sperma. Tele akartam lőni a formás picsáját, hogy majd szétszakadjon.
Másnap reggel kocsiba pattantam és már siettem is a megbeszélt helyre. Kiszállok, kezembe veszem a gondosan kiválasztott virágcsokrot, becsöngetek, de legnagyobb megdöbbenésemre a nővére nyit ajtót. Értetlenkedve álltam ott, mint valami hülye.
– Hol van Kitti? Azt beszéltük ő lesz itt.
A nővére akit Beának hívnak csak ennyit felelt.
– El kellett ugrania valamiért, én pedig mindjárt megyek el. Gyere be, ne állj ott kint.
Bementem, leültem és kaptam egy kis teát amíg várok. Finom tea volt, de egy idő után nagyon kótyagos lettem tőle, végül teljesen kifeküdtem. Fogalmam sincs mi történt, de mikor magamhoz tértem, egy ágyon feküdtem, kezeim és lábaim szorosan kikötve és teljesen meztelen voltam.
Nagyon megijedtem, hogy mi lesz velem, bevallom férfiasan, pánikba estem. Kiáltozni kezdtem, mikor az ajtó kinyílt és Bea lépett be rajta egy szál bugyiban. Csak most láttam milyen frankó mellei vannak. Egyenest odasétált hozzám.
– Örülök, hogy végre magadhoz tértél.
– Mit csináltál velem? Mi folyik itt? Mit tettél a teámba?
– Némi altatót.
– Oldozz el, de azonnal!
– Sajnos nem tehetem – vigyorgott Bea. – Addig nem, amíg egy csöpp geci is van a farkadban.
– Miről beszélsz? Hol van Kitti?
– Kitti otthon van. Csak én vagyok itt.
Nagyon ideges lettem.
– Átbasztatok! Engedj el azonnal, amíg szépen mondom!
– Most nincs kedvem.
Ekkor lágyan elkezdte simogatni a combom belső részét, az alhasamat és végül a franciakörmei végével a farkamat kezdte cirógatni.
Szabadulni akartam és próbáltam kitépni magam ebből a hülye helyzetből, de a köteleket erősen rögzítette ez a ribanc.
Aztán azt éreztem, hogy a farkam elkezd keményedni és a dühöm helyét szép lassan valami jóval kellemesebb érzés veszi át.
Én ellenkeztem, nem akartam ettől a csúfságtól semmit. De olyan finoman simogatott.
Aztán a közeli asztalról kezébe vett egy kis üveg sikosítót és alaposan bekente vele a farkamat és a golyóimat. Mikor pedig végzett, marokra fogta a faszomat, aztán közel hajolt és bekapta a heréimet és vadul szopogatni és nyalogatni kezdte.
Majd felakadt a szemem, ahogy csinálta a farkam pedig turbó fokozatban keményedett. Utána a szájával rácuppant a farkam oldalára, mint valami polip a tapadókorongjával és így csúszkált rajta föl-le, miközben lenyúlt a gátamhoz és ott kezdett izgatni.
Azt hittem megőrülök ott helyben, annyira jól esett, nem is tudom mikor kaptam ilyen kényeztetést. Hangosan nyögtem és ziháltam.
Mikor abbahagyta újra a golyóimat szopogatta, de most erőteljesen verni kezdte a faszom, miközben az ujjai most is a gátamnál izgattak.
Már szinte rángatóztam az élvezettől, nem akartam elhinni, hogy ez a ronda nő ezt csinálja velem.
– Szopjál le! – Kiáltottam végül.
De Bea ekkor megállt, abbahagyott mindent, végül felállt. – Most nincs kedvem. – Azzal fogta magát és kiment a szobából, miközben a farkam majd szétrobbant.
Fortyogtam a dühtől és újfent ki akartam tépni magam, de mikor a farkam kezdett volna összemenni ismét megjelent Bea, ezúttal teljesen meztelenül. Gyönyörűen fazonírozott puncija volt. Na erre a látványra megállt a farkam zsugorodása, de már nem volt olyan kemény, mint az előbb.
Bea azonban hozott magával egy hengeres szerkezetet. Elsőre nem tudtam mi az, aztán ahogy jobban megnéztem, elkezdtem gyanakodni.
– Az ott micsoda?
– Ez egy műpina, beépített pulzátorral.
A tetején található nyílásra és belűlre is kent a sikosítóból, majd hozzá dörzsölte a farkam hegyéhez.
– Vidd ezt innen, azt akarom, hogy szopjál le!
– Leszarom mit akarsz! – Felelte flegmán. – Most én irányítok.
Elkezdte verni a farkamat, közepes tempóban. Kezdtem megint keményedni és mikor ezt ő is észrevette, finoman ráhúzta a farkamra a műpinát, majd egy gombot benyomva bekapcsolta a pulzátort. Ahogy erőteljesen föl le mozgatta a pinát és az még rezgett is a farkam megint betonkemény lett és ismét kezdtem bepörögni. Éreztem, hogy közeledik a vulkán amit a csípőm egyre hevesebb mozgásával ösztönösen jeleztem.
Erre a kis kurva lehúzta a farkamról a műpinát, szinte félredobta és megint kiment.
Na én itt már üvöltöttem a dühtől. Szinte eszemet vesztettem a vágytól és az izgalomtól.
Most hamarabb jött vissza, mint az előbb, de egy kis csomag volt nála, ami elfért a tenyerében. Nem láttam mi az, mert lerakta oldalra.
Egy szó nélkül megint szopogatni kezdte a golyóimat, mint az elején és verte a farkamat, de most lassan.
A faszom szinte azonnal betonkeménnyé vált és én nyögtem, vonaglottam, annyira finom volt minden amit csinált.
És ekkor feltérdelt az ágyra, majd előrehajolt és tövig bekapta a dákóban és egy darabig a szájában tartotta. Aztán kegyetlen tempóban szopni kezdett, csak úgy cuppogott a szájában. Mélytorkozott és a makkomat izgatta felváltva. Köröket vert a húga szopására. Éreztem, hogy nincs megállás.
– Mindjárt elspriccelek – kiáltottam, mire ő az egyik melléhez érintette a farkamat és úgy kezdte verni.
Üvöltve az élvezettől, három irdatlan vastag sugár geci lőtt ki a faszomból és utána több kövér csepp. Sosem élveztem még ekkorát.
De a farkam még akart méghozzá abból a csúnya arcú nőből.
– Oldozz el! – Kérleltem a korábbiaknál jóval barátságosabb hangon.
– Miért is? – Nézett rám Bea, miközben a mellén landolt gecit tunkolta az ujjaival a szájába.
– Szét akarlak baszni!
– Azt hittem nem érdekellek. Nem is figyeltél oda rám. Mi változott meg!
– Te sokkal izgatóbb nő vagy, mint a húgod – böktem ki végül.
Bea elvigyorodott és eloldozott. Mikor szabad lettem, az ágyra döntöttem és vadul nyalni kezdtem a punciját, majd csatakosra ujjaztam, hogy csak úgy visított az élvezettől. Aztán a közeli asztalról elvettem egy gumit, mert mint kiderült azt hozott be, felhúztam és a farkam már toltam is a puncijába és keféltem mint egy vadállat. Nem tudom mikor, de egy idő után csókolózni is kezdtünk. Aztán az ágy szélébe kapaszkodva feltérdelt és én mögé térdelve őrült tempóban keféltem kutyapózban. Úgy izzadtam mint a ló annyira basztam a lucskos punciját, a csőcseit markolászva. Végül ismét egy jókorát élveztem, de ezt már a gumiba.
Mindketten kifeküdtünk és úgy döntöttünk lezuhanyozunk, de a zuhany alatt megint rommá basztam, ezúttal a seggét.
Annyira mély nyomot hagyott bennem az a pár óra, hogy ma már Bea nemcsak egy szép emlék, hanem a csajom.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6018124820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása