Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A huncut taxisofőr

Rosszlányok blog 2023.06.05. 00:56

A nyáron Görögországba utaztam, viszont a repülőmet indulás előtt 3 nappal lemondták. Nem tudtam mit tegyek, autóm nem volt. Így hát megbeszéltem egy utat, egy taxitársasággal, ahol szerencsémre volt olyan aki elvállalta.

3 nappal később a házam előtt volt, pontban 10:00-kor. Nagyon jóképű, fiatal, izmos férfi volt. Hogy mit ne mondjak azonnal felizgultam, de ez nem igazán mutattam ki, így hát elindultunk. Néma csönd volt az autóban, egészen az Magyarország határáig.

Itt Ábel megállt egy benzinkútnál, és azt mondta, hogy be kell szaladnia valamiért. Be is ment. Majd 10 csomag óvszerrel, egy szájpecekkel, és néhány csomag síkosítóval jött vissza. Nagyon felizgultam, megint. De ő amikor visszajött azt mondta, hogy a barátnőjének vette. Kicsit elszomorodtam, de beletörődtem a sorsomba.

Ezután már csak este álltunk meg, mert másnapra terveztük az út másik felét. Itt Ábel egy elhagyatott parkolóban állt meg. Előzetes elmondása szerint azért mert itt nem kell fizetni a parkolásért. Tapadókorongos sötétítőket tett az ablakokra, és bezárta az autót. Majd lehajtotta a hátsó üléseket, hogy kényelmesebben tudjak aludni. Majd elkezdett valamivel előrehajolva bütykölni. Nem tudtam mi az mert hátul ültem. Pár másodperccel később megtudtam hiszen hirtelen a számra ragasztotta. Innentől persze már tudtam, hogy ragasztószallag volt. Aztán pedig a síkosítóért nyúlt. Én viszont letéptem a számról a ragasztószalagot, és dadogni kezdtem:
-Á…Á..bel ezt én nem tehetem meg…
-Dehogy nem!-válaszolta Ábel határozottan
-Nem nekem ez nem megy és nem csinálom!-makacskodtam
-De igen mert muszály lesz!-kiáltotta és egy újjab ragasztószalagot tett a számra, de mielőtt levehettem volna, a kezeimet is összeragasztotta. Majd kigombolta a nadrágját és a számhoz tette, egy szóval: Szopjál!
Félelmemben engedelmeskedni kezdtem. Pár perc után gyakorlott mozdulatokkal vetkőztetni kezdett. A melleimet kezdte csókolgatni, de a csókokból pár másodperc után harapdálás lett. Nagyon fájtak, égtek a melleim. Ezután egy egy irodai csipeszt tett a két mellbimbómra. Ezek nagyon nagyon szorosak voltak, majd leszíjjazta a melleimet. Pár perc után már nem is mellek hanem lila lufik voltak.

Majd a szoknyám alá nyúlt teljesen nedves voltam. Majd elkezdte izgatni a csiklómat a péniszével. Ezután megfogott egy doboz óvszert, egy darabig nézte majd eldobta és egy hirtelen mozdulattal belém nyomta azt a 27×5-ös péniszét sikítani akartam, de nem tudtam a szalag miatt. Egy darabig bszott majd dildókat vett elő. A legrosszabb, egy hátmasszázsra tervezetll fúró alakú cserélhető fejű dolog volt iszonyatosan erősen rezgett, vagy mozgott előre hátra, hiszen nem is pinába tervezték. Nagyon nagyon fájt. Főleg a golyó! 10cm volt az átmérője! De belémnyomta borzalmas érzés volt! Egészen hajnali 3-ig játszadozott velem. Majd a szálláson minden éjjel. Életem legborzalmasabb nyaralása volt.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6518124822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása