Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy nyári kaland

Rosszlányok blog 2023.06.19. 20:11

Ez a történet kb két éve történt velem, akkor 18éves voltam friss érettségivel.Pár hónapja szakitottam az akkori barátnőmmel és gondoltam szét nézek az interneten.Akkor futottam bele egy sexpartner kereső oldalba. Sok chatelés után )főleg érettebb nőket kerestem) nem igazán találtam senkit , ezután már annyira megelégeltem a legkicsinylést mindig elküldtek a korom miatt,hogy konkrétan leirtam mit tennék vele . Egyik nap mikor felléptem az oldalra nagy meglepetésemre vissza irt egy 46éves anyuka.A válasz kb annyi volt,hogy fiatal vagyok de az ilyen nagy szájúak mindig felsülnek.Válaszomtam egyből,hogy tehetne egy próbát,nyilván vicceskedve elakart küldeni majd elkezdtünk hosszan beszélgetni kinek mi jön be mit keres itt stb. Én mondtam,hogy főleg egy régebbi tanárnőm miatt keresk csak 40fölött mégis milyen lenne velük, ő a férje miatt (elhidegült kapcsolat). Addig beszéltünk erről,hogy már tanárnéninek kellet hivnom a chaten vagy telefonba és házifeladatot is kellet csinálnom neki(képet videót). Egyik nap junius vége felé megjegyezte, hogyha szeretném akár korepetálna is magán órán.Persze kaptam az alkalmon és egy héthköznap délelőttre beszéltünk időpontot a lakásán. Ilyenkor senki sincs rajta kivűl otthon délután négyig.Nem lakott messze tőlem bringával 10perc kb. Az ajtóba érve majd kiugrott már a szivem na de amikor kinyitotta az ajtót az állam leeset! Az az igazi milf vállig érő barna haj , közepesen nagy mellek, isteni nagy popsi, vaskos de igazi szemmágnes combok. Egy ingben alatta semmi ,szemüvegben és egy szűkfarmerban nyitott ajtót és úgy üdvözölt mintha tényleg tanitásra jöttem volna.Kis bemutatkozás arcra puszi és beinvitált az előszobába az asztalhoz. Az asztalon már várt egy füzet és egy toll is . Majd leültetett és felkérdezte a leckét. Válaszol csak annyit kapott,hogy :
-mivel egész nap rá gondoltam nem igazán tudtam házival is foglalkozni. Felhúzta a szemöldökét :
– Ohh de nagy szájú a fiatalember! Nah és halljam miaz amire gondoltál fiacskám.
-A tanárnő isteni fenekére!
-Tényleg erre itt?
majd a vonalzóval megfordult és a popsijára csapott. Én csak bólogatni tudtam.
-Na és mit tennél ezzel a popsival?
-Nagyon sok mindent ranárnéni!
Majd elkezdte letolni azt a szűk farmert a fenekéről combközépig.
-Akkor mutasd meg mit tennél vele!
És ismét rásózott a vonalzóval a fenekére.Az államat még mindig keresve megsimogattam megpusziltam majd a fejemet belenyomva a két puha dombközé elkezdtem alaposan nyalni,falni a popsiját. Percek múltán a punci is sorra került mire alaposan kipoliroztam a segglyukát.Elkezdtem újjazni egy majd két újjal a punciját miközben visszatértem a popsijához. Hangos nyögésekkel nyugtázta, hogy tetszik neki. A nyelvemet próbáltam minél beljebb erőltetni a szűk kis lyukba. Majd megfordult és az asztalra felfeküdve nyalatta még magát. Punci kapta a főszerepet de közbe kapott egy ujjat a popsi is. Az inge már kivolt gombolva előkerülve nagy érett melle szép nagy bimbóival. Punci falás után felmentem szétfalni a mellét is. Pár pillanat múlva újjával az államat felhúzva egy vad csókot adott majd felállt a székbe lökött és úgy alaposan szétszopta a farkam. A nyelve lassan kezdett alúlról a tőtől egészen a makk hegyéig mikor eltüntette a szájával az egészet. Nem birtam sokáig.
-Tanárnő elfogok élvezni!
Leküldött a a földre, ráült az arcomra és nyelvel a popsijában élveztem tele a száját. Mindet lenyelte és megcsak feküdtem ott még mindig szétnyalva seglyukát.
-Nocsak nocsak több mint vártam, a házidtól talán eltekinthetek , de még bizonyitani kell ha nem akarsz megbukni.
Majd kiment a mosdóba rendbe tenni magát, mikor vissza jött már pucér volt én harcra készen szintén pucéran a székben vártam.
– Na mozdulj és gyere ide!
Lefeküdt a kanapéra és a farkamat megmarkolva verni kezdte, kicsit megszopizva.
-Most pedig keféld meg a tanárnődet ahogy csak tudod!
Több se kellett letérdeltem és misszionáriusba elkezdtem kefélni a már tocsogós punciját,Melle csak úgy ringott. Gyönyörű látvány volt ,nemis birtam sokáig mig ránem vetettem magam a nagy bimbókra, hol a melle hol a nyelvével volt tele a szám. Póz váltás következett majd lefektetett és keményen bele ült, úgy lovagolt mintha az élete múlott volna rajta.. Lovaglás közben markoltam a fenekér ahogy birtam, az újjam egyre beljebb tévedt és már azon kapta magát,hogy az egyik újjam mélyen a fenekében van .
-Nem szégyelled magad? A tanárnéni popóját újjazod?
annyira beinditott ez,hogy izomból kezdtem elpumpálni alulról és már két újjamat is elnyelte a nagy kerek popsi.
-Ha igy folytatjuk gyorsan elmegyek tanárnő!
-Akkor kell egy kis lassitás . Majd leugortt a farkamról és 69be lassan elkezdett szopni. Gyönyörő segglyuka már kivolt tágulva végig azt nyaltam.
-Ideje akkor a tanitásnak !- mondta majd a kanapé szélére pucsitott .
– Gyere tedd bele és dúgj!
Nekem se kellett többször mondani már a makkom áttörte a gyűrűt és érezte ahogy kezd engedni egyre beljebb. Ahogy teljesen be engedett elkezdtem ugy baszni ahogy a csövön kifért .Úgy sikongatott,hogy azt hittem a szomszédok kihivják a mentőket hozzá. Mikor éreztem nem birom tovább kihátráltam és lefeküdtem a kanapé elé, ő jött és belegugolt popsival. Ugrált rajta hatalmas mellei ide oda himbálóztak.
-Már nem birom tanárnő elmegyek!
-Élvezd tele akkor a seggem!
Majd kis gyorsitás után akkorát élveztem mint még soha, tempóján lassitott melleitt kaptam be először, kezem végig markolta hatalmas fenekét, majd amennyire birt beletolta magába farkam olyan mélyre amennyire tudta és vadul lesmárolt. igy csókoloztunk még egy két percig mint lenem lankadtam.Elmentünk egy nagy zuhanyra és befeküdtünk az ágyba még kétszer is dugtunk aznap majd még többször is a nyáron . Legjobb nyaram volt.Köszönöm, hogy végig olvastad remélem tetszett. Igaz történet innen is puszillak Timi �

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6218142282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása