Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A KAMU MASSZŐR

Rosszlányok blog 2023.07.03. 20:14

A haverom masszőr terapeuta.Ezen kivűl egy simlis kurvapecér.Csak nőket masszíroz és persze-bár tagadja-némelyiket meg is dugja.A legtöbbjüket, ha őszinték akatunk lenni. A lényeg az, hogy nagykorúak legyenek..Egyszer-mivel tett nekem egy szivességet- úgy határozott hogy behajtja rajtam.
-Te öreg-hívott fel egy napon-lenne itt valami.Sajnos dolgom van, és ki kellene hogy segíts.Jön egy vendégem háromra, de sajnos nem érek rá.Szeretném ha kisegítenél.
-Te hülye vagy-mondom neki-én nem vagyok masszőr!
-Ugyan már…egy kis olaj, egy kis érzékiség, egy kis zen…hát biztos masszíroztál már nőt!-nevetett.
-Na jó-adtam meg magam-de ha elcseszem nekem aztán ne reklamálj!
-Ugyaan haver…még élvezni is fogod!Egyébként egy jól karban tartott ötvenes, aki most jön először.Szóval mindent bele!-azzal letette.
Ötvenes…hát ha valami megereszkedett gyűrött sznob satrafa, esküszöm kinyírom a fickót.Ezt gondoltam.
De hát a becsület az becsület, szóval vettem egy mély lélegzetet, aztán elindultam a haverom szalonja felé.Mivel volt még egy órám, úgy gondoltam felkészülök.A helyiség rendben volt, a masszázs asztal szépen előkészítve, tiszta törölközők a helyükön, kencék és fincék…minden ami szükséges.Átbújtam egy fehér nadrágba, meg egy
egy pólóba, és vártam a vendégem…aki meg is érkezett, még előbb mint számítottam rá.
Egy nagyon dekoratív, sötét  félhosszú hajú hölgy, aki simán letagadhatott volna minimum tíz évet.Szép mélybarna szemei voltak, amiben szìvesen süllyed el az ember tekintete, hossszú pillái, szép nyaka, homokóra testalkat, domború csípő, hosszú combok kerek masszív fenék és szép nagy mellek…kétség kívül nem egy vénasszony állt  előttem, hanem egy érett szépséges nő.
Kék nyári ruhát viselt, ami kiemelte az adottságait, és az ablakon áttörő fényben megmozgatta a fantáziámat, ahogy a melltartó es a bugyi meg-megvillant alatta.
-Hello-mosolygott rám szép alt hangán-Michaela vagyok.Ön lenne hát a masszőr?
-Assante madam-válaszoltam-én lennék.
Ott az öltöző-mutattam egy ajtóra-kérem hogy vetkőzzön le, és aztán el is kezdhetjük.Talál ott törölközőt is.
-Teljesen le?-somolygott rám.
-Khm..igen ha nem gond.-néztem rá-így hat a terápia…igazán.
-Értem.És nem gond-kacsintott rám és eltűnt az ajtó mögött.
Pár perc múlva megjelent, bebugyolálva egy törcsibe, ami amúgy nem sokat takart.Szép nagy kerek melleinek bimbói szinte átütötték a frotírt, és a köldöke alatt sem kellett nagyon fantáziálnom hogy mi is lehet ott.
Kérem feküdjön le az asztalra-mondtam neki-a törölközőt majd én elveszem.
Azzal kibújtattam a törcsiből, ő pedig kényelmesen elhevert hasmánt az asztalon mint valami jóllakott nőstény macska.
Mit ne mondjak volt mit nézni.Szép sportos vállai arról árulkodtak hogy nem hagyja el magát , V alakú háta azt sugallta hogy hölgyünk nem hanyagolja az edző termet, szép ívelt enyhén nagy asszonyosan telt segge észbontóan domborodott, hosszú combjai közül pedig szemtelenül bújt elő puncijának két kagylócskája…Nem hazudok ha azt mondom, rendesen keményedett a faszom.
De hát első a meló, ezért fogtam a masszázsolajat, szép vékonyan rácsorgattam a hátára, és lassan, nem erősen de határozottan, elkezdtem belemasszírozni a sima bőrébe.A nyakán, a karjain, a hátán…végig a derekán olykor hozzáérve a seggéhez.Es ha már a segge, a két félgömb közé is csorgattam némi olajat, ami szemtelenül beáramlott puncijánsk kívánatos résébe, és azt is kezelésbe vettem.Bevallom élveztem ahogy megmarkolhatom a két feszes félgömböt, és élvezettel lazítottam ki a feszültséget a páciensemből.Miközben a seggét gyúrtam, a szemem le nem vettem szép, asszonyos pinájáról.Volt mit nézni.Ahogy a markommal gyömöszöltem  a két félgömböt, a puncija hol szétnyílt, hol összezáródott  miközben az odacsorgott masszázsolaj akaratlanul is nedvesítette a bejáratot.
Izgató volt?Az nem kifejezés.
Aztán mikor szépen meggyúrtam hátulról, megkértem hogy forduljon meg.Szó nélkül engedelmeskedett.Akkor finoman beolajoztam a két melle közt és elkezdtem nyaktól lefelé masszírozni.Két oltári melle a gravitációt meghazudtolva meredt a mennyezet irányába, mellbimbói pedig kőkeményen álltak.Én pedig minden egyes körkörös masszázsmozdulattal egyre lejjebb és lejjebb dolgoztam a tenyeremmel, míg nem rá nem találtam a két tiltott gyümölcsre.Mivel szépséges kuncsaftom nem tiltakozott  én annál bátrabban masszíroztam nagy, gyönyörűséges  cickóit.Michaela behúnyt szemmel adta át magát a masszázsnak, csak szapora lélegzetvétele alapján tudtam hogy ő is élvezi.
Miután én is rendesen kiélveztem magam mellei gyömöszölésével, a hasát vettem kezelésbe.Finoman nasszíroztam a feje fölött állva, egyre lejebb és lejebb…belenyúltam az újaimmal a köldökébe, miközben egyre lejebb-és lejebb vittem a kezem, a szeméremdombja irányába, sőt sokszor meg is tapintva azt.A combjait masszírozva, egyre közelebb a borotvált puncijához,vittem bele a masszázsolajat a bőrébe.
Majd helyzetváltoztatás után, mellé léptem, és némi olajat csorgatva a szeméremdombját kettéosztó résbe, finoman elkezdtem kezelésbe venni a lényeget…enyhént széthúztam a combjait, hogy jobban hozzáférjek a pinájához,finoman elkezdtem masszírozni a bejáratot, azzal együtt pedig a szolid kis csiklóját.
Michaela egyáltalán nem tiltakozott sőt…kicsit feljebb húzta az egyik lábát, ezzel még inkább teret engedve a kezemnek, ami a pinusát illet…közben már jó nagyokat sóhajtozott, ami arra utalt hogy nagyon is élvezi.De ekkor már az én farkammal sem lehetett bírni. Mivel nem volt rajtam alsó, a vékony műtősgatyát majd szétrepesztette a faszom.Ezért aztán, miközben a pináját újjaztam, a másik kezemmel kibontottam a zsinórt a gatyámból, és elővettem a 20 centis, tettre kész farkam.Aztán fogtam Mika kezét, és rátettem a bránerre.Nem mondanám hogy megdöbbent sőt…mi sem természtesebb módon, simán elkezdte húzogatni.Szóval mindent egybe vetve, egyik kezemmel a páciensem puncijában, masik kezem felváltva gyúrja a csöcseit, míg ő veri a farkam…tripla kéjmámor.
Persze én sem voltam rest.Odaléptem az arcához, felkínálva neki szopásra a szerszámom.Erre ő oldalt fordult   és a világ legtermészetesebb módján bekapta a farkam, és profi mód elkezdte szopni.Éreztem ahogy a nyelve érzékien simogatja a makkom, majd bekapja ahogy csak lehet, nyom egy mélytorkost…majd ritmikusan szopja tovább…szoptak már le nem egyszer, de így azért ritkán.Mikor aztán rendesen megkúrtam a száját, finomam kivettem a farkam, előre mentem az asztalhoz, felmásztam rá, oda, Mika lába közé, elrendezem szépen a combjait V alakban, előkészítve a puncit a behatolára, és finoman hozzá dörzsöltem a makkom a borotvált pinájához…közben a melleit szopkodtam.Szépen dörzsöltem…izgattam…aztán egyszer csak éreztem hogy Michaela keze fimonam beigazítja magának a hüvelyébe a faszom.Kényelmesen, nem sietve elkezdtem dugni a lucskos muffját.Halkan, úrinő módjára nyögdécselt, élvezve hogy a faszom kitölti asszonyos pináját.
Közben bránerem bejárta hüvelyének minden zegét-zugát.Élveztem ahogy faszom kitölti ruganyosan befogadó punciját, ami nem volt sem túl szűk, te egyáltalán tág sem.Mint ha egy finom ruganyos, meleg nedves masszában lubickolt volna a faszom, amit egy határozott de kellemes odú tart fogva…Istentelenül élveztem a baszást, de egyáltalán nem volt késztetésem elmenni még… ezért aztán elhatároztam hogy pózt váltok.
Kivettem a farkam, Mika mögé kerültem, felhúztam az egyik combját….ő pedig nem kérette magát, fogta a farkam és visszarakta nedves, forró pinájába.Felvettem a ritmust, és így basztunk hosszú perceken át…addig ügyeskedtem megint  így hátul-oldalt helyzetben, amíg a mellei ismét nem kerültek a számba.Kéjesen homorított, hogy elérjem bomba csöcseit, én pedig nem kérettem magam, és élvezettel szopkodtam és markolásztam őket.Akkor már Michaela kéjesen nyögött, én nem különben.
Kb 20 perce basztunk már, mikor éreztem hogy Mika egyszer csak összerándul…és én abban a pillanatban telilöveltem a pináját.Szakaszosan tört belőlem elő az ondó, és minden fröccsentésre Michaela spriccentéssel válaszolt, leforrázva puncijával lüktető faszom….
Így feküdtünk izzadtan és kielégülve, egymás karjaiban még egy kis időt.Aztán Michaela felkelt és azt mondta:-Köszönöm ezt a kellemes délutánt…jövő héten megint bejelentkezem.
Ezzel rámkacsintott, és eltűnt az öltözőben.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8518142292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása