Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy fiús este

Rosszlányok blog 2023.07.10. 20:18

20 éves voltam amikor elkezdett érdekelni, milyen lehet egy formás farkat fogni, esetleg a számba venni. Regisztráltam hát egy ilyen oldalra, jöttek egymás után a nyomulós, igénytelen pasik…. végül töröltem magam, de egy dologra nem figyeltem…
Egy átlagos este, busz – villamos úton haza, stb. Ahogy leszálltam egy pasi jött oda hozzám, megszólított a társkeresős nevemen. Nagy csodálkozva néztem rá, hogy mégis honnan ismert fel. Mint kiderült véletlenül egy arcos fotót is feltöltöttem a tarskeresőre és felismert. Dumáltunk kicsit, majd leráztam, hogy meggondoltam magam. Azért egy elérhetőséget adott hogy ha mégis meg gondolnám magam. Teltek a hetek, néha néha csak a srácra gondoltam és már duzzadt is a farkam. Ráirtam…
Beültünk inni egyet szombat este. Tök jó volt a a hangulat, meséltük a sex sztorikat ami csak egyre jobban beindított.
Nem sokkal később taxit hívott. Kérte hogy menjek vele, szeretne mutatni valamit.
Én naivan beszálltam a taxiba. Majd a lakásába érve elment tusolni, én a tv előtt vártam..
Nyílik az ajtó, ahogy odanéztem, a csupasz farkát pillantottam meg, majd a a formás fenekét.
Annyira fel izgatott, hogy tudtam mi lesz a ma esti feladatom. Visszatért köntösben, leült mellém és finoman célozgatott hogy tusoljak én is.
Tusolás után a mellé ültem, a törölközőmet véletlenül szétnyitva hagytam…
Ahogy meglátta a kemény farkam már húzott is magára.
Markolta a seggem, a mellbimbómat csókolgatta amitől majd elsültem.
A fenekmnél éreztem , hogy nagy érdeklődést váltottam ki.
Maga elé állított, levette a köntösét, rólam a törcsit és a kezemet a farkára tette.
Kb 18-20 centi lehetett, de nem túl vastag.
A tarkómnál fogva maga elé rántott, 1 pillanat alatt térden vártam a farkát. Az enyém szinte csöpögött az izgalomtól.
A finom illatú, formás fasz ott llengett előttem, néha néha az arcomnak ütközött .
Megsimogatta a fejem és oda súgta, ügyes kis ribanc legyél. Abban a pillanatban már tolta is a számba a méretes faszát. Próbáltam ügyesen finoman szopni, de ő diktálta a tempót, kúrta a szám vadul. Az ajkaim cuppogtak az eres faszon. Azt hittem ott nyomban elélvezek, de abba hagyta, hanyatt feküdt, és 69ben húzott magára. Szoptam a golyóit, ő is az enyémet, közben vertem a hatalmas faszát. A seggemet folyamat csapkodta, simogatás közben éreztem ahogy egyre gyakrabban a luk közelébe csússzanak az ujjai. Felnyögtem minden alkalommal, ilyenkor mindig mélyebbre tolta a faszt a számban.
Már az élvezés szélén állt amikor feszítő érzésre lettem figyelmes, 2 ujja már tövig bennem,. Csak szopjam tovább – monda kéjesen.
A farkamból csorgott az előváladék, amit előszeretettel használt a fenekem ujjazásához.majd megfeszült a teste, és hatalmasat élvezett. Próbáltam az utolsó cseppig kiszívni a forró spermáját.
Ittunk egy kis vizet, majd kértem, hogy én is elélvezzek.
El fogsz , türelem- mondta mosolyogva.
Négykézláb a a kanapéra parancsolt, és a fejemet a párnába nyomva, elkezdte finoman verni a farkam, közben az ujjával a seggem izgatta. Majd hallottam egy kis zörgést, bontotta a gumit, és már éreztem ahogy tolja belém a méretes faszát.
Hatalmasat nyögtem ahogy betolta a szűz seggembe. Majd elélveztem az izgalomtól.
Finoman tövig tolta, szinte a torkomnál éreztem.
Végig simította a hátam, belemarkolt a hajamba majd elkezdte finoman dugni a seggem. A fejemet hátrahúzva egyre ütemesebben járt bennem ki-be a farka. Az élvezés és ájulás határán álltam a kéjtől.
Ahogy egyre hevesebben kúrta seggem úgy csapkodta egyre vadabbul.
Ügyes fiú vagy, szépen nyeli a faszt a lukad – szólalt meg.
Egyre jobban beindított a tudat, hogy valaki így használja a testem. A dicséreteivel és a hozzáállásával teljesen megadtam magam neki.
Hallottam ahogy kicuppan a farka, szinte zsibadt a lukam, de egyre jobban kívántam.
Hasalj a földre – parancsolt rám.
Ugrottam amilyen gyorsan csak tudtam. A farkam félkemény állapotban ontotta az előváladékot.
Kaptam egy vaskos párnát a hasam alá, egy kis síkosítót kent a lukamra, és tolta belém újra a farkát.
Nem kellett sok és éreztem, hogy közeleg a vég, ekkor már 15-20 perce cuppogot a seggem tőle. Elkezdtem verni.
Amikor meglátta, hátrafogta mindkét kezem.
Menni fog így is – kacsintott rám.
Éreztem ahogy kissé kihúza, majd ütemesen, egyre gyorsabban kúrja, az addigra már szűznek nem igazán mondható seggem.
Egyre közelebb jártam az élvezéshez.
Cirógatta a hátam és csak tolta belém.
Hihetetlen érzés lett úrrá rajtam. Megfeszült az egész testem, éreztem, ahogy szorítom a farkát a lukammal.
Majd hatalmasat élvezve lőttem a padlóra. Nagyokat nyögve éreztem ahogy a farkam pulzálva engedi ki a spermát, miközben a lukam a farkán pulzál.
Finoman kihúzta belőlem, a még mindig kemény farkát. Felizgatta ahogy elélveztem.
A kanapéra ültetett.
Most ismét a szád jön – mondta.
Mint egy igazi ribanc nyitottam a számat.
Nem kellett sok, pár perc után hatalmasat élvezett az arcomra, majd a végén lenyalatta velem a farkát.
Ott ültem tele gecivel, szibbadó seggel, de olyan mértékben kielégülve, mint előtte soha.
Tudtam hogy jó ribanc leszel, tusolj és indulás – mondta mosolyogva.

Én a kanapén ültem még mindig amikor szólt hogy a felesége is hazaér nemsokára, úgyhogy induljak.
Izgatott a tudat, hogy a felesége mellett engem is kezelésbe vett. Gyorsan letusoltam és hazasiettem,
Később még párszor találkoztunk,

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr918142300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása