Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Első randim Málnával

Rosszlányok blog 2023.07.17. 04:48

Sziasztok, a nevem Ádám, és egy történetet szeretnék elmesélni, ami pár hónapja történt velem egy első randin. Nem is húznám tovább a szót, belekezdek.
Szóval már elég régóta voltam úgy vele, hogy szeretnék egy barátnőt, szóval le is töltöttem egy társkereső appot, amire fel is töltöttem a képeimet. Azt kell tudni rólam, hogy 177 cm magas, egyetemista srác vagyok, szerintem koromhoz megfelelően nézek ki, a testalkatom teljesen normális, nem is izmos, nem is vékony. Néhány hónapnyi sikertelen randi, és keresgélés után végre találtam egy lányt, aki baromira szimpatikus volt Málna nevet viselte, mely később kiderült, hogy csak a barátai becézik igy, és már megszokta, hogy mindenki igy hivja. A képein valami baromi jól nézett ki, nagyon jó fenék, és hozzá elég szép, kereknek látszó mellek, amihez persze egy gyönyörű arc is társult, elég csinos mosollyal. Tényleg az a lány, akit gondolkozás nélkül a jó oldalra húzol. Szerencsére én is bejöttem neki, igy matcheltünk. Elkezdtünk beszélgetni, és nagyon gyorsan egy hullámhosszra kerültünk, igy nem is volt kérdés, hogy találkozunk kell minél hamarabb.
Első randikon nem szokott sok reményem lenni, főleg a szexet illetően. Annak örülök, ha a végén elcsattan egy csók, de semmi extra. Szóval megtörtént az első randi, egész héten vártam már, tényleg nagyon kiváncsi voltam, hogy tényleg úgy néz e ki mint a képeken, vagy egyáltalán élőben tudunk e miről beszélgetni. Szerencsére amint leszálltam a vonatról minden kétségem szertefoszlott. Egyszerűen gyönyörű volt. Egy fehér farmert viselt, ami nagyszerűen kiemelte a formás fenekének az alakját, majd egy blúz volt rajta, ami elég sokat takart a melleiből, de azért látszott, hogy nem is akarja őket rejtegetni. A randin elég jól éreztük magunkat, beszélgettünk, és kóláztunk, majd kiültünk egy folyó partjára Málnával. Egy kicsit elcsendesült a beszélgetés, és csak néztük a hullámokat. Egyre közelebb ültem hozzá, és ő is egyre jobban közeledett, majd egy idő után már a combjaink érintették egymást. Gondoltam magamban, oké, itt a pillanat, egy szemkontaktus után megcsókolom. Jött a szokásos, mélyen a szemembe nézése a barna szemeivel, majd kicsit közelebb hajtottam az ajkaimat, amire válaszul ő is közelebb hajolt. Kicsit kiélvezve az első csók előtti izgalmat, néhány másodperc múlva megcsókoltam. Isteni volt, annyira jól felvettük egymás tempóját, hogy percekig lehettünk igy. Sokszor fogtam meg a derekát, és amikor helyszint változtattunk akkor már kavarás közben sokszor tapiztam a fenekét is. Nem tudom meddig tarthatott, de mire újra elkezdtünk beszélgetni már beesteledett. Mondtam neki, hogy lehet lassan indulok, mire ő azt mondta maradhatnék még. Málna kollégista lány volt egyébként Győrben, és mivel most hétvége volt, igy a szobájukban nem volt senki. Mondtam neki, hogy még nagyon szivesen hazakisérném, ha nem bánja. Természetesen igent mondott, és a kollégium felé kéz a kézben mentünk. Hihetetlenül tetszett, hogy körülbelül 10 méterenként megkellett állnunk, mert egyikőnk sem birta a másik csókja nélkül. Nagyon élveztem az estét, és akkor már legalább 1 órája lehetett az első csók, szóval a péniszemet is már nehezen tudtam takargatni.
Végre elértünk a kolihoz, ami előtt szintén rengeteget smároltunk. Nagyon jó volt, mert annyira egymásra dőltünk, hogy szinte ruhával is kényesztettük már egymás nemi szervét. Kis csókolózás után azt mondta, hogy ha van kedvem még sétálhatunk, viszont neki cipőt kell cserélnie, ugyanis nagyon feltörte a lábát a sok séta. Mondtam persze, felkisérjem? Málna természetesen igent mondott.
A koli szobájában nem volt semmi extra, 3 ágy, a legszélső az övé. Amint beértünk a szobába sokkal vadabbul kezdtük el falni egymást. Mostmár a fenekéről a kezemet el sem engedtem, és már már a másik a melleit is el-el kezdte kényeztetni. Levettem róla a bőrdzsekijét, majd mikor tovább akartam vele smárolni, megkérdezte, hogy nem lenne e kényelmesebb az ágyban. Mondtam neki természetesen, mire újra lekaptam, megfogtam a két kezemmel a fenekét, és úgy odacipeltem, közben vadul falva egymást. Ledobtam az ágyra, és az eddigi gyors tempóból eléggé visszalépve lassúba váltottam. Lassan elkezdtem csókolgatni a nyakát, mire Málna lassan elkezdett sóhajtozni. Közben a melleit ruhán át fogdostam, minél gyorsabban csókolva a nyakát, annál gyorsabban játszva velük. Egy idő után visszatértem a megszokott ritmusba, közben a csipőmmel is mozogva már, amit ő hasonló mozgással fogadott. Később lekerült róla a blúz is, és végre megláttam a melleit melltartóban. A nyakán lassan cuppanó csókok közepette gyengéden levettem róla a melltartót. Hihetetlenül szép mellei voltak. Pontosan belefért a tenyerembe, a bimbó is a mérethez képest tökéletes volt. Elkezdtem hát a nyakától szépen lentre haladni, majd bekaptam az egyik mellét. Egyre vadabb sóhajok következtek, mire méggyorsabban szopkodtam azokat. Miután már láttam rajta, hogy szeretné ha témát váltanék elkezdtem csókolgatni a hasát, minél lentebb haladva. Felguggolt Málna az ágyon, mélyen a szemembe nézett, és levette a nadrágját, igy már csak egy bugyiban volt előttem (közben én is csak egy boxerre vetkőztem magamat). Elkezdtünk újra smárolni, és a csipőnk már elég vadul mozgott, kényesztetve igy fehérneműstől egymás szervét. A boxerem már teljesen nedves volt a sok előváladéktól, és az ő bugyiján is láttam, hogy elég nedves. Mikor ezt észrevettem, úgy döntöttem, hogy kényeztetem ott lent is. Megint visszavettem a tempóból, szépen lassan haladtam lefelé. Újra játszottam kicsit a kerek melleivel, és csókolgattam őket. Majd haladtam még lentebb. Végig nyaltan a hasát, majd hirtelen megpusziltam a combját. Málnának nagyon tetszett, közben végig a hajamat markolászta, és hangos sóhajokkal közölte, hogy nagyon élvezi. Elkezdtem puszilgatni a vagináját, először bugyival, majd levettem róla, és úgy is. Először csak az ujjaimmal kényeztettem a csiklóját, nagyon lassan. Köröztem az ujjaimmal, óra mutató járásával megegyezően, majd ellentétesen. Éreztem már rajta, hogy nagyon nedves, és tényleg nagyon fel van ő is izgulva. Majd végül belenyaltam, és úgy kezdtem el őt kényeztetni. Lassan csináltam, majd fokozatosan emelve a tempót, egyre gyorsabban. Közben bedugtam a mutatóujjamat is, hogy kényeztessem. Nagyon tetszett neki, amitől másik kezembe vadul belekarmolt, és megszoritotta. Gyorsan csináltam, egyre gyorsabban, majd két ujjal, és végül hárommal. Pár perc után egy hangos sikoltással felugrott az ágyban, és hatalmas orgazmus keretében elment. Nagyon örültem neki, mert tényleg láttam rajta, hogy tetszett neki. Sóhajtozása közben, még a nyelvemmel kicsit kényeztettem a csiklóját. Majd végül újra elkezdtünk csókolózni. Közben levettem a boxeremet én is, és előkészitettem a gumit. Lassan elkezdte kényeztetni a farkamat, és nekiállt verni egy kicsit. Nagyon élveztem, közben a melleivel játszottam. Majd hirtelen leállt, és felhúzta rá a gumit. Elfeküdt az ágyon, és az eddig jól megszokott misszionárius pozicióba folytattuk – azzal a kivétellel, hogy mostmár beraktam neki. Lassan kezdtem el neki bepótolni, Málna sóhajtozása egyre erőteljesbb lett, és folyamatosan húzott magára. Elkezdtem benne ki-be járni, és közben csókolgatni megint a nyakát. Valamiért jött a flash, igy megszoritottam hirtelen a nyakát. Málna erre úgy begerjedt, hogy teljesen magára húzott engem, és vádul elkezdtünk kefélni. Az ágy úgy remegett, hogy szerintem a földszinten is lehetett hallani. Nagyon kellett konctentrálnom, hogy ne menjek el, ugyanis nagyon szexi volt, az ahogy a már kicsit izzadt testünk ennyire egymásnak feszül, és ennyire jól kényeztetjük egymást. A tempó tökéletes volt, még a leggyorsabb ütemben sem estünk ki belőle. Pár pillanat múlva, amikor már majdnem elmentem volna, megálltam kicsit, majd ledőltem az ágyra, hogy a hátam legyen a matracon (közben egy percig sem engedve le őt magamról) és hogy Málna legyen rajtam. Ebben a lovagló pozicióban folytattuk tovább, most kicsit lassabb tempóban. Most csak Málna diktálta a tempót, fogta a vállaimat, és lassan kényeztett. Közben én néztem a kerek melleit, ahogy az ütemre ringatóznak ők is. Végül nem birtam tovább újra átvettem az irányitást. Megfogtam a fenekét a kezeimmel, és vadul elkezdtem kefélni a vagináját. Nem tudom milyen hangosak lehettünk, de fixen lehetett hallani a szomszédban is, annyira élvezte Málna. Ez igy ment egy ideig, mire úgy voltam vele, hogy oké, mostmár lassan elmegyek. Ezt megérezhette rajtam, ugyanis megállt, leszállt rólam, és levette a gumit. Mondta hogy üljek az ágy szélére, mert ő is akar kicsit orálisan kényeztetni. Leguggolt hát ő a padlóra, és kis puszilgatás után bekapta a farkamat. Istenien csinálta, nagyon jó érzés volt, ahogy ütemesen mozgott a szájával rajta. Majd végül elvette a fejét, és elkezdte nagyon ygorsan verni, mire teljesen elélveztem, és minden a hasamra került. Egy papirzsebkendővel letörölgettem, és aztán kicsit összebújtunk, és beszélgettünk.
Egyébként Málna és én azóta egy párt alkotunk, és ha még esetleg kiváncsiak vagytok több kalandunkra, azt jelezzétek!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6118168445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása