Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Munkahelyi izgalmak

Rosszlányok blog 2023.07.31. 03:54

Sziasztok!
Ez az első beküldésem,de remélem a lentebb leírt izgalmak folytatódnak,és még több izgalmas élményt oszthatok meg veletek.Nemrég kezdtem új munkahelyen,ahol szinte első pillanatban szimpatikus lett egy kollégám, nevezzük Zsoltnak.Az az igazi megnyerő negyvenes pasi, akiért bolondulnak a nők.Ő maga ugyan nem ismerte el,de tudatában volt a vonzerejének.Mâr pár nap után éreztem,ez több mint szimpla munkatársi viszony,nem sokat vivódtam,engedtem a csábításnak,viszont a munkahelyi közeg miatt,nem tudott kiteljesedni a kettőnk között tomboló szenvedély.Pàr lopott csók,ölelés,de egyikünk sem kockáztatta azt,hogy kirúgják az állásából a munkaidőben végzett enyelgés miatt,illetve nem szerettük volna,ha a munkatársainkat a viszonyunk jobban érdekli,mint az elvégzendő feladat, egyszóval diszkréten kezeltük a dolgot.Zsolti jobban tudta fékezni magát,azonban én elég heves természetű harmincas milf vagyok, türelmetlen és vad,hamar kikészültem a vágyakozastól és egyben vàrakozástól.Gyerekes módon,sértve éreztem magam,egyik napról a másikra kerülni kezdtem,bár ez nekem nagyobb büntetés volt mint neki.Végül egy fárasztó nap után,a cég biztositotta szállàson maradtunk mindketten, egyikünk sem ment haza.Tüntetőleg a folyosó végére költöztem,ő pedig a szállás másik végére,de majd megőrültem a vágytól,hogy végre az övé lehessek.Meleg nyári délután volt,egy kis topban és egy még kisebb rövidnaciban lézengtem a szoba közepén,felét sem értettem a céges dolgoknak,csak dobáltam a papírokat ide -oda.Màr épp a hűsítő zuhany alá készültem,amikor kopogtak.Az ajtóban Zsolti állt:
-Mi a helyzet,bejöhetek?Gondoltam àtnézünk pár dolgot a számlázásról.
Közben úgy mosolygott rám,azonnal bizseregni kezdett a puncim,hevesen vert a szívem,a torkom kiszàradt.Mit is mondhattam volna neki?
-Persze,gyere csak be,én is pont erre gondoltam,hogy összeülhetnénk!
Az igazság azonban az volt,egész nap arra gondoltam,mikor érezhetem a finom csókjait,mikor ölel magához,és végre mikor érezhetem magamban,de nyilván ezt nem mondhattam ki.
-Fhuu,nagyon meleg, van,hogy bírod?
ledobta magát fotelba,és végignézett rajtam,nagy megelégedésemre a popsimon felejtette a pillanatását,de cseppet sem jött zavarba,amikor ezt szóvá tettem neki:
-Remélem, tetszik amit látsz!Ha már elhanyagolsz napok óta,gondoltam a látvány legyen jó legalább!
-Tetszik amit látok,de az nem ahogy hisztizel!
Váratlanul felállt,odalépett elém,tenyerébe fogta az arcomat,és megcsókolt,gyengéden,érzékien, közben a felsőm pántjàt lecsúsztatta a karomon,és lassan egyre lejjebb haladt, végigcsókolta a nyakamat,aztán a melleimet,közben igyekezett kihámozni a maradék ruhámból is.Én sem tétlenkedtem, először csak óvatosan simogattam,majd egyre követelőzöbben megmarkoltam a rövidnadrágban ágaskodó farkát.
Úgy vártam màr ezt a pillanatot, mosolyogva térdeltem le elé, leràngattam a nadrágot róla,és végre kényeztethettem a kemény szerszámàt.Nem akartam elsietni a dolgot,ha màr ő is megvàratott, úgyhogy először lassan végignyalogattam,a tövétől a hegyéig,éreztem ahogy lüktet az ajkaim között,aztán ütemesen szopni kezdtem,persze,most is jàtszadoztam,hol lassitottam,hol gyorsitottam a tempón.Élvezettel cuppogtam a kőkemény farkán,amit ő hangos nyögésekkel nyugtázott.
-Nem akarok még elélvezni,lassíts picit!nyögte kéjesen,persze mindhiába,eszem ágában nem volt szót fogadni neki.Szépen a torkomig csúsztattam a finom hímvesszőjét,és pàr gyors nyelvcsapás után éreztem,hogy elönti a forró geci a torkomat,ő pedig hangosan nyögve,remegve markolta a hajamat.Lenyeltem az utolsó cseppig a számba spriccelt anyagot,finom,édeskés íze volt.Ez most nagyon jólesett,de nem volt fair tőled,ugye tudod?
-Ugye tudod,hogy mennyire vágytam már erre?
Odabujtam hozzà,és egy forró csókot adtam neki, számban még az előbbi gyönyör maradványai, szerencsére nem zavarta.Kezét a teljesen átázott rövidnacimra csúsztatta,ujjaival izgatva a remegő puncimat.
-Itt meg mi történt Édes?mosolyogva húzta le rólam az átnedvesedett rövidnacit,a bugyimmal együtt az ágy mellé dobta.
-Szerinted mi történt?Akarlak!
Kitört belőlem a hosszú napok várakozása,szótlanul az ágyra fektetett,újra csókolni kezdte a melleimet,de ezúttal nem hagyta abba ,nyelvével a kemény mellbimbómon időzött,kéjes sikolyok törtek belőlem elő, főleg amikor végre az ujjait a lucskos puncimba tolta.
-Ahh,nem hiszem el,el fogok élvezni!
Valóban a csúcs közelében jártam, iszonyat kémia volt köztünk,és ezt váltotta ki belőlem,bár nem akartam ilyen rövid idő alatt elélvezni.36 éves vagyok,soha senki nem váltott ki belőlem ilyesmit.
Vàratlanul kihúzta belőlem a két ujját,de csak addig,amíg nem kezdte el nyalni a csiklómat,utána azonnal visszacsúszotta belém,iszonyat jól csinálta,az ügyes nyelve le -fel csúszkált a nedvességben úszó puncimon.Tudtam, éreztem,mostmàr nincs megállás, úgyhogy átadtam magam a mindent elsöprő orgazmusnak,remegve,sikitva élveztem el,markoltam a lepedőt,úgy éreztem, minden porcikámat elégeti a forróság.
-Hagyjàl,hagyjál.. ziháltam kimerülten,de a tetteim a szavaim ellentéte voltak,odasimultam hozzá,és finoman cirogatni kezdtem az ujjaimmal a keményedő farkát.Hamar eredménye lett,újra harcra kész volt,finoman megpusziltam,de mielőtt folytathattam volna, magához rántott.
-Nem gondolod ugye,hogy ennyivel beérem ma?
Az enyém leszel, egészen és teljesen! súgta Zsolti a fülembe, miközben négykézlábra állított az ágyon.Az következett amire úgy vágytam,végre a nedves kis barlangomban éreztem,ahogy lüktet és feszít,a puncim pedig szorosan ölelte körül.Semmit nem sietett el, mestere volt a szeretkezésnek.Nyögdécselve riszáltam én is a csipőmet,újra át akartam élni a gyönyört vele,annyira ki voltam éhezve rá,tövig volt bennem,csordogált a nedvességem a lepedőre,de hát ki törődött vele…
-Szétduglak ma ugye tudod? Imádom a pinádat te kis …
Ha észnél lettem volna,talán mosolyog is rajta,hogy végre elengedte magát,olyan érzékien ért hozzám,azt hittem,sosem jön belőle elő a vadállat.
-Igeeen…csináld még annyira jó vagy! Basszál szét!
kéjesen kiabáltam,nem is gondolva arra,ez egy munkásszálló.A gyönyör hevében teljesen kizártam a külvilágot, testem minden porcikája megfeszült,ahogy elélveztem.Éreztem Zsolti kezét ahogy szorít magához,aztán azt is,hogy kirántja belőlem a farkát,és a popsimra lövi az összes spermát,ami még maradt benne az első orgazmus óta.Kimerülten zuhant mellém az ágyba,percekig mozdulatlanul feküdtünk egymás mellett,aztán magához húzott, apró csókokkal halmozta el a hajamat, arcomat.Mélyen a csodaszép szemébe néztem, miközben egy lágy csókot nyomtam a szájára.Szerettem volna mondani neki valamit,de éreztem,nem szabad elrontani a pillanatot,csak megélni.Olyan csodás volt minden,azt kívántam,akkor és ott,hogy ez soha ne érjen véget.
-Kis hisztisem! simogatta az arcomat-remélem most már megnyugodtál kicsit!
Mosolyogva bólintottam,aztán elnyomott a karjaiban az álom.Késő este riadtunk csak fel,és ami azután következett,már egy másik történet.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6618182707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása