Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hazaviszlek

Rosszlányok blog 2023.08.07. 02:13

Az előzményekről csak annyit dióhéjban, hogy egy régi, kedves hölgy barátommal inkább csak telefonon tartjuk a kapcsolatot. Pár évente szoktunk csak találkozni, igaz mindig letisztázzuk előre, hogy csak barátként futunk össze, de valahogy mindig az ágyban kötünk ki… A legutolsó találkozásunk pár éve volt (ezt már megosztottam veletek „Baráti látogatás” néven). Azóta csak sms-en, e-mailon tartottuk a kapcsolatot.
Aztán egyszercsak csörög a telefon…nincs szám. Felveszem, mire egy ismerős hangot hallok. Ági volt az. Elég gyorsan magyarázott, a lényeg az volt, hogy lánybúcsúban voltak a barátnőivel valami kis város széli panzióban, de lekéste az utolsó buszt és nincs nála elég pénz taxira, a barátját már nem tud érte elmenni, mert ivott. Ez első hallásra elég kamu szövegnek tűnt és elég spicces volt a hangja, de gondoltam segítek neki, maximum autózok egyet. Az igazat megvallva már itt beindult a fantáziám, hogy vajon mi fog kisülni ebből.
Autóba vágodtam és elindultam a megadott címre. Kis keresgélés után meg is találtam a jó hangulatban lévő leányzót egy parkolóban. Mikor kiszálltam két puszival akartam üdvözölni Ágit, de ő gyorsan a nyakamba ugrott és magához ölelt. Két karjával szoros húzott magához, én a csípőjén karoltam át és szorosan öleltem. Mámorító illata és hozzám feszülő teste, kívánatos idomai most sem hagytak hidegen. Finoman simogattuk egymást. Ő a hajamba túrt, én a hátát simogattam, de nem bírtam megállni, hogy a kezem ne csússzon le a kis rövid miniszoknya rejtekében lévő feszes kis fenekéhez. Egy lágy csók a nyakamra volt a válasza erre. Lassan odafordítottam a fejem és kis puszival köszöntem neki. Ő is így köszönt. A kis puszikból, lassan finom rövid csókok lettek, majd ahogy egyre szorosabban öleltük egymást, a finom csókók úgy alakultak át vad smárolossá. Vadul és mohon kezdtük egymás ajkait falni. Nem tudom hány perc telt így el, de Ági kéjes nyögései és az érzés, hogy testével egyre jobban és erősebben rámtekeredik, olthatatlan vágyat ébresztett bennem. De a hely sajnos nem volt alkalmas…. Így nehezen, de egy idő után abbahagytuk, lehiggadtunk.
Ekkor kicsit beszélgettünk, Ági elmesélte az este történetét, hogy nem tudott kit hívni és minden hátsó szándék nélkül jutottam az eszébe. Szeretné, hogy haza vigyem, de persze most tényleg nem lehet köztünk semmi, hiszen a barátja otthon várja (igaz valószínűleg már részegen régen alszik). Ígyhát beszálltunk az autóba és alindultunk Ágiékhoz.
Útközben először álltalános dolgokról beszélgettünk, majd persze szóba került a legutolsó találkozásunk. Hogy jó rá visszagondolni és mindkettőnknek sokszor eszébe jut. Egyre többször elkalandozott a tekintetem, ahogy Ági szoknyája az ülésben feljebb csúszott. Gyönyörű látvány volt combfixben és a falatnyi topjában. Nem tudtam ellenállni a látványnak, vezetés közben jobb kézzel finoman elkezdtem simogatni a combját. Egyre beljebb, egyre feljebb. Ági lassan szétnyitotta a lábát, hogy könnyebb dolgom legyen.
-Ha így folytatod neki fogsz hajtani valaminek – jegyzete meg mosolyogva.
-Ez csak egy kis ártalmatlan baráti simogatás, nem kell ezt túl gondolni – válaszoltam
-Akkor mit szólnál ha emelnénk a tétet?
Ági mégjobban szétnyitotta a lábát, majd a kezével megfogta a kezem és édes kis puncijához irányította. Ekkor éreztem meg, hogy a kopaszra borotvált puncin nincs bugyi. Meleg és enyhén nedves volt. Lassan, reflexből simogatni kezdtem. Tudom, hogy imádja, ha lassan simogatom a punciját, és szereti ha ezt a részt kicsit elhúzzuk. Izgató és egyben kínzó is volt, hogy csak jobb kézzel érhetek hozzá és közben a vezetésre is figyelnem kell. Ági hátra hajtotta a fejét és élvezte, hogy simogatom, közben a két kezével a melleit kezdte el masszirozni, egyre kéjesebben nyögött. Éreztem, hogy egyre jobban nedvesedik és én is egyre kevésbé tudtam a vezetésre figyelni. Tudtam, hogy ez nem mehet így sokáig. Ági kéjesen megszólalt.
-Állj félre valahol, gyorsan!
Kerestünk egy félre eső kis földutat, amint megálltunk. Ahogy leállítottam a motort elvesztettem a fejem. Vadul és minden finomkodás nélkül egymásnak estünk. Vad smárolásba kezdtünk, miközben ruhán keresztül simogattuk, taperoltuk egymást.
-Sietnünk kell, nincs sok időnk, időben haza kell vinned!
Miközben ezt mondta, elkezdte kiszabadítani akkor már ágaskodó férfiasságomat. Áthajolt és azonnal tövig bevezette az ajkai közé. Belemarkoltam a hajába és kicsit húztam neki, tudom, hogy ettől méginkább megvadul. A hatás nem maradt el. Hól tövig bevette a szájába, hol csak a nyelve hegyével izgatta a makkomat, miközben két kézzel verte a farkam. Erős koncentrációt igényelt, hogy az intenzív szopástól ne durranjak el azonnal. Hol a haját markoltam, hol a falatnyi ruháján keresztül simogattam feltüzelt testét. Mikor érezte, hogy élvezés közeli állapotban vagyok elengedett a szájával és kétkézzel finoman lassulva maszírozta a farkam. Ezt 2-3 alkalommal játszotta el, de nem engedett élvezni.
-Most csak egy menetre van időnk, úgyhogy gyere had lovagoljalak meg.
-Nincs nálam gumi.
-Nincs rá szűkség, érezni akarlak!
Kicsit hátrább húztuk az ülést és magamra húztam.
-Gyere te kis tüzes szuka, ülj belém!
Feljebb húztam a már amúgy is felcsúszott szoknyáját és az ölembe ültettem. Nem ült bele azonnal, lenyúlt megfogta a farkamat és a bejáratát izgatta vele. Mindig szeret egy kicsit kínozni…
-Szeretnéd ezt? – Kérdezte kaján mosollyal az arcán.
Megragadtam a csípőjét két kézzel, majd egy határozott mozdulattal magamra rántottam. A nedvességének köszönhetően ellenállás nélkül csusszanhattam belé. Kéjes nyögés és egy halk „szemét” volt a válasz. Lassan elkezdet rajtam mozogni, miközben közös erővel levettük a topját, majd fekete melltartójától is megszabadultunk. Csupasz melleit azonnal birtokba vettem. Nyalni, csókolni kezdtem mint egy örült. Meredező bimbót nyelvem hegyével izgattam, miközben Ági egyre gyorsabban lóvagolt. Kezeim egy idő után a melleiről a fenekére vándoroltak, egy ujjal előbb csak izgatni, majd ujjazni kezdtem a fenekét. Ez olaj volt a tűzre. A fejtámlába kapaszkodva egyre vadabb és gyorsabb galoppozásba kezdett. Gyönyörű látvány és hatalmas élvezet volt ahogy ez a nő rajtam hajcolja magát az élvezet felé. Pár perc múlva éreztem, hogy robbanok. Szerencséra már Ági is közel volt. Pár pillanat eltéréssel mindketten elélveztünk. Fáradtan, izzadtan és lihegve rogyott rám, úgy tűnk már semmihez nincs ereje. Kis pihenés után finom csókók közepette azon viccelődtünk, hogy ennyit arról, hogy most nem lehet semmi.
Gyorsan kifújtuk, majd rendbeszedtük magunkat és tovább indultunk. Pár házzal korábban szállt ki az autóból, nehogy lebukjon. Ahogy utólag megtudtam kár volt sietnünk, ráértük volna, de azért ez így is egy újabb szép emlék. Azóta többször is összefutottunk és valahogy sosem sikerült megállni, hogy ne történjen valami. Ha szeretnétek mesélek arról is…

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4518186455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása