Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tini punci a barátja előtt

Rosszlányok blog 2023.08.21. 00:23

Megtörtént eset. Cigiztem az autó mellett egy nagy parkolóban. Ott állt tőlem nem messze egy fiatal csaj és egy srác. Nagyon fiatalnak tűnt a kislány és nincsenek ilyen hajlamaim már 36 évesen, de azért fél szemmel megnéztem. Extra vékony testalkat, apró cicik, falatnyi popsi, finom lábak. Egy rövid picsagatya és egy fehér top volt rajta, nyilván melltartó nélkül, hogy látszódjanak a kis bimbók. Észrevettek, a csaj mosolygott, aztán egymás fele fordultak és beszélgettek. Elszívtam a cigit, beültem az autóba, erre megindultak felém. Az ablak le volt húzva, beköszöntek, én vissza.
– Van esetleg 2 szál cigid nekünk is? – kérdezte a srác.
– Hány évesek vagytok? – visszakérdeztem.
– 18 – mondta a lány.
Nem hittem el, kértem mutasson valami iratot. Meg is tették és tényleg 18 évesek. Adtam nekik cigit és én is rágyújtottam még egyre. Picit dumáltunk, elköszöntem, de a srác mondta, hogy várjak egy percet még, szeretnének valamit kérdezni…
– Láttam, hogy megnézed a barátnőmet, te is bejössz neki. Sosem csináltunk még ilyet, de egy ideje beszélünk róla… Szóval… Benne lennél, hogy megbaszod előttem? Szeretném látni, hogy más, hogy csinálja vele.
Köpni nyelni nem tudtam, erre nem számítottam. Azért már a 18 éves csajoknak nem pont én kellek, úgyhogy igent mondtam erre a semmiből jött hamvas barackra. Mondtam, hogy szálljanak be az autóba, a csaj – Csengének hívták – előre. Elindultunk egy nyugis tóparti helyre, ahol tudtam, hogy soha nem jár senki. Útközben kértem, hogy vegye elő a ciciket, meg is tette. Gyönyörű bimból, tenyérben elférő méret. Odanyúltam, megsimogattam, halkan fel is nyögött, közben benyúlt a naciba és izgatta magát. Megérkeztünk, háranéztem, megkérdeztem, hogy akkor tuti, hogy ezt szeretnék-e. Határozott igen volt a válasz, úgyhogy cseréltünk. Én Csengével hátra, a fiú (Márk) előre ült.
Beült, lekapta, ami rajta volt, elkezdtem simogatni, ujjazni, közben csókolóztunk. Nagyon durván nedves volt, tocsogott a szűk kis kopasz puncija. 2 ujjal izgattam, kivettem a pinaszaftos ujjaimat és lenyalattam vele. Meglepődött, de nem ellenkezett. Nagyon kívántam már, hogy megkóstóljam, olyan helyzetbe fektettem, hogy hozzáférjek. Elkezdtem nyalni falni a punciját, már az államon folyott a finom cucc. Isteni finom volt. Picit a popsijába is benyaltam, de nagyon zavarba jött, úgyhogy nem erőltettem. Elég hamar elélvezett, nem hangosan, inkább aranyosan nyögdécselve és remegett az egész teste. Kis cuki.
Mondtam neki most ő jön. Hagytam, hadd vegye elő a farkam, ami addigra már kőkemény volt és lüktetett. Először simogatta, huzogatta csak. Átlagos hosszúságú a faszom, de elég vastag. Jól nézett ki a kis kezében. Lejjebb csúszott, puszilgatta, nyalogatta a végét. Fincsi volt, de ezt nem nevezném szopásnak. Azt mondtam neki:
– Gondolom kicsit tanulni is szeretnétek, úgyhogy segítek, ha benne vagy?
– Azt csinálom, amit mondasz – mondta Csenge.
Na ezt már szeretem, gondoltam magamban. Egyik kezemmel megfogtam a szőke haját, ami lófarokba volt kötve, másik kezemmel a farkam a tövénél és finoman nyomtam a szájába. Csak a negyedét kapta be, de már öklendezett. Mondtam, hogy köpjön rá a farkamra párat, meg a kezébe is és azzal simogassa a golyóimat. Megtette, utána egyre mélyebbre nyelte el a farkam, felénél picit tovább. Többet nem is erőltettem, így kúrtam azt a finom szájacskáját, néha megcsapkodtam vele az arcát, ami tetszett neki. Szopattam egy darabig, de már kezdett fáradni, kérdeztem, hogy mehet-e a szex. A puncija még úszott a finom nedűben (de már az ülés is sajnos – mindegy, akkor nem érdekelt)…
Közben azt látom, hogy a srác elöl néz minket és veri a farkát. Kicsit zavart, de nem szóltam, élvezze ő is végül is, ajándékba kaptam tőle egy tinipuncit.
Beleültettem a farkamba, óvatosan kezdtük, hihetetlen szűk volt, de becsúszott tövig, mostmár elég rendesen nyögött. Hagytam, hadd lovagoljon, élvezkedjen, közben csókoltam a finom bőrét, nyakát, cicijét. Mikor már elfáradt rámarkoltam a fenekére és keményen baszni kezdtem. 10 húzás után megremegett az egész testve és sikítva elélvezett. Bent hagytam a farkam, hagytam kicsit lenyugodni. Már nekem sem kellett sok, hátulról akartam befejezni. Kiszálltam, körbenéztem, sehol senki. Feltérdelt a hátsó ülésre, bepucsított. Gyönyörű látvány volt az a szőrtelen rózsaszín punci és popsilyuk. Muszáj voltam még párat belenyalni, végig a csiklójától a popsija végéig.
Közben a barátja beült a helyemre és a elkezdte szopatni Csengét, úgy, ahogy én. Jó érzés volt, hogy én vezettem rá, hogy kell rendesen szopni egy férfi faszát. Remélem a pasija is értékelni fogja.
Óvatosan betettem a farkam, feszült a puncija. Mondtam neki, hogy nem fogok finomkodni, már be van járatva. Erre azt mondta:
– Basszál szét, amilyen keményen csak tudsz.
Így is történt, kegyetlenül megdugtam ezt a tinipuncit. Megvártam, hogy még egyszer elélvezzen, annyira cuki volt ilyenkor. Közben szopta a barátját. Az ő faszát mélyebbre be tudta venni. Aztán már én sem bírtam, szóltam Márknak, hogy verjük az arcára egyszerre. Kiszálltak, Csenge letérdelt, elé álltunk vertük a farkunkat, betettük a szájába. És majdnem egyszerre eldurrantunk, beterítettük az arcát nagyon sok gecivel. A szeme, a haja is összeragadt. Mondtam neki, hogy az ujjaival szépen törölje le és nyalja le az összeset. Élvezte. Aztán még tisztára szopattuk a farkunkat is vele.
Felöltöztünk, elindultunk. Kiraktam őket a plázánál és mentem a dolgomra. Azóta párszor láttam őket, de eddig még nem ismételtük meg a kis kalandunkat.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3918192661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása