Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Netes randi a faházban

Rosszlányok blog 2023.08.28. 00:25

Megtörtént eset. Egyedülálló voltam már régóta és ki voltam éhezve a puncira. Az egyik netes társkeresőn ismerkedtem kifejezetten olyan indittatásból, hogy megbasszak valakit, de mégis adjuk meg a módját. Tél volt, kibéreltem Isaszegen egy kis erdei galériás faházat. Már csak egy partner kellett, de ő is megérkezett. A nevét nem írom le. Kicsit duci, de szép csaj. Kb egyidősek lehettünk. Pont az esetem. Beszélgettünk egy kicsit, aztán azt mondta, hogy benne van a dologban. Megbeszéltünk mindent és mentem érte, hogy induljunk a szállásra. Ittunk kicsit, főzöcskéztünk, de már alig vártam az ágyba bújást, hogy megízleljem a punciját, érezzem a testét.
Felértünk az ágyikóba, egyből elkezdtünk vetkőzni, csókolózni, nyaltam faltam ahol értem. Kinyaltam, ahogy illik. Imádok nyalni, imádom, ha így kielégíthetek egy nőt. Utána jött a lényeg, ami miatt ezt a sztorit írom. Hanyatt feküdtem, megdícsérte a farkam, a lábaim közé térdelt és elkezdett szopni. Olyan szopásban se előtte, se azóta nem volt részem. Lassan, finoman, mintha fagyit nyalogatna, szopogatna. A kezeit alig használta. Végig a szemembe nézett. A végén a szájába élveztem és még utána is szopott, nem vette ki. Hagyta, hogy lenyugodjak, ami kellett is, mert konkrétan remegtem. És most is remeg a lábam, ha visszagondolok erre.
Utána még szexeltünk párszor, ami szintén jó volt, de nekem ez a hétvége “életem szopása” miatt emlékezetes igazán. Nem tudom, hogy ez inkább sértő, vagy dícséret, de ez a durva igazság. Ha esetleg olvasod és magadra ismersz, megköszönném, ha valahogy jeleznéd. Sajnos utána nem kerestelek, most meg már nem talállak.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8018192665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása