Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kor nem számít

Rosszlányok blog 2023.09.11. 00:28

38 éves, határozott kiállású fickónak tartom magam, egészséges önbizalommal és egész tűrhető arcidomokkal. Fiatal koromban versenyszerűen sportoltam a súlyemelést, majd átnyergeltem az erőemelésre. Abban reménykedtem, hogy ebben találom meg a jövőmet, de sajnos több sérülés is arról győzött meg, hogyha el akarom kerülni a nyomorék állapotot, akkor le kell mondanom erről az életről. Némi gondolkodás után valami könnyű munkát akartam magamnak, így postás lettem. Először egy nagyvárosban végeztem a melót. Nem volt vele különösebb problémám. A nőkkel viszont adódtak gondok. Múltamból adódóan nagydarab, jókiállású manus vagyok és sok nő végig méricskél. Feleségem elég féltékeny típus volt akkoriban és voltak abból, hogy biztos nagyon élvezem a nők figyelmét, talán még ki is használom. Aztán az élet úgy hozta, hogy egy kistelepülésre költöztünk, ahol szerencsére hamar kaptam munkát a helyi postán, mivel az előző kézbesítő nyugdíjas korú volt már ideje volt a vérfrissítésnek. Hamar megszerettem a települést, mivel jóravaló emberek lakták és korábbi lakhelyünkhöz képest ez maga volt a nyugalom. Feleségemmel azonban nagyon megromlott a viszonyunk. Rengeteget veszekedtünk és a korábbi rendszeres szex is elmaradozott. Ha havonta egyszer beengedett a lábai közé, már hálás lehettem. Azt hittem van valakije, de nem fedeztem fel gyanús jeleket. A farkam azonban egyre gyakrabban volt tele, ami egy idő után frusztrálttá tett.

Lakott a településen az egyik kis utcában egy Zsófia nevű hatvan éves hölgy. Régebben ő is sportolt. Tornász volt még tinédzserként, de az ő álmait is egy sérülés törte derékba. Korához képest baromi jól tartotta magát. Bájosan nőies az arca, meglepően kevés ránccal. Jókora melleket hordott elől és kerek popsit hátul. A férje halála után rendszeresen kocogott és edzőterembe járt, ott találkoztam vele először. Eleinte a sport múltunkról beszéltünk, aztán családról miegymásról. Ám egy idő után arra lettem figyelmes, hogy amikor levelet viszek neki, mindig megpróbált tetszeni nekem. Új frizura, mélyen kivágott felsők sőt nem egyszer direkt lehajolt előttem, mintha csak fel akarna venni valamit, így volt alkalmam megcsodálni a feszes popsiját. Bevallom ilyenkor mindig felállt a farkam s otthon róla fantáziálva vertem ki.
Egy szép napfényes délutánon úgy alakult, hogy az ő levelei voltak az utolsó küldeményeim aznapra. Becsöngettem majd kisvártatva megjelent, feszülős cicanadrágban és feszes pólóban, ami remekül kiemelte méretes melleit.
– Szia Atikám – mosolygott rám kedvesen. – Sok van még hátra?
– Igazából nem. A te leveleid mára az utolsók.
– Akkor megtennéd, hogy segítesz? Arrébb kéne raknom a komődot, de nagyon nehéz. Ki akarok takarítani mögötte.
Örömmel mentem bele. Nem vagyok bunkó, hogy csak úgy otthagyjam. Úgysem volt más küldeményem.
Még sosem jártam nála. Ízlésesen berendezett háza volt, ahol minden ragyogott, így nem csodálkoztam, hogy a bútor mögötti résszel is kezdeni akart valamit. Megmutatta melyik az én meg odébb raktam, gyorsan kipucolta a porcicákat, aztán segített visszatolni a bútort.
Ekkor összeakadt a tekintetünk és teljesen elvesztünk egymás szemében. Abban a pillanatban magamhoz öleltem és megcsókoltam. Meg sem lepődött, csak átkarolt és csókolt hosszan. A nyelve szinte táncot járt a számban.
Mikor végül befejeztük, szenvedélyes mosollyal nézett rám. – Azt hittem sosem fogsz kezdeményezni. – Abban a pillanatban elkezdte markolászni a mostanra betonkeménnyé merevedett farkamat úgy a postás szövetnadrágon keresztül.
Régóta vonzódtam hozzá így képtelen voltam ellenállni neki, meg nem is akartam. Letoltam a gatyámat , szabaddá téve lüktetve ágaskodó farkincámat.
– Az igen – vihogott Zsófi. – Méretes darab. – Ekkor letérdelt elém és lágyan megnyalta a farkam végét. Jóleső borzongás futott rajtam végig. Megmarkolta és elkezdte húzogatni rajta a bőrt. Mikor pedig teljesen hátrahúzta a fitymámat, nyelvével körkörösen nyalogatni kezdte a makkomat, sőt enyhén fogazta is.
– Szopjál le – kérleltem kéjes nyögések közepette.
Zsófi pedig benyelte félig a farkamat és vadul, bőnyállal szopni kezdte. Gyors tempóban cumizott, a farkam erőteljesen cuppogott a szájában. Túl régen kaptam ilyet, hogy sokáig bírjam.
– Spriccelni fogok.
Zsófi kivette csőre töltött faszomat a szájából, kinyújtotta a nyelvét és nagy sebességgel verte a dákóm. Üvöltve tört ki a vulkán, négy vaskos spermalökettel terítve be a nyelvét, a száját, arcát, még az orrára is került.
– Basszus – hüledezett. – Csupa sperma vagyok. Te nős ember vagy. Nem kapsz otthon pinát?
– Az utóbbi időben egyre ritkábban.
– Na nem baj édesem – felelte határozottan, mialatt felállt és törölgette magáról a gecit. – Később délután gyere át. Majd én kiürítem a farkadat..

Péntek délután lévén fiam az egyik barátjánál töltötte az estét, feleségem pedig szokás szerint a barátnőivel ment moziba. Tökéletes alkalom nyílott arra, hogy végre megint férfinak érezzem magam. Szépen átöltöztem, vágtam néhány szép szál orgonát és a megbeszéltek szerint átmentem Zsófihoz. Örült a virágnak, de ahogy bementünk a házba már ugrott is a nyakamba. A nappalijában lévő kanapéra ültettem, pillanatok alatt lekaptam róla a nacit és a bugyit s már elém is tárult a csodásan illatozó, ápolt, csupasz puncija. Átkaroltam a combjait és mohón nyalni és ujjazni kezdtem, amit ő kéjes sikongatással és bőven csordogáló sunalével hálált meg. Az egész teste reszketett az újabb és újabb orgazmusoktól.
Pár perc elteltével fordult a kocka. Lekapta rólam a gatyát s a boxeremet szinte letépve rólam ültetett le s már cuppant is a farkamra. Úgy szopott, hogy azt hittem tüzet fog a faszom. Megfogtam a fejét és durván kefélni kezdtem a száját amitól csak úgy gurgulázott.
– Szétbaszlak – förmedtem rá és a szopatást befejezve, nekem háttal szépen beleült a farkamba s ahogy a csövön kifért úgy kezdett lovagolni. Már ekkor majd szétdurrant a farkam, de tartottam magam. Markoltam és paskoltam a frankó seggét. Aztán velem szembe fordult és úgy folytatta a kíméletlen lovaglást., mialatt én lehámoztam felülről mindent, hogy mohón szopkodhassam és gyömöszölhessem a melleit.
Nem volt megállás. A farkamból megint ömlött a geci, egyenest a lucskos puncijába. Pozíciót váltottunk. Ő feltérdelt a kanapéra és én toltam is a faszom bele a finom punciba, amiből lassan folyt ki a spermám. Kegyetlen tempóban kúrtam a punciját, csak úgy csattogott a segge.
– Kúrjál – kiáltotta. – Kúrd szét a pinám.
Vadul teljesítettem a parancsot. Mikor közel jártam egy újabb spricceléshez, rám förmedt. – A picsám is faszra éhes. Etesd meg alaposan.
Ezt könnyebb volt kimondani, mert olyan régen járt fasz abban a popsiban, hogy alaposan összeszűkült. Szerencsére a sok puncilé, némi nyál és türelem becsusszanó élményt hozott mindkettőnk számára. Lassan indítva, de rommá kúrva a végén, teleélveztem a picsáját is. A farkam pedig kiürülve zsugorodott össze. Zsófi annyira elégedett volt velem, hogy a szeretőjévé fogadott és minden péntek délután szarrá basztam minden lukát. Azóta eltelt öt év. Én közben elváltam, úgyhogy a válás után minden másnap faszra húzom az én szexéhes ribancomat.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5718192669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása