Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tiltott gyümölcs a legjobb

Rosszlányok blog 2023.09.18. 13:02

Ez a történet valóban megtörtént.
2013-ba hogy a húgom összeveszett a férjével, és hozzám költözött vagy akarom mondani hozzánk mert akkoriban apámmal laktam. Decemberben egy szombati nap a húgom elment letusolni. Mikor hallottam hogy már tusol bementem a fürdőszobába hozzáteszem már nagyon régóta szerettem volna megbaszni. Ott állt előttem a húgom szűz anya meztelen. Én azt hittem hogy majd kiküld a fürdőszobából de csak annyit mondott vagy inkább kérdezett……hogy ha bejön apu? Miért jönne be mondtam. Aztán megláttam a jobb mellén egy nagy lila foltot, meg is kérdeztem tőle azt hogy szerezted mondta hogy a férje bántotta őszintén szólva nagyon csúnya volt. Megkérdeztem a húgomat hogy megpuszilhatom -e, mire a húgom még egyszer megkérdezte hogy mi lesz akkor hogyha apu bejön. De már nem válaszoltam erre, inkább lágyan puszilgatni kezdtem a húgom
hatalmas mellét. Hallottam hogy kéjesen felnyög majd a mellbimbóját a számba vettem és a nyelvemmel körkörös mozdulatokat csináltam. A faszom úgy állt mint még soha. Majd a jobb kezemmel elkezdtem simogatni a pináját mikor benyúltam neki azt éreztem hogy csupa lucskos a szőrös pinája. Abbahagytam de csak addig ameddig én is levetkőzök. Csak egy kis gatyát hagytam magamon és a húgomnak mondtam hogy vegye le. Mikor vette le a gatyámat már akkor fogta a faszom. Majd heves csókolózásba kezdtünk, vagy én adtam át a nyelvemet vagy ő adta át az ő nyelvét. Egyszer mondtam neki hogy forduljon meg És hajóljon le elkezdtem nyalni a szőrös pinája nagy és a kis ajkait és a csiklóját szopogattam majd a segge lyukába toltam a nyelvemet. Azt hiszem a húgom egy párszor elélvezett. Miután abbahagytam a pinája kényeztetését majd azt mondta hogy most ő következik leült a wc tetejére és mondta menjek oda odamentem megálltam előtte és a húgom elkezdte fogdosni a faszomat majd a szájába vette a ami úgy állt mint egy cövek az igazság az hogy nem bírtam tovább két percnél és a szájába élveztem Az a sok geci ami kijött azt ő mind lenyelte. Azt mondta a húgom hogy most szeretnê abbahagyni majd estére folytatjuk fél hogy ránk nyit apu. Mondtam neki hogy rendben de már alig várom hogy este legyen. Eljött az este és a húgom már meztelenül feküdt az ágyamba és elkezdett vetkőztetni a faszom megint elkezdett állni majd elkezdtünk pettingelni a húgom markolászta a faszom én pedig fogtam a húgom pináját és a két hatalmas nagy melleit. Kérdeztem tőle hogy nincs – e kedve franciázni nem felelt csak megfordult és már szájában volt a faszom én meg nyaltam a szőrös lucskos pináját. Majd egy negyed óra múlva mondtam a húgomnak nagyon szeretném már végre megbaszni márnagyon régóta kívánom hogy a faszom bent legyen barlangjába . Mondta ő is hogy már nagyon régóta szeretne velem baszni. Azóta szeretné hogy megbasszam amióta basztam a barátnőjét és ő pedig hallotta hogy baszom. Akkor megfordult és beleült faszomba olyan forró pinát mint a húgomnak van még nem bassztam . Úgy kevert mint egy hastáncosnő. Egy idő múlva mondtam neki vegyen vissza a tempóból mert így hamar el fogok élvezni. Mire ő megfordult és hátulról ült bele a faszomba már majdnem elmentem mikor kivette a pinájából a faszomat és a seggébe bele gyömöszölte. Nem kellett vagy két perc és a seggét telelöveltem a gecimmel. Majd még az este folyamán még kétszer basztunk. Egyszer még a mellbe is basztam.
Azóta is baszogatom ha van rá mód.
Ami a szexet illeti a húgommal már
eddig mindent csináltunk, kivéve a kaki szexet amit nem is akarunk soha. De már a pisi szex az megvolt.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5318215081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása