Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Feleségem és kalandjai

Rosszlányok blog 2023.09.25. 13:04

Előszóban kicsit magunkról és a történetről/történetekről.

33 (Niki) és 37 (Máté) évesek vagyunk.
A történetek 10es éveink végén 20as éveinkben történtek és teljes mértékben igazak.
18-19 évesek voltunk mikor megismerkedtünk, összejöttünk.
Nagyon jól megvoltunk szerettük már akkor is egymást, azóta sincs másként 4 éve házasok vagyunk.
Akkoriban még mind a ketten szülőknél laktunk kb 50km-re egymástól, de Niki ide járt suliba, kolis volt így hétköznap együtt, hétvégén Niki hazament (21-22 volt mikor hozzánk költözött).

Kicsit magunkról:
Niki: szép arc, közép hosszú világos barna haj, közepes mell, formás fenék, sportos alkat.
Máté (bár erre kevesebben kíváncsiak :)) : 190cm magas soha nem volt adonisz de nem kövér (nem értem hogy sikerült ezt a csajt befűzni 🙂 )

Szeretném előre közölni, hogy ha valakit megbotránkoztat az olyan történet amikor egy kapcsolatban élő pár mást is bevon szexuális életébe az ne olvassa tovább.

Néhány év után éreztük, hogy nem éltük ki magunkat, viszont szétválni nem akartunk. Ezután döntöttünk úgy, hogy szabad utat engedünk egymásnak, pár szabály lefektetésével:
-Nem lehet közös ismerős
-csak gumival
-Max 5 alkalom ugyanazzal a személlyel
-azt, hogy mi történt leírjuk és megosztjuk a másikkal (a bevontak nem tudtak erről)
-Házasságig (ez már életbe lépett egyenlőre nem is tervezünk mást de majd meglátjuk)
nem tartozott a szabályok közé de mivel nem volt kérdés heteró alapon ment minden.

Aki eljutott idáig elolvashatja az első történetet 🙂

Első “félrelépésem”

Laci, 2-vel járt fölöttem általánosban. Egy falunapon találkoztunk újra, beszélgettünk kivel mi a helyzet.
Utána msn-en többször beszéltünk.
Kiderült, hogy nem voltunk annyira közömbösek egymás iránt.
Pár hét beszélgetés után (a beszélgetések áttértek a szexre is), megbeszéltünk egy hétvégét amikor mind a ketten otthon leszünk.
Elérkezett.
Szombati ebéd anyáékkal, majd mondtam, hogy elmegyek sétálni a régi ált sulis barátnőimmel.
Elindultam de Lacival találkoztam.
Neki indultunk a hegynek. Beszélgettünk sok mindenről de a szex szóba sem került.
Elértünk egy prés házhoz, kis nyitott terasszal padokkal asztallal.
Leültünk egymással szemben.

Beszéltünk de itt már mind a ketten tudtuk mi lesz.

Átült mellém, én is keresztbe fordultam a padon.
A kis virágos nyári ruhám volt rajtam.
Közelebb csúszott és megcsókolt.
Viszonoztam.
Erre felbátorodott és a kezét is használni kezdte.
Először a hátam simogatta, majd közénk fúrta a kezét és megkereste a mellem.

Ruhán keresztül markolászta, a másik keze a padon elkezdett bekúszni a ruhám alá.
Lassan elérte a bugyim.
Itt már nem volt visszaút.

Simogatott bugyin keresztül és én is megkerestem kezemmel a nadrágját.

Éreztem, hogy nagy. (Nagyobb mint a tiéd:))
Látni akartam és érezni.

Mondtam, hogy elég, akarlak.
Levetkőztünk, gyors volt mindenki a maga ruháit.
hanyat fektetett a padon és már nyalni is kezdett.
a tudat és az érzés nagyon gyorsan a hatalmába kerített és el is élveztem.
Kis szünet, de már akartam.
ahogy összeszedtem magam én löktem hátra és kézbe vettem.
vastag volt. Szopni kezdtem de nem fért a számba, csak a fejét tudtam jóformán bevenni.
Azért élvezte.
Nagyon is, mert láttam rajta hogy hamarosan vége lesz.
abba is hagytam. Mondtam neki újra hogy a számba nem mehet el.
Elszívtunk egy cigit pihenés képpen.
kicsit meg is kókadt 🙂 bár ezen hamar segítettem. Oda nyúltam meg sem fogtam csak alulról megsimítottam.
Gyorsan össze szedte “magát”. Nem akarta, mentegetőzött de gumit kellett húznia.
Az asztalra feküdtem, oda állt, berakta… lassan mert nem fért.
pár percig csak lassan tágított és amikor beért teljesen, 5-6 lökés után vége lett.

Jó volt, nagy volt, Ő kap még lehetőséget 🙂

ha érdekel titeket a többi történet, jelezzétek

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9118215083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása