Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hatalmas

Rosszlányok blog 2023.10.02. 13:05

Sziasztok! Anett vagyok 35 éves!
Történetem nem olyan régen a valós életben megtörtént!
Bolti dolgozóként sok emberrel megismerkedtem, de volt egy srác Peti, aki folyamatosan bókolt, csokit kaptam stb… Egyre többet beszélgettünk a boltba, online felületen…
Folyamatosan szinte a szex témára jutottunk…
Eggyik este, egyedül zártam a kisboltot, majd záróra elött 1 perccel Peti beállítot!
Mondtam neki, már lezártam a pénztargépet, indulok nemsokára haza, délután olyan sokat beszéltünk szexuális tartalmakról, hogy szinte egész nap be voltam gerjedve..Mondta, hogy azért jött hogy mostmár ne csak a szánt járjon, le akar velem feküdni!
Huhh erre nem számítottam, mondtam neki, sajnos most nem lessz jo, mert menstruálok…
Ezzel leszegte a fejét, de viszont mondtam neki, jöjjön be a raktárba, bezárok és ott kielégítem, a többit majd elintézzük pár nap múlva, beküldtem hátra, addig gyors bezártam az ajtót, a lámpát leoltottam, majd mire bementem, a zsugor vizeken ült álló fasszam ami orbitálisan nagy volt! Hatalmas farka van, 22cm 5 cm vastag volt kb, mondtam is neki, hogy gyönyörű nagy farka van, de ilyen naggyal nem volt dolgom.. semmi baj felelte, majd elkezdtem verni neki, közben a heréit markolásztam, majd finoman rábuktam, meg is lepődtem, hogy szinte befért az egész farka, mélytorkoztam, néha kicsit bevadult, dugta a számat, torkomat, akkor egyszer egyszer bokákoltam is, hatalmas volt….
Szívtam, húztam a farkát 5-6p-ig, majd ,telelőtte a szám anyaggal ! Nem győztem nyelni, annyi jött neki, lenyeltem nagy nehezen, lenyalogattam a farka hegyét, majd moaolyogva annyi mondott, hogy ahol nagy szerszám van ott nagy a pocsolya is, ezen csak enis nevettem, majd mondtam neki semmi baj, finom volt, de legközelebb akarom a pinámban is érezni ezt a szerszámot, mondta, hogy nincs akadálya, ugyis jár be a boltba, meg beszélgetünk, szóljak ha aktuális!
Rendben feleltem, majd kisétáltunk a raktárból, összeszedtem a cuccaim és hazavitt, ahol az autóban még csókolóztunk, ruhán keresztül tipi tapi volty mint a tiniknél, aztan elköszöntünk egymástól! Amint megtörténik a behatolás írok nektek! Csodás napot!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5418215085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása