Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Pillanat alatt kivégeztem, csalódás volt

Rosszlányok blog 2023.10.23. 02:35

Sziasztok!
Anita vagyok 42 eves, nincs gyermekem, es elvalltam mar 2 eve a volt paromtol, azota elvezem az eletet.
Egy cegnel vagyok minosegellenor, es az eggyik itt dolgozo 22eves fiatal srac, Tibi hetek ota csak azt hallgatom tole, randizzunk szereti az erett noket pont az esete vagyok bla bla bla… Eggyik ejszakas muszak vegen, gondoltam mostmar eleg!
Felhivom magamhoz es akkor lassuk mit is tud a kisfiu…….
Amikor mondtam neki, hogy melo utan jojjon fel, lattam az arcan, hogy huha, nem gondoltam komolyan..
Kerdeztem tole, na miaz felsz?! Pedig nem harapok..
Erre annyit felelt rendben, ezzel megadtam a cimem, hazament lefurdeni, addig en is rendbe raktam magam allul,fellul.
1ora mulva mar kopogtak is, en a frissen borotvalt puncim, es a kozepesen nagy,enyhen logo melleim egy szal torolkozovel takartam csak el.
Kinyitottam az ajtot, ismet lattam rajta, hogy megszeppent, majd mondtam jojjon be, belepett, levette a cipot, majd becsukta az ajtot, ekkor ledobtam magamrol a torolkozot, es mondtam neki, hogy gyere akkor mutasd be mit tudsz!
Bementunk a szobaba, ott lefekudtem az agyra, szetraktam a labaim, es elkezdtem a csiklomat dorzsolni, lattam be is indult, mert mar meredezett a nadragba valami… Gyorsan levetkozott, alsonacit levette es mar allt is a farka, frissen borotvalt volt…
Nem volt nagy neki, 14-15cm kb.
Kerdezte, ki e nyalhat?.
Feleltem neki, hogy igeny es ajanlom hogy alaposan!
Kozelebb jott, majd elkezdett nyalni, de batortalan volt, kerdeztem tole, hanyszor nyalt mar?! Erre jott a valasz hogy 2x… Kerdeztem vissza, hogy hany novel voltal?! Jott a valasz, te vagy a 3.
Mondtam neki, nekem egy kicsit keves vagy akkor baby.
Erre jobban elkezdett nyalni ujjazni, de nem volt epp jo a technika. Kertem haggya abba, mutassa a farkat, kicsit leapolom, ahogy felkelt, lattam hogy mar szinte elernyedt neki, kerdeztem is, hogy zavarban vagy?! Jott a valasz igen!
Akkor mi volt a meloba ez a nagy arcoskodas?! Kerdeztem, erre csak annyit valaszolt, nem gondolta komolyan..
Odahuztam magamhoz, majd bekaptam a kis faszat, elkezdtem szivni, huzogatni a bort, meg a zacsit is markolgattam neki, erre kis ido elteltevel fel is kemenyedett!
Kerdeztem melyik pozt szereted? Jott a valasz, hogy mindet szereti! Okes feleltem, akkor kezdjunk egy kis kutyaba!
Ezzel bepucsitottam neki, amennyire birtam kinyomtam a popsim, es hatranyultam szethuztam a farpofaim, hogy a kis farkat tovig rakja be, hatha sikerul elelveznem!
Betette, ereztem, hogy jo lessz ez, elkezdte eleg jol, utemesen csinalni, aztan kb 2 perc mulva belem elvezett egy eleg szep adagot!
Mondta, bocsanat nem akart belem menni, remeli nem leszek terhes, feleltem neki, hogy nyugi tablettat szedek, de nekem ez keves volt!
Ezzel lelankadt a farka, kicsuszott a pinambol, majd elkezdett folyni a geci!
Papirzsepivel kitoroltem magam, majd kerdeztem, hogy esetleg birna e egy hoszabb 2. Menetet?
Azt felelte, hogy nemtudja…
Na mondom magamba, ez ismet egy nagy szajkarates szexbajnok….
Mindegy, elkezdem felszopni, lessz ami lessz, csodat nem vartam, leterdeltem ele, elkezdtem szopni, szivni, a zacsit is nyaltam neki, el is kezdett egy kicsit kemenyedni, gondoltam jo lessz majd.
Kertem, fekudjon le, meglovaglom.
Le is fekudt, de ismet csak lelankadt… Kerdeztem, menni fog e? Mert kellemetlen ez igy mindkettonknek!
Kerte haggyuk abba, zavarban van…
Mondtam neki, szerintem is haggyuk, mert ez csak maszatolas volt, de ha gondolja en megtanitom kemenyen szexelni!
Legyen ez a kozos programunk !
Bele is eggyezett de kerte, higy ne reklamozzam, hogy csak a szaja jart…
Mondtam neki, bizz bennem, de akkor az en szex babam leszel!
Erre bolintott majd oltozkodott, enis felkaptam egy kontost, majd kikisertem, 2 puszi, es el is ment..
Ha lessz fejlemeny irok, es megtanitom, milyen a jo szex!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8318228757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása