Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A konferencia

Rosszlányok blog 2023.11.13. 02:41

Sziasztok. Elmesélem hogy hogyan csaltam meg a feleségem és hogy hogyan csalom a mai napig rendszeresen.

Pár szót magamról. Balázs vagyok. Tíz éve vagyunk együtt a feleségemmel, nyolc éve házasok. Harminc évesek vagyunk mindketten. Van két kisfiúnk, három és őt évesek. A szexuális életünk, hát hogy is mondjam, fenomenális. Naponta minimum kétszer dugunk. Reggel, egy gyengéd, de kiadós szexel indítjuk a napot, este pedig heves és szenvedélyes szeretkezéssel zárjuk. Bátran ki merem jelenteni hogy mindketten szex örültek vagyunk. Sosem gondoltam rá hogy megcsaljam a feleségem, hiszen mindent megkapok tőle a szex terén. Míg nem lett terhes szinte minden szabadidőnket a szex töltötte ki. Az első terhessége alatt is amíg lehetett szexeltünk. A szülés után az első lehetséges pillanattól kezdve ott folytattuk ahol abba hagytuk. A két szoptatás pozitív hatással is volt a nejemre. A szoptatás elhagyása után nem húzodtak vissza a mellei, ugyan akkorák maradtak. A második szoptatás után szintén így járt. 90 b – s melltartó mérettel kezdte a első terhességet a második után 110 d- s lett. Ennek ő is örült és én is. Szép , telt mellei lettek. Így a mell szex is a repertoárba került, amit mindketten nagyon élvezünk. És hogy akkor miért csalom? Hát ez egy igazán jó kérdés. Fogalmam sincs.

Egy kondi teremben láttam meg először ahová gyúrni jártunk a haverokkal az egyetem alatt. Ő is oda járt, olyan formás feneke volt, van, hogy az valami ész bontó.  Nagyon formás alakkal, hosszú formás lábak, és a gyengém, fekete hosszú haj. A haverok próbálkoztak nála, de mindenkit lekoptatott, így én már nem is próbálkoztam, csak gyönyörködtem benne. Egy hét múlva egy egyetemi buliban láttam meg újra. Gondoltam mit veszíthetek, max engem is elküld a fenébe. Oda mentem hozzá és megkérdeztem hogy meghivhatom e egy italra. Megismert, de meg is lepődött, hogy ott találkozunk. Elfogadta a meghívást. Kb. két óra múlva a kollégiumi szobámba keféltünk. Már akkor szuper volt vele. Mindig ugyanabba az időben szoktunk a haverokkal a teremben találkozni, a következő találkozóról késtem. Vajon miért? Mert elötte is dugtunk és kicsit elnyújtottuk. Együtt mentünk a terembe, én hamarabb átöltöztem és már a haverok faggattak hogy hol voltam mikor jön felénk Eszti ( a feleségem ). A haverok rögtön sutyorogni kezdtek, mikor oda ér, köszön, és megkérdezi hogy ha hamarabb végzek megvárom e. Mondom, persze , természetesen. Majd adott egy csókot és elindult edzeni. Persze a haverok kiakadtak rendesen, hogy hogyan sikerült összejönnöm ezzel a csajjal. Hát így kezdődött a mi kapcsolatunk. Rátérnénk a konkrét eseményre.

Február közepén meghívtak a fővárosba egy három napos üzleti konferenciára, mint előadót. Gazdasági és befektetési tanácsadással foglalkozom. Nem szoktam fényezni magam, de igen ismert nevem van a szakmában. Több nagy múltú, óriás céggel dolgozom együtt. Szóval készűlödtem. Mivel három napig nem leszek otthon Esztivel végig keféltük a délelőttöt. Máskor is szoktunk ilyet csinálni. Mikor otthon dolgozom, vagy egy előadásra készülök, Eszti reggel elviszi a gyerekeket oviba, meg a bölcsibe, elintézi amit kell és siet haza. Mikor haza ér, húsz perc múlva a lakás valamelyik pontján dugunk. Szóval a délelőttöt kihasználtuk rendesen. A program szerint a nyitó nap utolsó előadása az enyém, de a második nap első és utolsó előadása is, és pechemre az utolsó nap első előadása is engem illet. Megérkeztem a nívós szállodába, bejelentkeztem a számomra lefoglalt szobába és elkezdtem átnézni a prezentációmat. Mikor eljött az idő lementem a terembe és előkészítettem a laptopom és a projektort az előadásomhoz. Beszélek a témámról, nézelődök jobbra, balra és mikor balra néztem az első sorban, majdnem a szélén negpillantottam őt. A nőt. Fekete magassarkú cipő, fekete, mini szoknya, ami igen sokat engedett láttatni a formás lábaiból. Bordos vöröses selyem vagy szatén felső volt rajta ami  kb. a feleségem méretű kebleket takarta. Szép arc, a feksőhőz színben passzoló rúzs, fekete keretes szemüveg és a gyengém. Fekete, csillogó hosszú haj. Egy mappa a kezében és jegyzetelt. Végem volt. Rám nézett. Pár másodpercig meg is akadtam a mondandommal, ő rám mosolygott. Gyorsan a kivetítő felé fordultam és folytattam az előadásom. De közben igen pajzán gondolatok támadtak a fejemben. De hát mi a fenét akarok, hiszen otthon gyönyörű feleségem van, semmiben nem szenvedek hiányt. Akkor mit akarok ettől a nőtől. De valahogy mindig rá néztem, ő szépen mosolygott én pedig szépen lassan teljesen elolvadtam tőle.  Az előadás sikeres volt. Utána jöttek is a felkérések, a következő egy hónapra biztosan lesz munkám. De én őt vártam, de nem láttam sehol. Gondoltam jobb is így, nem csinálok legalább hülyeséget. Aztán elmentem a szálloda éttermébe vacsorázni, majd úgy gondoltam hogy vissza a szobámba és felkészülők a reggeli előadásomra. Közben felhívtam a feleségem ahogy mindig is szoktuk. Elmondtam hogy jól sikerült minden és készülök a másnapi előadásra. Vállamon a laptop táska megyek a lift felé. Megnyomom a hívó gombot. Majd egy szexi hangot hallok a bal oldalam felől.
– Jó estét kívánok.
Oda nézek, hát ő volt az. Így közelről még szebb volt. És azok a szemek. Lehet hogy hülyén hangzik de olyan világos zöldes kék színű volt. Sosem láttam még ilyen gyönyörű szemeket. Amit a kifestett arca és a szemüveg még jobban kiemelt. És a parfümjének illata, itt teljesen végem volt.
– Jó estét hölgyem. – köszöntem illedelmesen
Majd nyílt a lift ajtó.
– Parancsoljon. – és intettem a kezemmel hogy előre engedem.
– Köszönöm szépen uram.
És elindult a lifbe. Nem sokat, öt lépést tett meg előttem. De milyen öt lépést? Olyan feneke volt hogy azt hittem hogy ott rögtön dobok egy hátast tőle. Biztosan látta a liftben helyezett tükörben hogy mit nézek. Mikor szembe fordult velem akkor néztem meg az arcát , amin nagy mosoly volt. Olyan negyven körüli nő lehetett. Beléptem elé és megkérdeztem hányadik emeletre megy. A válasz meglepő volt.
– Ahová ön.
Jó hát legyen, megnyomtam a gombot, a lift elindult, majd megállt és nyílt az ajtó. Mikor kiléptem volna a liftből megfogta a bal kezem és vissza húzott. Ott álltunk egymással szemben.
– Akarom. Nagyon és veled.
Meglepett a kijelentése. Meg sem tudtam szólalni. Csak felemeltem a jobb kezem és mutattam a karika gyűrűmet. Ő szintén. A mai napig nem tudom miért tettem. A jobb kezemmel megfogtam a tarkoját és megcsókoltam. Finom, telt ajkait csak úgy faltam, de ő is. Gondolom a szabad kezével megnyomta az ő emeletének gombját és becsukodott az ajtó. Ekkor ellépett tőlem. A kezében levő mappát leejtette a földre. Majd megfogta a szoknyája szélét és lassan húzni kezdte felfelé. Hátat fordított nekem és az a formás kerek popsi kezdett a napvilágra kerülni. Majd ott volt előttem a teljes, meztelen valóságában. Csak az a vékony, fekete pánt jelezte hogy van rajta bugyi. De az sem volt sokáig. Megfogta és letolta majd a földre esett, az egyik lábával kilépett belőle. Leraktam a földre a laptop táskámat. Mögé álltam, ő nagyobb terpeszbe állt és kicsit pucsított is. Az újjaim hegyével végig simitottam azokat a formás lábait. Halk nyögés hagyta el a száját. Mikor a fenekéhez értem bele markoltam. Selymes bőre volt. Majd a bal kezem becsúsztattam a puncijára, irtó nedves volt már akkor. Le gugoltam mögé. Ő előre hajolt és a lift falának támaszkodott. És akkor feltárult előttem az a gyönyörű punci. A nagy ajkai közül ki kandikáltak a kisajkai és a csiklója is és a másik bejárat is látható volt. A farkam már jó kemény volt, nem igazán volt kényelmes helye a boxerben. Nincs hatalmas farkam, 18/5, de akkor is kényelmetlen volt. De a teremtő megáldott mással. Hosszú nyelvem van. Meg tudom érinteni az állam. A feleségem imádja ha a nyelvemmel baszom meg a punciját és a popsiját. Végig nyaltam az előttem lévő puncit, csiklótól a popsijáig. Fel nyögött az idegen nő. Majd rá tapadtam a csiklójára és azt kezdtem szopogatni és játszani vele. Mikor már igencsak nedves volt a puncija elérkezettnek láttam az időt hogy bevessem a titkos fegyverem. Be dugtam a nyelvem, olyan mélyre ameddig csak tudtam és úgy nyaltam belülről. A nő meglepődött rajta, de élvezhette nagyon mert hátra fordult és megfogta a fejem és húzta a puncijára és a punciját meg tolta a számra. Elég hangosan élvezte a nyelv játékom. Ezt a hangot csak a lift hangja zavarta meg mikor megállt a nem tudom én hányadik emeleten és kinyílt az ajtó. Nem érdekelt hogy áll e az ajtóban valaki és lát bennünket, csak az volt a fontos hogy elélvezzen a nő. Ami pár perc után meg is történt, jó hangosan. Én fel álltam mögülle, ő felém fordult. Lihegett, csillogott a szeme.
– Látni akarom.
Kérte tőlem. Tudtam mire gondol. Én kinyújtottam a nyelvem. Ő a szája elé kapta a kezét és csodálkozva nézett.
– Jó hosszú. És köszi hogy nem hagytad abba. És bocsánat a kis borostáért de nem készültem vendég fogadására.
– Ezt abba hagyni? Nem szoktam fél munkát végezni.
Rám mosolygott majd le gugolt és a noteszét vette föl a földről. Felnézett rám, pont előttem gugolt.
– Tudom mire gondolsz. Én is nagyon szeretném már, de menjünk a szobámba.
Ő fel egyenesedett, én legugoltam a laptop táskámért, de akkor megláttam a bugyiját a földön. Megfogtam amire ő kilépett belőle. Én is föl álltam és átadtam neki. A szoknyáját akarta meg igazítani mikor megfogtam a kezét.
– Ne. Maradj így.
Rám mosolygott és elindult a folyosón a szobája felé. Ott ment előttem, ringott az a formás popsi. Nem tudtam le venni róluk a szemem.
– Tetszenek?
– Fantasztikusan szépek.
– Meg kaphatod ha szeretnéd.
– Igen, szeretném. De csak akkor ha neked is jól esek.
– Élvezem ha seggbe basznak.
Hát ezen a kijelentésen meg lepődtem. Nem a tartalmán, hanem a közlés stílusán. Megállt egy ajtó előtt. Én mellé álltam és a lába közé nyúltam, hátulról. A punciját kezdtem simogatni, majd két ujjam becsúszott neki. Nem talált bele a zárba.
– Csak addig várj kérlek míg beérünk. Utána azt csinálunk amit akarunk.
Kihúztam az újjaim, ő rám nézett én pedig lenyaltam a nedveit. Finom volt. Ő ismét rám mosolygott. Kinyitotta az ajtót belépett, én utánna. Becsukodott az ajtó mögöttünk és akkor egymásnak estünk. Először vadul smároltunk, majd elváltunk egymástól ő elém gugolt és az övemet kezdte kibontani majd, a gomb és a cipzár. A nadrág a bokámon és nemsokára a boxerom is . Nézte az égnek álló farkam. Míg ő ezekkel volt elfoglalva én meg szabadultam a zakomtól, a nyakkendőtől és az ingemtől is. Felnézett rám, miközben rámarkolt a farkamra.
– Jó tested van. És szép farkad.
Majd eltűnt a szájában. Szopott, jól szopott. Közben ő is megszabadult a bluzától és a melltartótól is. Aztán már a kezét is használta, jó összhangban a szájával. Isteni technikája volt. A feleségem is profi a szopásban, is, de ez a nő egy fenomén. Jó nyálasan szopott, úgy ahogy szeretem. Összefogtam az éj fekete haját és lassan dugni kezdtem a száját. Elengedte a farkam és a fenekembe markolva irányított. Nem voltam durva, nem az én stílusom. Olyan ütemben mozogtam ahogy ő irányított, de egyre gyorsabban és mélyebben akarta érezni a szájában a farkam. Majd már ott tartottunk hogy a torkán jártam, eszméletlen érzés volt. Háromszor négyszer teljesen a torkára tolta a farkam, fantasztikus volt. Aztán kiengedte a szájából a farkam ami a hasamnak csapódott. A nyála folyt róla, amit a golyóimtól kezdve, szépen, lassan lenyalt.
–  Szabad a melleidet is?
– Gyere közélyük és baszd meg öket.
Én megfogtam a farkam és a két formás melle közé raktam. Ő össze szorította öket és mozgatni kezdte rajta. Szeretem ezt a előjátékot is. Pár perc mellbe dugás után már ő volt türelmetlen.
– Most már gyere és basszál meg.
Felállt előlem és a folyosón található kis szekrényre rakta a bal lábát és két kézzel széthúzta a punciját ami nagyon nedves volt. Én oda álltam elé és a puncijához ratkam a farkam és egy határozott mozdulattal tövig tóltam neki. Mindketten felnyögtünk. Dugni kezdtem azt a szűknek nem igazán mondható puncit, de azért szerencsére nem lötyögtem benne. Markoltam a két mellét és közben smároltunk. Élvezem. És az a furcsa, hogy egyáltalán nem jutott eszembe, hogy én házas ember vagyok. Csak élveztem az új szituációt és az új élményt. Nézem ahogyan a farkam ki be jár ebben az idegen nőben és valami sosem érzett izgalom lesz úrrá rajtam. Meg markolóm a fenekét és gyorsabban, hevesebben kezdem dugni. De úgy látom nem csak engem izgatott fel ez az egész.
– Basszál keményen. Élvezni akarók a faszodtól.
Elkezdtem keményen dugni addig míg tényleg el nem élvezett. Mit ne mondjak, nem fogta vissza a hangját. Kivettem a farkam és ő rögtön elém gugolva lenyalta a saját nedveit a farkamról.
– Imádom a pinám izét, főleg akkor ha azt egy jó faszról lehet lenyalni.
Válasz gyanánt csak rá mosolyogtam. Megfogta a kezem és be vezetett a szobába. Én csoszogtam utánna, hiszen a bokámon volt az alsóm és a nadrágom. Vicces látvány lehetett. Le vette a még rajta lévő ruhákat, majd az ágyra feküdt, hatalmasat terpesztve.
– Gyere és basszál szét.
Gyorsan megszabadultam a rajtam lévő ruháktól és a puncijára vetettem magam. A nyelvemmel megdugtam a punciját, szoptam a csiklóját, és  a popsija sem maradt szárazon és a végén a nyelvem mellé még az ujjaimat is bevetettem. Négyszer élvezett el. A negyedik után végig csókoltam a testét és nagy smárolásba kezdtünk. A farkam pont a puncijánál, pont a megfelelő szögben és irányba. A nő ezt megérezte, megemelte a csípőjét és becsúszott a farkam. Nem gondoltam egy másodpercet sem és lassan, de határozottan tövig tóltam. A sok orgazmusnak köszönhetően szűkebb lett és jóval nedvesebb és forróbb.
– Basszál még. Érezni akarom ahogy dugód a pinámat.
Én pedig a lábai közé térdeltem és úgy kezdtem el dugni. Széthúztam a punciját ő pedig a melleivel kezdett játszani. Izgató látvány volt, egy idegen nő vonaglig alattam. A feje mellé támaszkodtam és úgy dugtam tovább, a hagyományos misszionárius pózban és egy pillanatra sem szakadt meg köztünk a szem kontaktus. Egyre erősebben toltam a farkam belé és ő ezt egyre hangosabban adta tudtomra, hogy mennyire élvezi. Egy újabb orgazmus lett a vége. Majd hirtelen a hátamra fordított. Kicsúsztam belőle, de ő azonnal a szájába vette a farkam és egy jó adag nyálat csurgatva el kezdett szópni. Majd amilyen gyorsan szópni kezdett olyan gyorsan abba is hagyta és már ült is bele és lovagolni kezdett rajtam. A mellkasomon támaszkodva, a dús keblei össze nyomva, amire én azonnal rá is markoltam, kezdett lovagolni. De úgy, hogy csak a csípője mozgott, imádom ezt. Minden egyes lökéssel tővig rá húzta magát a farkamra. Majd csavargatni kezdte a csípőjét, valami hihetetlen jól csinálta. Ismét bele markoltam a popsijába és most én kezdtem ostromolni a punciját. Csattogott a bőrünk, hangosan nyögött és a szem kontaktusunkból láttam rajta, hogy boldog. Én is az voltam. Boldog. Egy idegen nő karjaiban, illetve egy idegen nő alatt.
– Fordulj meg látni akarom azt a formás popsid.
– De ugye azt is megdugod?
– Ki nem hagynám.
Megfordult és úgy lovagolta meg a farkam, jól előre hajolva és hatalmasat terpesztve, egészen a lábamra. Nagyon szűk lett. De így kinyílt a popsija is. Elkezdtem simogatni, izgatni, felkészíteni a behatolásra. Ennek köszönhetően egy újabb orgazmust élt át a partnerem. Le húzta magát a farkamról, de úgy maradt kutyába. Csábosan hátra nézett és megriszálta azt a formás popsiját.
– Gyere és baszd meg a seggem is és ne kiméld azt se.
Mögé térdeltem, de előbb a nyelvemmel kicsit játszottam rajta, majd oda raktam a farkam és lassan birtokba akartam venni. De az újdonsült ismerősöm ezt másképp gondolta. Meglepően gyorsan rá tolta magát és ő kezdett el mozogni. Én csak térdeltem mögötte és hagytam őt, hogy a saját elgondolása alapján nyársalja fel magát. Aztán megállt, hátra nézett, elég vadítóan azzal a gyönyörű szemével.
– És most te jössz. Adj bele mindent és a végén mindent bele kérek, az utolsó cseppet is.
Megfogtam a derekát és elkezdtem dugni. Egyre gyorsuló ütemben, kemény néha már vadul. Így egyszer élvezett el, aztán lenyomtam a felső testét az ágyra, én meg felálltam mögötte és úgy döntöttem tiszta erőből. A következő orgazmusa engem is magával rántott, olyan erővel spricceltem belé a gecit, amilyet még sosem éreztem. Mikor már nem jött belőlem semmi mellé döltem az ágyon ő pedig mellém feküdt és együtt kapkodtunk az éltető oxigén után. Mikor észhez tértem elindultam a ruháim felé és akkor ért a meglepetés.
– Hová készülsz? Nem töltjük együtt az éjszakát?
Meglepődtem a kérdésen. Ezt ő is látta rajtam.
– Én szeretném. Te nem?
– Jó volt veled, nagyon. De jó ötlet ez?
– Éppen azért mert nagyon jó volt veled. Szeretném ha ezt a pár napot kellemesen eltöltenénk együtt.
Nem tudom miért de vissza feküdtem mellé az ágyba és ezzel válaszoltam is a kérdésére.
Kiderült róla, hogy Laurának hívják. Negyvenkét éves, majdnem húsz évvel idősebb a férje és már nem teljesít úgy az ágyban mint ami neki megfelelne. És esküdött, hogy ez volt az első félre lépése. Azt mondta hogy olyan szexuális kisugárzásom volt a színpadon, hogy ezt meg kellett tenni velem. Hát azt mondták már hogy jóképű és sármos pasi vagyok de ilyet még sosem. Azon a három napon minden szabad percünket egymással töltöttük, természetesen szexel. És hogy mi történt a három nap után. Minden többnapos előadásomon ott van és nagyon sokat szexelünk. Se telefon se sms, csakis üzleti email amit a feleségem sosem néz meg és persze olvasás után törlés. És hogy miért teszem ezt azzal a nővel akibe szerelmes vagyok és a gyerekeim anyja és mindent megkapok tőle a szexben? Fogalmam sincs. Nem tudom. Csak azt tudom mikor Laurával vagyok másfajta boldogságot érzek mint mikor Esztivel vagyok. Nem tudom megmagyarázni, de más. Furcsa, izgalmas, tiltott, szenvedélyes, heves néha vad, izgalmas. Jó. Egyszerűen jó.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9618228763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása