Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anyós…

Rosszlányok blog 2023.12.04. 01:30

Sziasztok!
Multhet hetvegen elutaztunk anyosomekhoz 1 hetre. Felesegem es en!
Anyos mar 10 eve egyutt van egy ferfival de sosincs itthon, allandoan dolgozik, valami keszenletis hibaelharito a Mavnal.
Utolso napon, este, vacsora utan el kellett ismet mennie valahova, igy elkoszontunk, masnap mar reggel jottunk haza.
Megvacsoraztunk, kicsit boroztunk, soroztunk…
Kint ultunk a grillteraszon hatul, a felesegem elaludt a fuggoagyba, mivel melegvolt hagytam hagy aludjon.
Az anyosom bement elmosogatni, bevittem neki a par tanyert,poharat.
Amikor beertem, mar pont vegzett, majd odaraktam az ora ele, ramnezett, majd ezt kerdezte: Most szopatsz?! Hordod nekem ide a mosatlant… Kozben nevetett.. mondtam neki, nem szopatlak, eszemben sincs csak behoztam ne legyen ott reggelig… Aztan kijottem vissza leultem.
10perc telt el kb. Nem jott ki, mondom megnezem mivan, bealudt vagy valami, akkor mar lefekszem enis.
Konyhaban allt, csak nezett maga ele, kerdeztem mi a baj.
Semmi, felelte, majd megkert, hogy hozzam be az uditoket kintrol.
Kimentem felkaptam oket majd bementem, kerte, vigyem be a spejzba, kozben o is elottem vitte be a maradek dobozos soroket…
Eleg szuk a spejz, ezert ahogy lerakta a soroket, ki akart jonni melettem de mivel szuk volt a hely, vegig dorzsolte a fenekevel magat a farkamon….. Ezzel elkezdett a farkam eletre kelni, szerintem ez volt a celja, mert ahogy kiment, en lepakoltam az uditot, es hirtelen ott termett mellettem az asvanyvizes flakonnal, amit persze behozott es ismet hozzam dorzsolte magat, de itt mar erezte, hogy kezd allni a farkam……
Ahogy kimentem, kijott a konyhaba o is, es kerdezte, hogy miert kemeny a nadragom!?
Bocsanat, csak most megvan Lizanak /felesegem/ es mar majdnem 1 hete nem szexeltunk, ki vagyok mar ehezve….
Erre felnevetett, es ezt kerdezte: 1 hete?! Es ennyitol igy all??!! Akkor en mit mondjak?! Kb 2 honapja ram sem nezett Feri….
Erre csak annyit mondtam neki, az igen… Akkor ki lehetsz…
Erre ramnezett, raharapott a szajara, majd kitekintett Lizara alszik e, majd ujra ramnezett es kozelebb jott, es ezt mondta.
Tudom, hogy a vejem vagy! A lanyom ferje!
De ha mar neked is konnyiteni kell magadon, ram is ramferne mar egy kefeles mi lenne ha….
Igen?! Ha??? Kerdeztem vissza.
Jajj tudod nagyon jol! Segitsunk egymason!
Ezzel benyult a gatyamba es kivette a farkam.
Hmmm szep darab… Megjegyezte, majd ujra kitekintett Lizara, majd leterdelt elem, es elkezdte szopni!
Jo isten! Ennyit tudtam csak mondani!
Mint valami porszivo, ugy szivta, huzogatta, kozben a herem morzsolta….
Megfogtam a hajat, majd elkezdtem kicsit dugni a szajat, de nem volt eleg neki, megfogta a fenekem es magara huzta a farkam!
Ereztem, hogy lent van a torkan, de csak szopott, ilyet meg Liza se tud! Ennyit tudtam mondani, kozben csak sohajtoztam, majd felnezett ram! Akkor most remelem le leszel alaposan szopva!
Ezzel visszavette a szajaba a farkam es utemesen szivta, huzta, csavarta…. Par perc mulva szoltam neki, alljon meg mert mar a veget jarom, ezzel megallt, elem allt, majd megcsokolt, es kozben a rovidnadragot es a bugyit levette. Kozben kineztem Liza alszik e, de o kidolt, aludt mint a bunda.
Visszafordultam, elkezdtunk csokolozni, kozben mar az ujjammal elkezdtem lent matatni, szethuztam az enyhen logo kisajkakat, es elkezdtem pengetni az ujammal a csiklojat!
Erre felsohajtott, rgyre szaporabban, hangosabban, kertem, kicsit halkabban mert fel fog kelni.
Erre a konyharuhat odaszoritotta a szajahoz..
Ereztem hogy szinte patakzik mar, 2 ujjal elkezdtem ujjazni! Aminek szinte azonnal meg is lett az eredmenye, elelvezett, szinte osszecsuklott elottem, es csak sohajtozott hangosan, es csorgott le a laban a nedv.
Ekkor bekapta a farkam, kicsit szopta, majd felallt, es kerte, uljek le a szekbe.
Leultem, majd beleult az olembe, es szinte azonnal tovig beleult. Elkezdett lovagolni, eleg jol tekerte magat, szinte csak a csipoje mozgott fel-le,-jobbra-balra… Ismet kezdett hangosan elvezni, befogtam a szajat.
Igy lovagolt majdnem 15 percig kb. Kozben a melleit szopogattam, szep nagy mellei voltak, de egy kicsit logtak..
Majd szoltam neki, hogy el fogok menni, nem birom mar, szalljon le.
De o mintha meg sem halotta, jobban kezdett lovagolni, es szoritotta magat a farkamra, majd teleelveztem a pinajat!
De o tovabbra is csak lovagolt… Eleg rendesen kicsavart, nem is tudom, utoljara mikor jott ki belolem ennyi sperma…. Lovagolt, es csak ugy patakzott ki a pinajabol, ra a heremre…
Majd mikor mar kezdett lankadni a farkam, kicuppant a puncibol, de o szinte egybol le is ment, es elkezdte lenyalni a farkamrol, majd a heremrol! Csodas volt mondtam neki!
Erre csak annyit felelt, koszonom, hogy kielegitettel, remelem nekem is sikerult segitenem!
Most viccelsz?! Kerdeztem tole.
Nem! Miert?! Kerdezte
Jo par eve egyutt vagyunk Lizaval mar, de vele meg ekkorat sohasem elveztem!
Csak mosolygott…
Majd annyit mondott, ezt nem publikaljuk senkinek jo?!
Termeszetesen feleltem.
Majd elkedztunk feloltozni mindketten.
Feloltoztunk, bement egy uveg borert vissza a spejzba, majd szolt, hogy ezt most megisszuk kettonkre!
Rendben, feleltem mosolyogva, majd kiultunk a teraszra. Beszelgettunk par orat meg, elfogyott kozben a bor, majd elvonult aludni, en kint aludtam Liza melett a napozoagyban.
Masnap reggel felkeltunk, mintha mi sem tortent volna, jottunk mentunk egymas melett, egy egy szot valtottunk, reggeliztunk majd elindultunk haza, kint a kapuban elkoszontunk egymastol, Lizaval olelkeztek, beult Liza, idejott mellem, majd engem is atolelt, es a fulembe sugta, hogy koszonom!
En csak visszamosolyogtam neki!
Ezzel ez a kaland veget ert, de szerintem lessz majd meg 2. Felvonas.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4218240877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása