Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Barátnőm anyja III.

Rosszlányok blog 2024.01.01. 01:36

Előző történetem óta sajnos sok idő eltelt, ennek oka pedig az, hogy szakítottunk barátnőmmel. Így az anyja is távol került tőlem, tekintve, hogy a városból is elköltöztem. Mi tagadás, hiányzott az érett punci, így farkam folyamatosan vertem rá. Nyár elején aztán úgy döntöttem, 1 hetes szabadságom alatt meglátogatom a várost, és megpróbálom becserkészni az ex anyját.

Nagyjából tudtam, mikor indul el otthonról a munkába. Úgy időzítettem, hogy gyalogosan pont arra sétáljak, amikor ő a dugóban ül. Szerencsém volt, mert éppen elkapott egy nyári zápor, így amikor meglepetten megpillantott, felvett. Nem tudom, hogy ez egy napsütéses napon is így lett volna, de esőben a segítségemre sietett.

-Szia, hát te mit keresel itt? (Kérdezte)
-Nyaralok, hiányzott a város. Gondoltam, megnézem ezt a környéket is kora reggel.
-Jól tetted, mond, hogy hova vigyelek.
-A város szélén szálltam meg, egy nyugis részen. Ha ott kiraknál, jó lenne.

Szándékosan választottam ezt a szállodát, mely pár eléggé távol volt a központtól, pont olyan részen volt, ahol akár el tudunk bújni.

Úton a szálloda felé, óvatosan beletúrtam a hajába, és megkérdeztem, mennyire kapta el a reggeli eső. Picit nedves volt a haja, ruhája is átázott valamelyest. Egy lenge felső volt rajta, alóla átlátszott ezért a világoskék melltartója is. Szűk farmer kiemelte gyönyörű lábait, magassarkúja harisnyás lábával egyből beindította a fantáziám.

A szállodához érve megköszöntem neki a fuvart, és próbáltam beinvitálni egy kávéra. Mivel korábban szokott beérni a munkahelyére, így kb 40 perce volt még szabadon. Nem akart jönni először, de aztán a koffeinfüggősége nyert. Elég távolságtartó volt a szobáig vezető úton. Érződött a szexuális vonzalom, de közben pedig tartotta magát nagyon ellene. Mivel továbbra is esős idő volt kint, mégjobban megázott. Megkérdezte, hogy amíg főzöm a kávét, megszáríthatja-e a felsőjét. Mondtam neki, hogy persze, ott a fürdő. Amint meghallottam a hajszárító hangját, lopóztam is a fürdőszoba felé. Most vagy soha, gondoltam. Óvatosan benyitottam, megláttam hátulról melltartóban, farkam azonnal felállt. Rá akartam verni a seggére egy hatalmasat, és úgy szétkúrni, mintha nem lenne holnap, de inkább a romantika felé vettem az irányt:

Megfogtam a derekát, és megcsókoltam a nyakát. Meglepetten összerezzent, majdnem eldobta a hajszárítót. Becsukta a szemét, és halkan felnyögött. Meglepett, hogy nem is próbált ellenkezni. Kivettem kezéből a hajszárítót, pólóját a földre dobta. Óvatosan kicsatoltam a melltartóját, majd kidobtam a fürdőből. Feszes farmeres seggét a farkamnak nyomta, én továbbra is csókoltam a nyakát, és markolásztam melleit rendesen. Lihegett, mintha hónapok óta erre várt volna. Megfordultunk, egymás szemébe néztünk, és elkezdtünk érzékien csókolózni. Egyre haladtam aztán lejjebb, melynek tetszését nyögdécselésekkel fejezte ki. Egyelőre nem csatoltam ki a farmerén az övet, mert a magassarkújából bújtattam ki a hölgyet… lábujjai továbbra is nagyon gondozottak voltak, és ez a harisnyán át brutálisan szexi volt. Felültettem a kis komódra tehát, és nekiálltam szopni a lábujjait. Miután átázott nyálammal a harisnyája, váltottam a másik lábára, megismételtem ugyanezt. Pár perc múlva már az övet varázsoltam le róla, aztán a farmert is levettem az anyukáról. Harisnyáját a bugyinál széttéptem, majd félretolva a nedvtől átázott bugyit, elkezdtem nyalni a punciját. Megfogadtam, hogy addig nem hagyom abba, míg el nem élvez. Ujjaztam is közben rendesen, már 3 ujjam benne volt, amikor mint a vulkán, kitört egy üvöltéssel, és remegéssel. Élveztem nagyon a szituációt, és még gyorsabb tempóban ujjaztam lucskos pináját. Hatalmasakat nyögött, majd egy hirtelen mozdulattal a zuhanyfülkébe lökött, és mint egy megvadult tigris, nekiállt eszeveszett mód szopni a farkam. Kb 3 perc alatt eldurrantam volna a szájában ezzel a tempóval, így felállítottam, megnyitottam a zuhanyt, és a kellemesen meleg vízben csókolózni kezdtünk. Közben pináját ujjaztam óvatosan, majd az onnan nyert nedvet farkamra kentem. Bal lábát a zuhanyfülke üvegének támasztottam, és elkezdtem szép lassan dugni a nőt. Szenvedélyes, vad szeretkezés vette kezdetét… jópár percig maradtunk ebben a pózban, csókolózva, egymáshoz simulva, miközben a víz áztatott minket. Amikor éreztem, hogy kell egy kis pihi, megálltam. Tudta a dolgát, megfordult és bepucsított. Hátulról akarta megkeféltetni magát. Nem volt ellenemre, megdöngettem rendesen a kis anyukát. Élvezte a műsort, de én még akartam egy pózt vele. Felkaptam, és beleültettem a farkamba. Lábait hátul összekulcsolta, és egyre erősebben kezdtem kúrni. Nem volt egy kényelmes póz, így tudtam: hamar el akarok élvezni, és bele akarok élvezni. Csókok közepette egyre hevesebb zihálásba kezdtünk, majd akkorát élveztem a puncijába, mint még soha. Elégedetten mosolygott, szép lassan leereszkedett, majd kimosta a gecit magából. Már amennyire tudta. Kimentem, hagytam fürdeni, mert tudtam, sietnie kell a munkába. Csókkal búcsúztunk, minden szó nélkül. Lesz-e vajon folytatás?

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8218256515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása