Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy vad éjszaka a feleségemmel

Rosszlányok blog 2024.02.12. 00:08

Régóta szemezgettem az interneten egy “BDSM” játékkal, így végül megrendeltem. A játék folyamán végig kissé pajzán/erotikus vagy éppen kínos kérdések vannak. Termeszetesen ez egy ivós játék is egyben, így alkoholból sem volt hiány. A játék elején mindketten fel kell írjuk egy lapra, hogy mi a vesztes büntetése. Mivel szerencsére én nyertem, így az én kívánságom teljesült.
Itt kezdett igazán izgalmassá válni a játék, ugyanis az első feladat, egyszerűnek tűnt.
“Rendelünk valamit, de én határozom meg, hogy miben kell átvedd a rendelést.”
Ki is néztünk valami kaját, bár engem ez cseppet sem érdekelt. Közel volt már a rendelés teljesítése, így “felöltöztettem” a feleségemet. Egy rövid, de annál inkább szexi tűzpiros köntös, alá pedig egy necc szex”ruha”. Plusz egy macskafarkas plug. Természetesen az övet úgy kötöttem be rajta, hogy azért ne sokat takarjon.
Csengettek. Ez a futár lesz, mosolyodtam el. Párom az ajtóhoz sétált, résnyire kinyitotta és kinézett. Szerencséjére nem nézett ki annyira rosszul a futár sem, így teljesen kinyitotta az ajtót, szemben állt a futárral.
-Bocsi, csak pont tusoltam. *Nevetett rá*
-Ohm.. ugyan, semmi baj.
Feleségem “véletlenül” leejtette maga mellé/mögé a kulcsot, így gyorsan meg is fordult, és jó mélyen lehajolt. Ekkor a köntös már semmit sem takart. Fenekéből lógott ki a macskafarok, tüzes punciját pedig tökéletesen látta a futár.
Felállt, majd visszafordult a futárhoz.
-Mit is mondott mennyi lesz?
A futár szóhoz sem jutott, csak dadogva mondta ki az árat.
Párom kifizette, majd ahogy nyúlt a rendelésért, a lazára kötött öv kiengedett és a bal melle kicsúszott alóla. Mint aki észre sem vette, nyugodtan vette át a rendelést, majd köszönt el a futártól.
Becsukta az ajtót majd elégedetten rámosolyogtam.
-Uhh milyen kis ribanc lettel. Csaptam rá egy hatalmasat a fenekére.
Elkapott a vágy, így elkaptam a torkát a falhoz nyomtam és megcsókoltam. Közben a kezemmel már
a forró punciját izgattam, ő pedig a boxeremben matatott. Hamar meg is ragadtam a hajat, bele markoltam és egy mozdulattal a földre rántottam. Térdre esett előttem, hátra rántottam a fejét, felpofoztam majd utasításba adtam, hogy:
-Szopjál te kis kurva.
Majd rányomtam a fejét a farkamra.
Egyből rá is markolt és már a szájába is vette. Úgy szopott mint még soha. Éreztem, hogy ő is iszonyatosan felizgult.. Mindkét kezemet a tarkójára tettem és elkezdtem dugni a torkát. Csak úgy öklendezett és nem bírta a nyálát a szájában tartani.
Csak az járt az eszemben, hogy szét akarom kurni.. a punciját.. a popsiját.. mindenét. Nem is haboztam tovább, megmarkoltam a nyakát, felrántottam és letéptem róla a necc ruháját. Rálöktem a konyhapultra. Letérdeltem mögötte, széthúztam a fenekét, majd felfaltam nyelvel a punciját.
Felálltam és azonnal tövig hatoltam benne.
Úgy nyögött fel, mintha eddig sosem kúrták volna meg rendesen...

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3618322883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása