Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A szűzesség elvétel ára

Rosszlányok blog 2015.08.14. 18:32

A történet 18 éves koromban történt egy általam szervezett házibuliban történt meg. Volt egy lány (Ancsa) akivel pont abban az idöszakban ismerkedtem komolyabb célzatokkal. Ö 17 múlt. a házibuli jól telt , mindenki párban volt , én öt hívtam meg .

A többiek úgy hajnal 2 kor leléptek, csak én és Ancsa maradt, mondván hogy segít elpakolni majd. De elég spiccesek voltunk és még ittunk is. Leoltottuk a villanyt és lágyan összeölelkezve lassúztunk , s kezem simogatta hátát és merészkedett egyre nagyobb felderítö utakra. Simogattni kezdtem édes kerek popsiát. Majd kezem ovatosan felhuzta kis édes miniszoknyáját és benyúlva kis bugyija alá, úgy simogattam tovább. Miközben csokolgattam édes nyakát. S ittuk közbe a bódito italokat. Majd leheveredve az ágyra úgy folytattuk mert éreztem hogy nem birja a lábunk már úgy. Lassan kezdtem kicsomagolni pár pici ruha költeményéböl. Ö nem ellenkezett, csak azt suttogta ezt nem kéne még. S pillanatokon belül megtudtam miért. Mikor melleit már szépen körbepuszilgattam lassan lehúztam bugyiját amit picit visszafoga engedett.

S lágyan érzéssel kezdtem puszilgatni lábait , haladva legféltettebb zugához . lassan széttárva combjait kezdett kitárulkozni elöttem rózsája mely csak úgy kérlelte a nyelvem kényeztetését. Elkezdtem puszilni nyalogatni s ujjammal keresni a beutat. És ekkor lepödtem meg. Még senki nem járt ott benn neki!!! És ez még nagyobb izgalmat okozva nekem a vágyhoz hogy magamévá tegyem most röktön. Ö is benne volt hisz csokolt,simogatott de még is féltem hogy az ital miatt csak. Fiú voltam s hajtott az ösztön. Nem birtam megájt parancsolni magamnak mert bennem is volt ital jocskán. óvatosan felcsúszva rá kezdtem csokolgatni melleit. S makkom oda oda dörzsöltem kis szüz puncia nyillásához , s érezve hogy egyre nedvesebben siklik rajta.

Majd csokolni kezdtem s elkezdtem behatolni,de elsöre nem sikerült mert hátrahuzodva feljebb csuszott az ágyon alattam. Ekkor melleit csokolgattam , kezeit feje két válra fektetve újra probálkoztam .Egy határozott mozdulattal farkam eltünt punciába,ö csak egy nagyobbat nyögöt. A hév hajtott,mozogtam ovatosan s tempot gyorsitottam ö kezdte élvezni egyre jobban. Ekkor meglovagolt és mozgott. Végem közelgett,mikor éreztem hogy igy is szük az imént felfedezett puncia szoritani kezdte az élvezetétöl a farkam .Már én sem birtam tovább, és az ital hatására még ki se száltam,se ö rollam, hanem telipumpálva imént felfedezett szervét ,úgy aludtunk el egymás karjaiba. S még párszor voltunk eggyüt ezután is, de jol sikerült az akció. Két hó múlva kiderült hogy terhes lett és tőlem

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr157707250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása