Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Baráti vegyes kefélések

Rosszlányok blog 2016.05.04. 06:58

Sokan azt hiszik, hogy a házasként kevesebb a szex, pedig én rengeteg férfit összeszedtem és barátilag sokat dugtunk a férjemmel más házaspárokkal.

Mikor még fiatal házasok voltunk a férjem rávette az apját, hogy a szőlős kertjét ne adja ki, hanem adja oda művelésre a fiának, mert ő is ért hozzá és egy kis plusz jövedelemhez juttatja.

Így is történt. Pár évvel ezelőtt az apósom kénytelen volt a felét eladni, mert gondjai voltak, bár kerítést nem húztak a két rész közé, de senki sem ment át a másik birtokára gyümölcsöt szedni. A férjem összebarátkozott a másik házaspárral, majd egyszer én is kimentem és elcsodálkoztam azon, hogy a komán csak egy gatya volt, a feleségén meg egy bugyi és egy alig takaró melltartó. Mikor megjelentem én is mindketten átjöttek és bemutatkoztak és én mikor döbbenten néztem őket közölték, hogy így nem kell külön cipelni ruhát,meg különben nincs is olyan házikó sem ahol átöltözzenek.

Mivel én sem vittem magammal fürdőruhát sem egy köpenyt amibe igazán lehetek legközelebb a férjem vitt egy köpenyt amibe lehetek,hogy a ruhám tiszta maradjon. Persze a köpeny mindig belegabalyodott valamibe és sokszor fennakadt a bokrokon és felcsúszott ami azt eredményezte, hogy vagy kilátszott a fenekem a bugyival,vagy a gombom szakadt le és a melleim voltak kin.

Én nem hordtam melltartót csak mellemelőt, mert a férjem azt akarta, hogy mások is élvezzék szép melleimet még akkor is ha van rajtam olyan blúz is ami nem volt átlátszó. Így aztán én is meguntam ezt és levettem a köpenyt és megmutattam a szomszédnak magamat.

Mikor meglátott a szomszéd asszony,hogy én mellemelőt használok és kilátszik a bimbóm erre levette a melltartóját és kérte vegyem le én is és akkor nem lesz gond avval sem. Az igaz, hogy a telekre egy utcából lehetett bejutni, de nem nagyon törődtek ott az emberek a látvánnyal és a gy a harmadik szomszéd is ilyen szerelésben dolgozott. Nekünk a férjem csinált egy kalyibát deszkából ahol a jobb oldali szomszéd is át tudott öltözni, mert végül ő is csinált magának egy másikat.Lassan annyira összemelegedtünk és én az asszonnyal is sokszor órákig csókolóztunk és nyaltuk egymás pináját, hogy rákaptunk egymás férjére is,Később amikor néha eljöttek a szomszédok barátai azok is beszálltak a kefélésünkbe,

Lassan én is odavittem a néha felszedett férfiakat, de aztán leszoktam róla, mert a szomszédasszony rendszerint mindig kint volt és mivel nem dolgozott sehol délelőtt is fogadta a kanikat.Ha néha nem volt kint a szomszéd asszony akkor én mindig meztelenül voltam ami voltam és így a szomszéd is rám kapott és sokszor egy nap többször is megkefélt.

Később rájöttem,hogy az apám is kijárt ide és az egyik alkalommal meglestem ahogy a férjem leszopta az apámat és ő meg a férjemet. Mikor rákérdeztem akkor derült ki, hogy még az esküvő előtt leszopatta az apám a jövendő férjemet. Persze az is kiderült ezek után, hogy az anyám is lefeküdt később a férjemmel és ha valamikor már a felesége voltam és nagyon sok esetben az első gyerek megszületése után évre rá majdnem inden hónapba egy hétvégén péntektől vasárnapig mindig elmentem kurválkodni és ilyenkor az anyám helyettesített a férjem ágyába. Később amikor az unokaöccse is ott lakott és engem kefélt napi rendszerességgel és felcsinált ,nemcsak engem kapart ki az apja,hanem az anyámat is, mert vele is dugtak, sőt volt,hogy egy éjszaka mindkettőnket felcsinált.

Közben a telket kisajátították és az apósom adott a pénzből a fiának és vett egy másik kertet. Oda is kijártam és a környékbeli férfiakat is beengedtem a lábam közé. Közben az unokaöcs megismertette az egyik orvos barátjával a férjemet aki aztán rákapott a felesége és sokszor volt, hogy annak a férje engem dugott, míg a felesége meg a férjemmel. Közben kijártam egy vidéki munkahelyre is ahol a főnökömmel tartottam a szexuális kapcsolatot, hiszen minden héten szombaton jött és vagy három órás kefélésbe részesített. Mikor a férjem kezdte unni, hogy nem fekszem le mindig vele mondtam neki menjen el a főnököm feleségéhez és próbáljon bejutni a lába közé.

Hát nagy örömömre bevált a dolog, mert attól kezdve rendszeresen kiment és volt, hogy elvitte magával és két napig csak keféltek. Az egyik alkalommal a főnököm mondta, hogy elmegyünk Hatosban egy tóparti házba hétvégére egy harmadik házaspárral. ez a koma a cég főkönyvelője volt és fiatal csinos felesége volt, hiszen két hónapja esküdtek meg. Eleinte a felesége nem akart belemenni végül is belement és nagyon örült neki ő is.

Már pénteken is kacsingattak egymásra a felesége és a harmadik koma és másnap reggel mikor kijöttek a tóból nagyot keféltek a parton. Ettől kezdve már meztelenek voltunk mind a hatan és felváltva keféltük az asszonyainkat. Volt, hogy az újdonsült fiatalasszonyt dugtam és a főnök feleségének a mellét szívtam. Teljesen mindegy volt ki kivel mit csinál.

Kiderült, hogy a fiatal férj azóta heteroszexuális amióta megismerte a későbbi feleségét akinek a testvére már korábban ismerte,mert ő vezette be a férfi szexuális rítusokba. Így aztán amikor a csajok elkezdtek nyalakodni egymással mi meg vagy leszoptuk egymást vagy egymás seggét basztuk.A feleségem révén nagyon sok olyan dolgot is csináltam az életem folyamán amit soha sem gondoltam volna.

Ezen a hétvégén végre én is megkezdhettem az asszonyok seggbe kefélését, mert mindegyik asszony követelte,hogy ő is részesüljön ilyen jó dologba. A mikor elkezdtünk hazafelé készülődni már úgy ültünk be a kocsiba,hogy egyik asszonyon se volt bugyi és felváltva mind a hárman megbasztuk a másik két asszonyt, mert azt mondtuk,hogy a sajátunkat,majd otthon fogjuk megbaszni. Ettől kezdve minden második hónapban csináltunk ilyen görbe hétvégéket és néha a környék diszkójába is elmentünk,hogy az asszonyainkat jól megbasszák valakik.Persze mi meg bevezettük az orvos barátunkat ebbe a csoportba akik könnyen hozzájutottak egy kis buszhoz, majd még a busz tulaját és feleségét is bevontuk .Ez a felállás hét és fél évig ment, de aztán az asszonyok megunták és mindenki keresett magának mást. Olyan jó volt, hogy nem kellett használni gumit, mert a lányok is szerették inni a gecinket és így sose csináltuk fel a másik feleségét. Ezek után elmentünk pár hónappal egy swinger clubba ahol megint sok örömet kaptunk mindketten a feleségemmel. de ez már másik történet.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr938681392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása